Třebíč
Znak Třebíč

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

Třebíč

Strategický plán cestovního ruchu Třebíče 2024-2027

Strategický plán cestovního ruchu Třebíče 2024-2027
A.Komunikace, marketing a propagace
A.1Udržení kvality komunikace uplatňováním marketingové a komunikační strategie CR
A.2Společné kampaně v rámci spolupráce s DMO na všech úrovních (CZT, VT, Třebíčsko)
B.Rozvoj a zkvalitnění nabídky CR
B.1Budování nových a zkvalitnění stávajících prvků infrastruktury CR
B.2Soustavná péče o kulturně historický potenciál Třebíče jako základ kvalitní nabídky CR
C.Řízení a organizace CR ve městě
C.1Optimalizace činností v oblastech CR
C.2Získávání a uplatňování informací ze statistických dat
C.3Trvalý rozvoj platformy spolupráce klíčových aktérů v oblasti CR
D.Zvyšování ekonomické efektivity CR
D.1Zvýšení účinnosti CR prostřednictvím tvorby a využívání produktů CR
D.2Uplatňování produktů CR na tuzemském i mezinárodním trhu
TISK
i