Třebíč
Znak Třebíč

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

Třebíč

Rozbalit detaily

Strategický plán cestovního ruchu Třebíče 2024-2027

A. Komunikace, marketing a propagace

A.1 Udržení kvality komunikace uplatňováním marketingové a komunikační strategie CR

Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu

A.2 Společné kampaně v rámci spolupráce s DMO na všech úrovních (CZT, VT, Třebíčsko)

Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu

B. Rozvoj a zkvalitnění nabídky CR

B.1 Budování nových a zkvalitnění stávajících prvků infrastruktury CR

Deskriptory:
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu

B.2 Soustavná péče o kulturně historický potenciál Třebíče jako základ kvalitní nabídky CR

Deskriptory:
XIV.b služby cestovního ruchu

C. Řízení a organizace CR ve městě

C.1 Optimalizace činností v oblastech CR

Deskriptory:
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu

C.2 Získávání a uplatňování informací ze statistických dat

Deskriptory:
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu

C.3 Trvalý rozvoj platformy spolupráce klíčových aktérů v oblasti CR

Deskriptory:
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu

D. Zvyšování ekonomické efektivity CR

D.1 Zvýšení účinnosti CR prostřednictvím tvorby a využívání produktů CR

Deskriptory:
XIV.b služby cestovního ruchu

D.2 Uplatňování produktů CR na tuzemském i mezinárodním trhu

Deskriptory:
XIV.b služby cestovního ruchu
TISK
i