hlavní město PRAHA
Znak hlavní město PRAHA

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

hlavní město PRAHA

Nepřímé vazby: Tematické vazby
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní

Zásady dopravní politiky hl. m. Prahy (1996)


Nepřímé vazby spadající pod cíl: 7 Zvláštní pozornost věnovat zajištění bezpečného a pohodlného pohybu pěších a dbát,aby dopravní systém byl spolehlivě a snadno použitelný i pro děti a osoby s omezenou pohyblivostí a se sníženými orientačními možnostmi.
Deskriptory:
XI.h veřejná doprava
XI.i mobilita
XI.j bezpečnost v dopravě
XVII.c veřejné služby


Zvolit jiný cílshow

regionální

7 Zvláštní pozornost věnovat zajištění bezpečného a pohodlného pohybu pěších a dbát,aby dopravní systém byl spolehlivě a snadno použitelný i pro děti a osoby s omezenou pohyblivostí a se sníženými orientačními možnostmi.

Koncepce BESIP v Libereckém kraji (2003) [akt. 2015] (Liberecký kraj)
Plán udržitelné mobility hl. m. Prahy a okolí (2019) (hl.m. PRAHA)
Koncepce péče o zeleň v hl. m. Praze (2010) (hl.m. PRAHA)
Koncepce rozvoje cyklistické dopravy a rekreační cyklistiky v hl. m. Praze do roku 2020 [akt. 2014] (hl.m. PRAHA)
Strategie řízení a rozvoje Magistrátu hl. m. Prahy do roku 2020 (hl.m. PRAHA)

oblastní

7 Zvláštní pozornost věnovat zajištění bezpečného a pohodlného pohybu pěších a dbát,aby dopravní systém byl spolehlivě a snadno použitelný i pro děti a osoby s omezenou pohyblivostí a se sníženými orientačními možnostmi.


místní

7 Zvláštní pozornost věnovat zajištění bezpečného a pohodlného pohybu pěších a dbát,aby dopravní systém byl spolehlivě a snadno použitelný i pro děti a osoby s omezenou pohyblivostí a se sníženými orientačními možnostmi.

Plán udržitelné městské mobility města Brna (2017) (Brno)

TISK
i