hlavní město PRAHA
Znak hlavní město PRAHA

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

hlavní město PRAHA

Nepřímé vazby: Tematické vazby
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní

Krajský akční plán vzdělávání v hl. m. Praze II (2020) [akt. 2020]


Nepřímé vazby spadající pod cíl: 1.3 Podpora studentských firem (fiktivních i reálných) a jejich využití jako nástroje pro rozvoj kompetencí k podnikavosti. Využívat interaktivní předměty, kde se prostřednictvím počítačových simulací žáci učí hospodařit s penězi nebo se stávají manažery výrobních firem či bank. Pomoci žákům a studentům vyzkoušet si podnikání v praxi. Trénovat iniciativu, samostatnost a také poskytnout žákům a studentům znalosti, jak založit a vést vlastní obchodní společnost nebo živnost. Zavést podporu tzv. projektového vyučování jako vyučovací metodu, v níž jsou žáci/studenti vedeni k samostatnému zpracování určitých projektů a k získávání zkušeností praktickou činností, prožitkovými metodami a událostmi.
Deskriptory:
VI.c střední vzdělávání
VI.d vyšší odborné vzdělávání
VI.h další vzdělávání


Zvolit jiný cílshow

regionální

1.3 Podpora studentských firem (fiktivních i reálných) a jejich využití jako nástroje pro rozvoj kompetencí k podnikavosti. Využívat interaktivní předměty, kde se prostřednictvím počítačových simulací žáci učí hospodařit s penězi nebo se stávají manažery výrobních firem či bank. Pomoci žákům a studentům vyzkoušet si podnikání v praxi. Trénovat iniciativu, samostatnost a také poskytnout žákům a studentům znalosti, jak založit a vést vlastní obchodní společnost nebo živnost. Zavést podporu tzv. projektového vyučování jako vyučovací metodu, v níž jsou žáci/studenti vedeni k samostatnému zpracování určitých projektů a k získávání zkušeností praktickou činností, prožitkovými metodami a událostmi.

Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Libereckého kraje 2020-2024 (Liberecký kraj)
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Pardubického kraje 2020-2024 (Pardubický kraj)
Strategie prevence a snižování škod spojených se závislostním chováním v Olomouckém kraji 2023-2026 (Olomoucký kraj)
Krajský akční plán III Praha (2023) (hl.m. PRAHA)
Plán regionální péče pro oblast duševního zdraví v Praze 2020-2030 (hl.m. PRAHA)
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy hl. m. Prahy 2020-2024 (hl.m. PRAHA)
Krajská koncepce environmentálního vzdělání, výchovy a osvěty hl. m. Prahy 2016-2025 (hl.m. PRAHA)

oblastní

1.3 Podpora studentských firem (fiktivních i reálných) a jejich využití jako nástroje pro rozvoj kompetencí k podnikavosti. Využívat interaktivní předměty, kde se prostřednictvím počítačových simulací žáci učí hospodařit s penězi nebo se stávají manažery výrobních firem či bank. Pomoci žákům a studentům vyzkoušet si podnikání v praxi. Trénovat iniciativu, samostatnost a také poskytnout žákům a studentům znalosti, jak založit a vést vlastní obchodní společnost nebo živnost. Zavést podporu tzv. projektového vyučování jako vyučovací metodu, v níž jsou žáci/studenti vedeni k samostatnému zpracování určitých projektů a k získávání zkušeností praktickou činností, prožitkovými metodami a událostmi.


místní

1.3 Podpora studentských firem (fiktivních i reálných) a jejich využití jako nástroje pro rozvoj kompetencí k podnikavosti. Využívat interaktivní předměty, kde se prostřednictvím počítačových simulací žáci učí hospodařit s penězi nebo se stávají manažery výrobních firem či bank. Pomoci žákům a studentům vyzkoušet si podnikání v praxi. Trénovat iniciativu, samostatnost a také poskytnout žákům a studentům znalosti, jak založit a vést vlastní obchodní společnost nebo živnost. Zavést podporu tzv. projektového vyučování jako vyučovací metodu, v níž jsou žáci/studenti vedeni k samostatnému zpracování určitých projektů a k získávání zkušeností praktickou činností, prožitkovými metodami a událostmi.


TISK
i