KRAJ JIHOMORAVSKÝ
Znak KRAJ JIHOMORAVSKÝ

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

KRAJ JIHOMORAVSKÝ

Nepřímé vazby: Tematické vazby
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní

Akční plán Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2021+ pro roky 2022-2023


Nepřímé vazby spadající pod cíl: 6.1 Využití potenciálu atraktivit cestovního ruchu včetně míst s nižší návštěvností
Deskriptory:
XIV.b služby cestovního ruchu
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu


Zvolit jiný cílshow

regionální

6.1 Využití potenciálu atraktivit cestovního ruchu včetně míst s nižší návštěvností


místní

6.1 Využití potenciálu atraktivit cestovního ruchu včetně míst s nižší návštěvností


TISK
i