| Plán udržitelné městské mobility města Brna - Analýza (2015) |
| 1. | DOPRAVNÍ MODEL |
| 1.1 | DOPRAVNÍ NABÍDKA |
| 1.2 | DOPRAVNÍ POPTÁVKA |
| 1.3 | VÝSTUPY Z DOPRAVNÍHO MODELU |
| 2. | CHARAKTERISTIKA POPTÁVKY PO MOBILITĚ |
| 2.1 | VYMEZENÍ A POPIS ÚZEMÍ, SPÁDOVÉ OBLASTI MĚSTA |
| 2.2 | INVENTARIZACE DAT NA PODKLADU STATISTICKÝCH OBVODŮ ČSÚ |
| 2.3 | OBYVATELSTVO, DEMOGRAFICKÁ STRUKTURA (OBYVATELÉ, ZAMĚSTNANCI, STUDENTI – JEJICH ROZMÍSTĚNÍ BĚHEM DNE) |
| 2.4 | SOCIOEKONOMICKÝ PROFIL ÚZEMÍ, OBLASTÍ |
| 2.5 | ZAMĚSTNÁNÍ, PODNIKÁNÍ, INVENTARIZACE SLUŽEB |
| 2.6 | REKREACE A VOLNOČASOVÉ AKTIVITY |
| 2.7 | MOBILITA, DĚLBA PŘEPRAVNÍ PRÁCE, PRŮMĚRNÁ PŘEPRAVNÍ VZDÁLENOST DLE MÓDŮ DOPRAVY |
| 2.9 | PŘEPRAVNÍ OBJEMY A UKAZATELE |
| 2.10 | PŘEPRAVNÍ VZTAHY, VNĚJŠÍ RELACE |
| 2.11 | IMISNÍ ZATÍŽENÍ MĚSTA ŠKODLIVINAMI EMITOVANÝMI DOPRAVOU |
| 2.12 | HLUKOVÁ ZÁTĚŽ Z DOPRAVY |
| 3. | INDIVIDUÁLNÍ AUTOMOBILOVÁ DOPRAVA, POZEMNÍ KOMUNIKACE |
| 3.1 | STAV SÍTĚ POZEMNÍCH KOMUNIKACÍ |
| 3.2 | ZÁKLADNÍ KOMUNIKAČNÍ SKELET, DOPRAVNÍ KOSTRA MĚSTA |
| 3.3 | INTENZITA DOPRAVY, OBSAZENÍ VOZIDEL |
| 3.4 | VÝKONNOST SKELETU, KAPACITNÍ REZERVY |
| 3.5 | ORGANIZACE DOPRAVY, DOPRAVNĚ ZKLIDNĚNÉ OBLASTI |
| 3.6 | SKLADBA A STÁŘÍ VOZOVÉHO PARKU |
| 3.7 | ZÁVADY A PROBLÉMOVÉ OBLASTI, NEHODOVÉ LOKALITY |
| 4. | DOPRAVA V KLIDU |
| 4.1 | STAV INFRASTRUKTURY A TECHNOLOGICKÝCH ZAŘÍZENÍ |
| 4.2 | OBLASTI REGULACE, NÁSTROJE A ZPŮSOBY |
| 4.3 | TECHNOLOGIE OBSLUHY P+G, PŘESTUPNÍ TERMINÁLY |
| 4.4 | BILANCE NABÍDKY, BILANCE UŽIVATELSKÝCH SKUPIN, VYUŽITÍ NABÍDKY |
| 4.5 | KVALITA DOSTUPNOSTI ÚZEMÍ |
| 4.6 | ZÁVADY A PROBLÉMOVÉ OBLASTI |
| 5. | VEŘEJNÁ OSOBNÍ DOPRAVA (VČETNĚ ŽELEZNICE A LODNÍ DOPRAVY NA BRNĚNSKÉ PŘEHRADĚ A VAZEB NA INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY JIHOMORAVSKÉHO KRAJE) |
| 5.1 | STAV INFRASTRUKTURY |
| 5.2 | TECHNOLOGICKÁ ZAŘÍZENÍ A VOZOVÝ PARK |
| 5.3 | DALŠÍ FORMY TECHNOLOGIE OBSLUHY ÚZEMÍ |
| 5.4 | DOSAŽITELNOST ZASTÁVEK, KVALITA PĚŠÍCH PŘÍSTUPŮ |
| 5.5 | PŘEPRAVNÍ VZTAHY A ZATÍŽENÍ SÍTĚ, PŘESTUPNÍ VAZBY |
| 5.6 | PRODUKTIVITA, VYUŽITÍ NABÍDKY, KAPACITNÍ REZERVY |
| 5.7 | UKAZATELE KVALITY PŘEPRAVY, DOSTUPNOST ÚZEMÍ |
| 5.8 | SLUŽBY PRO OSOBY SE SNÍŽENOU SCHOPNOSTÍ POHYBU A ORIENTACE |
| 5.9 | INTEGRACE OSOBNÍ DOPRAVY, KOORDINACE A HARMONIZACE NABÍDKY |
| 5.10 | STAV INFRASTRUKTURY A TECHNOLOGICKÝCH ZAŘÍZENÍ PRO LODNÍ DOPRAVU |
| 5.11 | ROZHODUJÍCÍ PŘEPRAVNÍ ČINNOSTI A SLUŽBY LODNÍ DOPRAVY |
| 5.12 | ZÁVADY A PROBLÉMOVÉ OBLASTI |
| 6. | CYKLISTICKÁ DOPRAVA |
| 6.1 | STAV SÍTĚ CYKLISTICKÝCH KOMUNIKACÍ, VČETNĚ VYBAVENÍ DOPROVODNOU INFRASTRUKTUROU |
| 6.2 | ZÁKLADNÍ KOSTRA SÍTĚ, VAZBA NA REGIONÁLNÍ A NADREGIONÁLNÍ SÍŤ |
| 6.3 | KVALITA TRAS, DOSTUPNOST ÚZEMÍ, TECHNOLOGIE OBSLUHY B+G |
| 6.4 | PŘEPRAVNÍ VZTAHY A INTENZITA CYKLISTICKÉ DOPRAVY |
| 6.5 | ZÁVADY A PROBLÉMOVÉ OBLASTI, NEHODOVÉ LOKALITY |
| 7. | PĚŠÍ DOPRAVA |
| 7.1 | STAV SÍTĚ ZÁKLADNÍCH PĚŠÍCH TRAS, POSOUZENÍ STAVU, ZÁVADY V POHYBU OSOB |
| 7.2 | PODMÍNKY PRO OSOBY SE SNÍŽENOU SCHOPNOSTÍ POHYBU A ORIENTACE |
| 7.3 | PĚŠÍ ZÓNY, OBYTNÉ ULICE A ZÓNY |
| 7.4 | TURISTICKÉ TRASY, VAZBY NA ÚZEMÍ REGIONU |
| 7.5 | INTENZITA PĚŠÍ DOPRAVY, HODNOCENÍ VZTAHU K SILNIČNÍ DOPRAVĚ |
| 7.6 | PROBLÉMOVÉ OBLASTI, NEHODOVÉ LOKALITY |
| 8. | NÁKLADNÍ SILNIČNÍ A ŽELEZNIČNÍ DOPRAVA, KOMBINOVANÁ DOPRAVA |
| 8.1 | STAV INFRASTRUKTURY A TECHNOLOGICKÝCH ZAŘÍZENÍ |
| 8.2 | OBJEMY NÁKLADNÍ DOPRAVY, PŘEHLED KOMODIT, HLAVNÍ PŘEPRAVNÍ RELACE |
| 8.3 | DOTAZNÍKOVÝ PRŮZKUM UŽIVATELŮ NÁKLADNÍ DOPRAVY |
| 8.4 | ZÁVADY A PROBLÉMOVÉ OBLASTI |
| 9. | LETECKÁ DOPRAVA |
| 9.1 | STAV INFRASTRUKTURY A TECHNOLOGICKÝCH ZAŘÍZENÍ |
| 9.2 | ROZHODUJÍCÍ PŘEPRAVNÍ ČINNOSTI A SLUŽBY |
| 9.3 | KVALITA DOSTUPNOSTI ÚZEMÍ |
| 10. | ORGANIZACE A ŘÍZENÍ PROVOZU, INFORMAČNÍ A DOPRAVNĚ TELEMATICKÉ SYSTÉMY |
| 10.1 | STAV INFRASTRUKTURY A TECHNOLOGICKÝCH ZAŘÍZENÍ |
| 10.2 | INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO CESTUJÍCÍ VE VEŘEJNÉ DOPRAVĚ |
| 10.3 | INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO OBČANA POSKYTUJÍCÍ INFORMACE O DOPRAVĚ |
| 10.4 | DISPEČERSKÁ ŘÍZENÍ V ŘEŠENÉ OBLASTI |
| 10.5 | ÚČINNOST A PŘÍNOSY SYSTÉMU ŘÍZENÍ |
| 10.6 | ZÁVADY A PROBLÉMOVÉ OBLASTI |