Chrudim
Znak Chrudim

Web provozuje NSZM ČR

Chrudim

Názvy hierarchických úrovní
1. "Oblast"
1.1 "Cíl"

Roční akční plán MAP II v ORP Chrudim 2020-2021

Roční akční plán MAP II v ORP Chrudim 2020-2021
1.Rozvoj partnerství v území
1.1Rozvoj stávajících partnerství
1.1.1xxx
3.4.1.2Povolání pro život
3.3.1.15seznámení žáků nižšího stupně vzdělávání s prostředím vyššího stupně vzdělávání s využitím přírodovědných a technických soutěží
3.4.1.14exkurze pro pedagogy MŠ, ZŠ, koordinátory EVVO
3.3.1.3Podpora přechodu mezi stupni vzdělávání
4.2.1.1Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
4.2.1.11Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí
5.2.1.1Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
1.2Rozvoj nových forem spolupráce
1.2.1xxx
3.4.1.2Povolání pro život
3.4.1.1Mobilní technohrátky pro MŠ a ZŠ v ORP Chrudim
3.3.1.3Podpora přechodu mezi stupni vzdělávání
3.4.1.3Podpora přírodovědného vzdělávání a environmentálního přístupu
4.2.1.1Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
4.2.1.11Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí
5.2.1.1Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.2Vzdělávání a informační akce - II
3.4.1.6Vzdělávání a informační akce - III
4.2.1.3Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.4Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9Vzdělávání a informační akce - X
3.3.1.15seznámení žáků nižšího stupně vzdělávání s prostředím vyššího stupně vzdělávání s využitím přírodovědných a technických soutěží
3.4.1.15exkurze do vzdělávacích zahrad na území Národního geoparku Železné hory
3.4.1.16bajky v zahradách a čtení v zahradách
2.Rozvoj potenciálu pedagogických pracovníků, dalších pracovníků působících ve vzdělávání, výchově a expertů
2.1Prohlubování znalostí v oblasti jejich odborné specializace
2.1.1xxx
3.4.1.1Mobilní technohrátky pro MŠ a ZŠ v ORP Chrudim
5.2.1.1Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
3.4.1.14exkurze pro pedagogy MŠ, ZŠ, koordinátory EVVO
3.4.1.15exkurze do vzdělávacích zahrad na území Národního geoparku Železné hory
3.4.1.16bajky v zahradách a čtení v zahradách
3.4.1.6Vzdělávání a informační akce - III
3.3.1.3Podpora přechodu mezi stupni vzdělávání
3.4.1.3Podpora přírodovědného vzdělávání a environmentálního přístupu
2.2Vzdělávání v nových trendech a moderních postupech v oblasti pedagogiky a souvisejících oblastech s ohledem na požadavky typu dítěte a žáka (učební typ, volba vhodného učebního stylu atd.)
2.2.1xxx
4.2.1.1Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
3.4.1.6Vzdělávání a informační akce - III
4.2.1.5Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9Vzdělávání a informační akce - X
5.2.1.1Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.11Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí
2.3Rozvoj znalostí a zkušeností pedagogických pracovníků, expertů a dalších pracovníků působících ve vzdělávání a výchově v oblasti kreativity a podnikavosti
2.3.1xxx
3.4.1.6Vzdělávání a informační akce - III
5.2.1.1Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
2.4Osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků, expertů a dalších pracovníků působících ve vzdělávání a výchově
2.4.1xxx
3.4.1.6Vzdělávání a informační akce - III
5.2.1.1Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
3.Rozvoj potenciálu dětí, žáků a účastníků vzdělávání
3.1Zavedení nástrojů identifikace osobnostních a vzdělávacích předpokladů a aplikace získaných výstupů v praxi
3.1.1xxx
4.2.1.1Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
4.2.1.11Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí
5.2.1.1Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.2Vzdělávání a informační akce - II
3.4.1.6Vzdělávání a informační akce - III
4.2.1.3Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.4Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9Vzdělávání a informační akce - X
3.2Podpora motivace ke vzdělávání, osobnostnímu růstu a pozitivnímu přístupu k životu
3.2.1xxx
3.4.1.1Mobilní technohrátky pro MŠ a ZŠ v ORP Chrudim
3.4.1.2Povolání pro život
3.3.1.3Podpora přechodu mezi stupni vzdělávání
3.4.1.3Podpora přírodovědného vzdělávání a environmentálního přístupu
4.2.1.1Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
4.2.1.11Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí
5.2.1.1Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.2Vzdělávání a informační akce - II
3.4.1.6Vzdělávání a informační akce - III
4.2.1.3Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.4Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9Vzdělávání a informační akce - X
3.3.1.15seznámení žáků nižšího stupně vzdělávání s prostředím vyššího stupně vzdělávání s využitím přírodovědných a technických soutěží
3.4.1.14exkurze pro pedagogy MŠ, ZŠ, koordinátory EVVO
3.4.1.15exkurze do vzdělávacích zahrad na území Národního geoparku Železné hory
3.4.1.16bajky v zahradách a čtení v zahradách
3.3Zvyšování kvality vzdělávání
3.3.1xxx
3.4.1.1Mobilní technohrátky pro MŠ a ZŠ v ORP Chrudim
3.4.1.2Povolání pro život
3.3.1.3Podpora přechodu mezi stupni vzdělávání
3.4.1.3Podpora přírodovědného vzdělávání a environmentálního přístupu
5.2.1.1Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.2Vzdělávání a informační akce - II
3.4.1.6Vzdělávání a informační akce - III
4.2.1.3Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.4Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9Vzdělávání a informační akce - X
3.3.1.15seznámení žáků nižšího stupně vzdělávání s prostředím vyššího stupně vzdělávání s využitím přírodovědných a technických soutěží
3.4.1.14exkurze pro pedagogy MŠ, ZŠ, koordinátory EVVO
3.4.1.15exkurze do vzdělávacích zahrad na území Národního geoparku Železné hory
3.4.1.16bajky v zahradách a čtení v zahradách
3.4Rozvoj znalostí a dovedností dětí, žáků a účastníků vzdělávání v oblasti kreativity a podnikavosti
3.4.1xxx
3.4.1.1Mobilní technohrátky pro MŠ a ZŠ v ORP Chrudim
3.4.1.2Povolání pro život
3.4.1.3Podpora přírodovědného vzdělávání a environmentálního přístupu
5.2.1.1Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.2Vzdělávání a informační akce - II
3.4.1.6Vzdělávání a informační akce - III
4.2.1.3Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.4Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9Vzdělávání a informační akce - X
3.4.1.14exkurze pro pedagogy MŠ, ZŠ, koordinátory EVVO
3.4.1.15exkurze do vzdělávacích zahrad na území Národního geoparku Železné hory
3.4.1.16bajky v zahradách a čtení v zahradách
4.Využití potenciálu rodičů, zřizovatelů a ostatních relevantních subjektů
4.1Zvýšení motivace a způsobů zapojení do problematiky vzdělávání a výchovy
4.1.1xxx
4.2.1.1Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
4.2.1.4Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9Vzdělávání a informační akce - X
5.2.1.1Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.2Vzdělávání a informační akce - II
4.2.1.3Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.11Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí
4.2Vytváření podnětného prostředí
4.2.1xxx
4.2.1.1Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
4.2.1.2Vzdělávání a informační akce - II
4.2.1.3Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.4Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9Vzdělávání a informační akce - X
5.2.1.1Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.11Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí
5.Rozvoj infrastruktury
5.1Zlepšení stavu budov a venkovních prostor
5.1.1xxx
5.2.1.1Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
5.2Moderní vybavení podporující kreativní rozvoj potenciálu účastníků vzdělávání a pružně reagující na nové potřeby společnosti
5.2.1xxx
5.2.1.1Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
TISK
i