
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
úvodní stránka › Břeclav › Město v číslech
Břeclav
Město v číslech
Počet žáků na jednoho učitele na základních školách
Význam indikátoru z hlediska udržitelného rozvoje:
Indikátor se často používá jako obecný ukazatel celkové kvality školy. Jako ryze kvantitativní ukazatel nepostihuje kvalitativní aspekty vzdělávacího systému – odbornost a pedagogické kompetence učitelů, materiální podmínky pro výuku, vztahy žáci-učitelé ad.
Indikátor se často používá jako obecný ukazatel celkové kvality školy. Jako ryze kvantitativní ukazatel nepostihuje kvalitativní aspekty vzdělávacího systému – odbornost a pedagogické kompetence učitelů, materiální podmínky pro výuku, vztahy žáci-učitelé ad.


Počet žáků na jednoho učitele na základních školách - města s podobným počtem obyvatel - Porovnání v jednotlivých letech (2016)
V mapě jsou využity statistické míry polohy – kvartily. Ty rozdělují hodnoty souboru (všech obcí či krajů) na čtyři části: |
|
■ | 1. pásmo - 25 % nejlepších hodnot (první čtvrtina obcí/krajů) |
■ | 2. pásmo - 25 % vyšších středních hodnot (druhá nejvyšší čtvrtina) |
■ | 3. pásmo - 25 % nižších středních hodnot (druhá nejnižší čtvrtina) |
■ | 4. pásmo - 25 % nejvyšších hodnot (poslední čtvrtina obcí/krajů) |
