Klatovy
Znak Klatovy

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

Klatovy

Nepřímé vazby: Tematické vazby
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní

Strategie rozvoje města Klatovy 2017-2025


Nepřímé vazby spadající pod cíl: c.4 Podpora nabídky v oblasti kultury jako marketingového produktu
Deskriptory:
XII.g omezování hluku a vibrací
XV. Kultura


Zvolit jiný cílshow

regionální

c.4 Podpora nabídky v oblasti kultury jako marketingového produktu


oblastní

c.4 Podpora nabídky v oblasti kultury jako marketingového produktu


místní

c.4 Podpora nabídky v oblasti kultury jako marketingového produktu

Koncepce rozvoje kultury městské části Praha 10 2020-2025 (Praha 10)
Strategie pro kulturu, volný čas a cestovní ruch ve městě Jihlavě 2017-2024 (Jihlava)

TISK
i