hlavní město PRAHA
Znak hlavní město PRAHA

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

hlavní město PRAHA

Nepřímé vazby: Tematické vazby
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní

Krajský akční plán vzdělávání v hl. m. Praze II (2020) [akt. 2020]


Nepřímé vazby spadající pod cíl: 3.4 Podporovat matematickou a přírodovědnou gramotnost na středních školách prostřednictvím metodických doporučení, projektů a dalších vhodných aktivit. Prostřednictvím středních škol zapojit do této oblasti i základní školy. Podpořit komunikaci a spolupráci škol s firmami (potenciálními zaměstnavateli) a sociálními partnery (vytváření vhodného prostředí), popřípadě VŠ. Podpořit konání seminářů, workshopů a exkurzí – zkvalitnění výuky žáků středních škol prostřednictvím kontaktu s odborníky z profesní praxe.
Deskriptory:
VI.c střední vzdělávání
VII.d adaptabilita pracovní síly
VII.h odborné vzdělávání


Zvolit jiný cílshow

regionální

3.4 Podporovat matematickou a přírodovědnou gramotnost na středních školách prostřednictvím metodických doporučení, projektů a dalších vhodných aktivit. Prostřednictvím středních škol zapojit do této oblasti i základní školy. Podpořit komunikaci a spolupráci škol s firmami (potenciálními zaměstnavateli) a sociálními partnery (vytváření vhodného prostředí), popřípadě VŠ. Podpořit konání seminářů, workshopů a exkurzí – zkvalitnění výuky žáků středních škol prostřednictvím kontaktu s odborníky z profesní praxe.

Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Libereckého kraje 2020-2024 (Liberecký kraj)
Strategie prevence a snižování škod spojených se závislostním chováním v Olomouckém kraji 2023-2026 (Olomoucký kraj)
Krajský akční plán III Praha (2023) (hl.m. PRAHA)
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy hl. m. Prahy 2020-2024 (hl.m. PRAHA)

oblastní

3.4 Podporovat matematickou a přírodovědnou gramotnost na středních školách prostřednictvím metodických doporučení, projektů a dalších vhodných aktivit. Prostřednictvím středních škol zapojit do této oblasti i základní školy. Podpořit komunikaci a spolupráci škol s firmami (potenciálními zaměstnavateli) a sociálními partnery (vytváření vhodného prostředí), popřípadě VŠ. Podpořit konání seminářů, workshopů a exkurzí – zkvalitnění výuky žáků středních škol prostřednictvím kontaktu s odborníky z profesní praxe.


místní

3.4 Podporovat matematickou a přírodovědnou gramotnost na středních školách prostřednictvím metodických doporučení, projektů a dalších vhodných aktivit. Prostřednictvím středních škol zapojit do této oblasti i základní školy. Podpořit komunikaci a spolupráci škol s firmami (potenciálními zaměstnavateli) a sociálními partnery (vytváření vhodného prostředí), popřípadě VŠ. Podpořit konání seminářů, workshopů a exkurzí – zkvalitnění výuky žáků středních škol prostřednictvím kontaktu s odborníky z profesní praxe.


TISK
i