hlavní město PRAHA
Znak hlavní město PRAHA

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

hlavní město PRAHA

Nepřímé vazby: Tematické vazby
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní

Krajský akční plán vzdělávání v hl. m. Praze II (2020) [akt. 2020]


Nepřímé vazby spadající pod cíl: 5.1 Podpořit realizaci rekvalifikačních a vzdělávacích kurzů na školách. Vytvořit otevřený prostor pro celoživotní učení, včetně uznávání výsledků neformálního vzdělávání i formálního učení. Zajistit funkční systém celoživotního kariérového poradenství. Školy by měly umět oslovit všechny potenciální zájemce a jasně jim deklarovat, které služby v oblasti dalšího vzdělávání a profesního rozvoje jim mohou nabídnout.
Deskriptory:
VI.c střední vzdělávání
VI.d vyšší odborné vzdělávání
VI.i celoživotní učení
VII.d adaptabilita pracovní síly
VII.h odborné vzdělávání


Zvolit jiný cílshow

regionální

5.1 Podpořit realizaci rekvalifikačních a vzdělávacích kurzů na školách. Vytvořit otevřený prostor pro celoživotní učení, včetně uznávání výsledků neformálního vzdělávání i formálního učení. Zajistit funkční systém celoživotního kariérového poradenství. Školy by měly umět oslovit všechny potenciální zájemce a jasně jim deklarovat, které služby v oblasti dalšího vzdělávání a profesního rozvoje jim mohou nabídnout.

Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Libereckého kraje 2020-2024 (Liberecký kraj)
Strategie prevence kriminality Jihomoravského kraje 2023-2028 (Jihomoravský kraj)
Krajský akční plán III Praha (2023) (hl.m. PRAHA)
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy hl. m. Prahy 2020-2024 (hl.m. PRAHA)
Strategie prevence a snižování škod spojených se závislostním chováním v Olomouckém kraji 2023-2026 (Olomoucký kraj)

oblastní

5.1 Podpořit realizaci rekvalifikačních a vzdělávacích kurzů na školách. Vytvořit otevřený prostor pro celoživotní učení, včetně uznávání výsledků neformálního vzdělávání i formálního učení. Zajistit funkční systém celoživotního kariérového poradenství. Školy by měly umět oslovit všechny potenciální zájemce a jasně jim deklarovat, které služby v oblasti dalšího vzdělávání a profesního rozvoje jim mohou nabídnout.


místní

5.1 Podpořit realizaci rekvalifikačních a vzdělávacích kurzů na školách. Vytvořit otevřený prostor pro celoživotní učení, včetně uznávání výsledků neformálního vzdělávání i formálního učení. Zajistit funkční systém celoživotního kariérového poradenství. Školy by měly umět oslovit všechny potenciální zájemce a jasně jim deklarovat, které služby v oblasti dalšího vzdělávání a profesního rozvoje jim mohou nabídnout.


TISK
i