hlavní město PRAHA
Znak hlavní město PRAHA

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

hlavní město PRAHA

Nepřímé vazby: Tematické vazby
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní

Zásady dopravní politiky hl. m. Prahy (1996)


Nepřímé vazby spadající pod cíl: 4 Pro obsluhu centra města vytvářet takové podmínky, aby rozhodující část nároků na přepravu osob mohla být uspokojena hromadnou dopravou. Individuální automobilovou dopravu je v centru města naopak nutno účinně regulovat. V přepravě nákladů lze připustit pouze nezbytnou dopravu zásobovací.
Deskriptory:
XI.g drážní doprava
XI.h veřejná doprava
XI.k nemotorová doprava
XVII.a legislativní a regulační prostředí
XVII.c veřejné služby


Zvolit jiný cílshow

regionální

4 Pro obsluhu centra města vytvářet takové podmínky, aby rozhodující část nároků na přepravu osob mohla být uspokojena hromadnou dopravou. Individuální automobilovou dopravu je v centru města naopak nutno účinně regulovat. V přepravě nákladů lze připustit pouze nezbytnou dopravu zásobovací.

Strategie aktivní mobility v Praze (2022) (hl.m. PRAHA)
Plán udržitelné mobility hl. m. Prahy a okolí (2019) (hl.m. PRAHA)
Koncepce péče o zeleň v hl. m. Praze (2010) (hl.m. PRAHA)
Koncepce rozvoje cyklistické dopravy a rekreační cyklistiky v hl. m. Praze do roku 2020 [akt. 2014] (hl.m. PRAHA)
Strategie řízení a rozvoje Magistrátu hl. m. Prahy do roku 2020 (hl.m. PRAHA)

oblastní

4 Pro obsluhu centra města vytvářet takové podmínky, aby rozhodující část nároků na přepravu osob mohla být uspokojena hromadnou dopravou. Individuální automobilovou dopravu je v centru města naopak nutno účinně regulovat. V přepravě nákladů lze připustit pouze nezbytnou dopravu zásobovací.


místní

4 Pro obsluhu centra města vytvářet takové podmínky, aby rozhodující část nároků na přepravu osob mohla být uspokojena hromadnou dopravou. Individuální automobilovou dopravu je v centru města naopak nutno účinně regulovat. V přepravě nákladů lze připustit pouze nezbytnou dopravu zásobovací.

Strategie pro veřejné prostory Prahy 10 (2010) (Praha 10)
Plán udržitelné městské mobility města Brna (2017) (Brno)

TISK
i