Praha 21
Znak Praha 21

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

Praha 21

Nepřímé vazby: Tematické vazby
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní

Strategický plán rozvoje MČ Praha 21 2023-2033


Nepřímé vazby spadající pod cíl: 2.2 Malý místní obchod je důležitější než nejbližší nákupní centrum
Deskriptory:
III.a podnikatelské prostředí
III.b podnikatelská infrastruktura


Zvolit jiný cílshow

regionální

2.2 Malý místní obchod je důležitější než nejbližší nákupní centrum

Zásady územního rozvoje Olomouckého kraje, aktualizace č. 2a (2019) [akt. 2019] (Olomoucký kraj)

místní

2.2 Malý místní obchod je důležitější než nejbližší nákupní centrum


TISK
i