Mariánské Lázně
Znak Mariánské Lázně

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

Mariánské Lázně

Názvy hierarchických úrovní
1. "Priorita"
1.1 "Cíl"
1.1.1 "Popis cíle"

Místní akční plán Rozvoj vzdělávání na Mariánskolázeňsku 2018-2023

Místní akční plán Rozvoj vzdělávání na Mariánskolázeňsku 2018-2023
1.Nepříznivý demografický vývoj
1.1Pestrá nabídka kvalitních škol a školských zařízení
1.1.1Spolupráce s VŠ
1.1.2Zřízení zařízení jeselského typu
1.1.3Dostupnost školy a školských zařízení
1.1.4Talentovaní žáci
1.1.5Budování partnerství škol a školských zařízení v česku a zahraničí
1.2Regionální identita
1.2.1Inormační zdroje o školách a školských zařízení
1.2.2Budování vztahu kola - rodina - obec/mikroregion
1.2.3Gastronomie
1.2.4Podpora zavedení společné regionální zpětné vazby kvality škol a pedagogů
2.Dostatek financí pro školu a její potřeby
2.1Spolupráce škol a školských zařízení
2.1.1Neformální spolupráce školských zařízení
2.1.2Úspory z rozsahu
2.1.3Finanční podpora sdíleného personálu
2.2Alternativní zdroje příjmů škol a školských zařízení
2.2.1Hospodářská činnost školských zařízení
2.2.2Dotační management
3.Zajištění kvalitních pedagogů a dalšího personálu pro vzdělávací proces
3.1Dostatek kvalifikovaných pedagogů
3.1.1Nefinanční motivace pro přilákání pedagogů do regionu
3.1.2Spolupráce s učiteli na rodičovské dovolené nebo v důchodovém věku
3.1.3Spolupráce s pedagogickou fakultou při získávání nových pedagogů
3.1.4Zajistit kvalitní jazykovou výuku
3.2Dostatek podpůrného kvalitního (nepedagogického) personálu pro vzdělávací proces
3.2.1Zapojení lidí z praxe do činností
3.2.2Výpomoc při nepedagogické činnosti
3.2.3Sdílení podpůrného personálu více školami
3.2.4Dostatek odborných pracovníků ve vzdělávacím procesu
3.3Zajištění systémové personální podpory školám v regionu
3.3.1Vytvořit institut školního metodika pro ORP
4.Kvalitní vzdělávací proces odpovídající aktuálním požadavkům
4.1Ředitelé škol v regionu jsou lídři a manažeři
4.1.1Akční plánování
4.1.2Zefektivnění komunikace
4.1.3Vzdělávání ředitelů škol
4.1.4Profesní portfolio ředitelů MŠ a ZŠ
4.2Učitel je klíčovým předpokladem kvality vzdělávání
4.2.1Podpora pedagogů při zavádění aktivit rozvíjející osobnostní a sociální dovednosti dětí a žáků
4.2.2Sdílení hodnot a přístupu ke vzdělávání v rámci pedagogického sboru MŠ a ZŠ
4.2.3Vzdělávání pedagogů MŠ a ZŠ
4.2.4Profesní portfolio učitelů MŠ a ZŠ
4.3Zlepšení spolupráce a dosažení souladu mezi aktéry vzdělávání v regionu
4.3.1Vzdělávání zřizovatelů
4.3.2Komunikace s řediteli a sdílení dobré praxe
4.3.3Spolupráce s veřejností
4.3.4Komunikující školy otevřené pro rodiče
4.3.5Systém spolupráce mezi shodnými a návaznými stupni vzdělávání
4.3.6Spolupráce škol se subjekty v území
4.4Kvalitní a inspirativní prostředí ke vzdělávání a odstranění bariér pro znevýhodněné skupiny
4.4.1Odstranění stavebních bariér ve školských zařízeních
4.4.2Odstranění kulturních a komunikačních bariér
4.4.3Kvalitní vybavení skoly pro vzdělávání
4.4.4Vytvoření příjemného prostředí školy
4.5Aktivní zapojení volnočasových aktivit do vzdělávacího procesu
4.5.1Škola podporuje neformální vzdělávání
4.5.2Škola využívá ve výuce místní experty a zajímavé osobnosti
TISK
i