hlavní město PRAHA
Znak hlavní město PRAHA

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

hlavní město PRAHA

Nepřímé vazby: Tematické vazby
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní

Zásady dopravní politiky hl. m. Prahy (1996)


Nepřímé vazby spadající pod cíl: 3 Dopravní infrastrukturu koncipovat, rozvíjet a řídit jako komplexní systém všech doprav, které se musí vzájemně doplňovat a jež musí racionálně spolupracovat.V jednotlivých částech území zajišťovat přepravní potřeby způsobem adekvátním jeho funkčnímu využití, charakteru zástavby a požadavkům tvorby a ochrany životního prostředí
Deskriptory:
XI.e multimodální doprava
XI.f inteligentní dopravní systémy
XI.h veřejná doprava
XI.i mobilita
XII.a ochrana ovzduší a klimatu


Zvolit jiný cílshow

regionální

3 Dopravní infrastrukturu koncipovat, rozvíjet a řídit jako komplexní systém všech doprav, které se musí vzájemně doplňovat a jež musí racionálně spolupracovat.V jednotlivých částech území zajišťovat přepravní potřeby způsobem adekvátním jeho funkčnímu využití, charakteru zástavby a požadavkům tvorby a ochrany životního prostředí

Akční plán adaptace na změnu klimatu v podmínkách Libereckého kraje (2021) (Liberecký kraj)
Zásady územního rozvoje Olomouckého kraje, aktualizace č. 2a (2019) [akt. 2019] (Olomoucký kraj)
Klimatický plán hl. m. Prahy do roku 2030 (hl.m. PRAHA)
Plán udržitelné mobility hl. m. Prahy a okolí (2019) (hl.m. PRAHA)

oblastní

3 Dopravní infrastrukturu koncipovat, rozvíjet a řídit jako komplexní systém všech doprav, které se musí vzájemně doplňovat a jež musí racionálně spolupracovat.V jednotlivých částech území zajišťovat přepravní potřeby způsobem adekvátním jeho funkčnímu využití, charakteru zástavby a požadavkům tvorby a ochrany životního prostředí


místní

3 Dopravní infrastrukturu koncipovat, rozvíjet a řídit jako komplexní systém všech doprav, které se musí vzájemně doplňovat a jež musí racionálně spolupracovat.V jednotlivých částech území zajišťovat přepravní potřeby způsobem adekvátním jeho funkčnímu využití, charakteru zástavby a požadavkům tvorby a ochrany životního prostředí

Adaptační strategie města Třebíče na dopady změny klimatu (2022) (Třebíč)
Adaptační strategie statutárního města Jihlava na změnu klimatu (2022) (Jihlava)
Plán udržitelné městské mobility města Brna (2017) (Brno)

TISK
i