Brno
Znak Brno

Web provozuje NSZM ČR

Brno

Nepřímé vazby: Tematické vazby
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní

Plán udržitelné městské mobility města Brna (2017)


Nepřímé vazby spadající pod cíl: 5.3.1 Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti)
Deskriptory:
XI.a silniční doprava
XI.h veřejná doprava


Zvolit jiný cílshow

regionální

5.3.1 Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti)

Koncepce BESIP v Libereckém kraji (2003) [akt. 2015] (Liberecký kraj)
Zásady územního rozvoje Olomouckého kraje, aktualizace č. 2a (2019) [akt. 2019] (Olomoucký kraj)

oblastní

5.3.1 Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti)


místní

5.3.1 Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti)

Strategie pro veřejné prostory Prahy 10 (2010) (Praha 10)
Chytrý VALMEZ (2017) (Valašské Meziříčí)
Koncepce dopravy města Hodonín (2013) (Hodonín)
Plán udržitelné městské mobility města Brna (2017) (Brno)

TISK
i