Třebíč
Znak Třebíč

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

Třebíč

Strategický plán rozvoje města Třebíče 2020-2023 [akt. 2019]

Strategický plán rozvoje města Třebíče 2020-2023 [akt. 2019]
1.KVALITA ŽIVOTA
1.1Vytvářet vhodné podmínky pro bytovou výstavbu
1.1.1ZAJISTIT POZEMKY PRO INDIVIDUÁLNÍ BYTOVOU VÝSTAVBU
1.1.2ZAJISTIT POZEMKY PRO HROMADNOU BYTOVOU VÝSTAVBU
1.1.3ZASÍŤOVAT POZEMKY PRO BYTOVOU VÝSTAVBU
1.2Zajišťovat kvalitní veřejnou službu v oblasti školství, zdravotnictví a sociální oblasti
1.2.1AKTIVNÍ SLEDOVÁNÍ A PREDIKCE DEMOGRAFICKÉHO VÝVOJE A REALIZACE ADEKVÁTNÍ REAKCE MĚSTA (VEŘEJNÉ SLUŽBY, ŠKOLSTVÍ)
1.2.2OPRAVY A REKONSTRUKCE INFRASTRUKTURY (ZAŘÍZENÍ) PRO POSKYTOVÁNÍ VEŘEJNÉ SLUŽBY
1.2.3ZAJISTIT REALIZACI STŘEDNĚDOBÉHO PLÁNU ROZVOJE SOCIÁLNÍCH SLUŽEB A SLUŽEB NAVAZUJÍCÍCH V RÁMCI PRINCIPU KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ
1.2.4VYTVOŘIT KONCEPCI SOCIÁLNÍ BYTOVÉ POLITIKY MĚSTA
1.2.5VYBUDOVAT A REKONSTRUOVAT SOCIÁLNÍ BYDLENÍ
1.2.6VYBUDOVAT CHRÁNĚNÉ BYDLENÍ
1.2.7VYTVOŘIT KONCEPCI RODINNÉ A SENIORSKÉ POLITIKY
1.3Vytvářet vhodné podmínky občanům pro aktivní trávení volného času
1.3.1PROHLOUBIT SPOLUPRÁCI MĚSTA S ORGANIZACEMI ZAJIŠŤUJÍCÍ VOLNOČASOVOU ČINNOST PRO DĚTI I DOSPĚLÉ
1.3.2BUDOVAT NOVOU A REKONSTRUOVAT STÁVAJÍCÍ INFRASTRUKTURU PRO VOLNOČASOVÉ AKTIVITY OBYVATEL MĚSTA
1.3.3UDRŽET VYSOKOU ÚROVEŇ KULTURNÍCH A SPOLEČENSKÝCH AKCÍ
1.4Zlepšovat stav veřejných prostranství a životního prostředí
1.4.1PODPOROVAT EKOLOGICKY ŠETRNOU DOPRAVU
1.4.2REALIZOVAT KONKRÉTNÍ OPATŘENÍ PLÁNU ODPADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ A TRVALE ZKVALITŇOVAT SYSTÉM NAKLÁDÁNÍ S ODPADY
1.4.3SYSTEMATICKÁ A DLOUHODOBÁ PÉČE O KRAJINNOU A MĚSTSKOU ZELEŇ A VODOHOSPODÁŘSKÉ STAVBY
1.4.4REVITALIZACE VEŘEJNÝCH PROSTRANSTVÍ
1.4.5REGENERACE VEŘEJNÝCH PROSTRANTSVÍ NA SÍDLIŠTÍCH
1.4.6VYTVOŘIT KONCEPCI RODINNÉ A SENIORSKÉ POLITIKY
1.5Vytvářet podmínky pro zajištění bezpečnosti občanů
1.5.1REALIZOVAT PREVENCI SOCIÁLNĚPATOLOGICKÝCH JEVŮ
1.5.2ZAJISTIT TECHNICKÉ A TECHNOLOGICKÉ VYBAVENÍ MĚSTA BEZPEČNOSTNÍMI PRVKY
1.5.3ZAJISTIT DOPRAVNÍ BEZPEČNOST VE MĚSTĚ
2.PODNIKÁNÍ A ZAMĚSTNANOST
2.1Zlepšovat podmínky pro rozvoj podnikání a vznik nových pracovních míst
2.1.1REALIZOVAT INCOMINGOVOU STRATEGII (AKTIVNĚ PODPOROVAT ZAMĚSTNANOST)
2.1.2REALIZACE PRŮMYSLOVÝCH ZÓN
2.2Zvyšovat ekonomickou efektivitu cestovního ruchu
2.2.1ZAJISTIT KONCEPČNÍ ŘÍZENÍ CESTOVNÍHO RUCHU A JEHO MARKETING
2.2.2PÉČE O STÁVAJÍCÍ A VZNIK NOVÝCH ATRAKTIVIT A PRODUKTŮ CR
2.2.3POSILOVAT KULTURNĚHISTORICKÝ POTENCIÁL MĚSTA
3.VEŘEJNÁ INFRASTRUKTURA
3.1Zajišťovat efektivní péči o majetek města a rozvoj technické infrastruktury (sítě)
3.1.1BUDOVAT A MODERNIZOVAT TECHNICKOU INFRASTRUKTURU
3.1.2NAPLŇOVÁNÍ ENERGETICKÉ KONCEPCE
3.1.3PÉČE O PAMÁTKY NA ÚZEMÍ MĚSTA
3.2Rozvíjet dopravní infrastrukturu
3.2.1AKTIVNĚ PODPOROVAT ZKLIDNĚNÍ DOPRAVY VE MĚSTĚ
3.2.2ZAJISTIT EFEKTIVNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST A OBSLUŽNOST V SOULADU S KONCEPCÍ „DOPRAVA V KLIDU“
3.2.3AKTIVNĚ OVLIVŇOVAT PROJEKTY, KTERÉ NEJSOU V REŽII MĚSTA, ALE PRO MĚSTO JSOU DŮLEŽITÉ
3.2.4REALIZOVAT VÝSTAVBU A OPRAVY DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY
4.MANAGEMENT, MARKETING A PR
4.1Posilovat principy moderního řízení, zapojení občanů do správy (Good Governance)
4.1.1PODPOROVAT PRINCIPY OTEVŘENOSTI A ZAPOJENÍ OBČANŮ DO PROCESŮ ŘÍZENÍ MĚSTA
4.1.2AKTIVNĚ PODPOROVAT SPOLUPRÁCI (MIKROREGION, DESTINAČNÍ KANCELÁŘ, PARTNERSKÁ MĚSTA)
4.1.3UDRŽITELNÝ ROZVOJ MĚSTA
4.1.4STRATEGIE ROZVOJE MĚSTSKÉHO ÚŘADU TŘEBÍČ
4.2Rozvíjet marketing a PR města
4.2.1MARKETINGOVÁ STRATEGIE (IMAGE MĚSTA)
4.2.2KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE (AGENDA MĚSTA)
4.2.3PROJEKT MĚSTO JSME MY
TISK
i