Třebíč
Znak Třebíč

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

Třebíč

Strategický plán rozvoje města Třebíče 2020-2023 [akt. 2019]

1. KVALITA ŽIVOTA

1.1 Vytvářet vhodné podmínky pro bytovou výstavbu

1.1.1 ZAJISTIT POZEMKY PRO INDIVIDUÁLNÍ BYTOVOU VÝSTAVBU
1.1.2 ZAJISTIT POZEMKY PRO HROMADNOU BYTOVOU VÝSTAVBU
1.1.3 ZASÍŤOVAT POZEMKY PRO BYTOVOU VÝSTAVBU

1.2 Zajišťovat kvalitní veřejnou službu v oblasti školství, zdravotnictví a sociální oblasti

1.2.1 AKTIVNÍ SLEDOVÁNÍ A PREDIKCE DEMOGRAFICKÉHO VÝVOJE A REALIZACE ADEKVÁTNÍ REAKCE MĚSTA (VEŘEJNÉ SLUŽBY, ŠKOLSTVÍ)
1.2.2 OPRAVY A REKONSTRUKCE INFRASTRUKTURY (ZAŘÍZENÍ) PRO POSKYTOVÁNÍ VEŘEJNÉ SLUŽBY
1.2.3 ZAJISTIT REALIZACI STŘEDNĚDOBÉHO PLÁNU ROZVOJE SOCIÁLNÍCH SLUŽEB A SLUŽEB NAVAZUJÍCÍCH V RÁMCI PRINCIPU KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ
1.2.4 VYTVOŘIT KONCEPCI SOCIÁLNÍ BYTOVÉ POLITIKY MĚSTA
1.2.5 VYBUDOVAT A REKONSTRUOVAT SOCIÁLNÍ BYDLENÍ
1.2.6 VYBUDOVAT CHRÁNĚNÉ BYDLENÍ
1.2.7 VYTVOŘIT KONCEPCI RODINNÉ A SENIORSKÉ POLITIKY

1.3 Vytvářet vhodné podmínky občanům pro aktivní trávení volného času

1.3.1 PROHLOUBIT SPOLUPRÁCI MĚSTA S ORGANIZACEMI ZAJIŠŤUJÍCÍ VOLNOČASOVOU ČINNOST PRO DĚTI I DOSPĚLÉ
1.3.2 BUDOVAT NOVOU A REKONSTRUOVAT STÁVAJÍCÍ INFRASTRUKTURU PRO VOLNOČASOVÉ AKTIVITY OBYVATEL MĚSTA
1.3.3 UDRŽET VYSOKOU ÚROVEŇ KULTURNÍCH A SPOLEČENSKÝCH AKCÍ

1.4 Zlepšovat stav veřejných prostranství a životního prostředí

1.4.1 PODPOROVAT EKOLOGICKY ŠETRNOU DOPRAVU
1.4.2 REALIZOVAT KONKRÉTNÍ OPATŘENÍ PLÁNU ODPADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ A TRVALE ZKVALITŇOVAT SYSTÉM NAKLÁDÁNÍ S ODPADY
1.4.3 SYSTEMATICKÁ A DLOUHODOBÁ PÉČE O KRAJINNOU A MĚSTSKOU ZELEŇ A VODOHOSPODÁŘSKÉ STAVBY
1.4.4 REVITALIZACE VEŘEJNÝCH PROSTRANSTVÍ
1.4.5 REGENERACE VEŘEJNÝCH PROSTRANTSVÍ NA SÍDLIŠTÍCH
1.4.6 VYTVOŘIT KONCEPCI RODINNÉ A SENIORSKÉ POLITIKY

1.5 Vytvářet podmínky pro zajištění bezpečnosti občanů

1.5.1 REALIZOVAT PREVENCI SOCIÁLNĚPATOLOGICKÝCH JEVŮ
1.5.2 ZAJISTIT TECHNICKÉ A TECHNOLOGICKÉ VYBAVENÍ MĚSTA BEZPEČNOSTNÍMI PRVKY
1.5.3 ZAJISTIT DOPRAVNÍ BEZPEČNOST VE MĚSTĚ

2. PODNIKÁNÍ A ZAMĚSTNANOST

2.1 Zlepšovat podmínky pro rozvoj podnikání a vznik nových pracovních míst

2.1.1 REALIZOVAT INCOMINGOVOU STRATEGII (AKTIVNĚ PODPOROVAT ZAMĚSTNANOST)
2.1.2 REALIZACE PRŮMYSLOVÝCH ZÓN

2.2 Zvyšovat ekonomickou efektivitu cestovního ruchu

2.2.1 ZAJISTIT KONCEPČNÍ ŘÍZENÍ CESTOVNÍHO RUCHU A JEHO MARKETING
2.2.2 PÉČE O STÁVAJÍCÍ A VZNIK NOVÝCH ATRAKTIVIT A PRODUKTŮ CR
2.2.3 POSILOVAT KULTURNĚHISTORICKÝ POTENCIÁL MĚSTA

3. VEŘEJNÁ INFRASTRUKTURA

3.1 Zajišťovat efektivní péči o majetek města a rozvoj technické infrastruktury (sítě)

3.1.1 BUDOVAT A MODERNIZOVAT TECHNICKOU INFRASTRUKTURU
3.1.2 NAPLŇOVÁNÍ ENERGETICKÉ KONCEPCE
3.1.3 PÉČE O PAMÁTKY NA ÚZEMÍ MĚSTA

3.2 Rozvíjet dopravní infrastrukturu

3.2.1 AKTIVNĚ PODPOROVAT ZKLIDNĚNÍ DOPRAVY VE MĚSTĚ
3.2.2 ZAJISTIT EFEKTIVNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST A OBSLUŽNOST V SOULADU S KONCEPCÍ „DOPRAVA V KLIDU“
3.2.3 AKTIVNĚ OVLIVŇOVAT PROJEKTY, KTERÉ NEJSOU V REŽII MĚSTA, ALE PRO MĚSTO JSOU DŮLEŽITÉ
3.2.4 REALIZOVAT VÝSTAVBU A OPRAVY DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY

4. MANAGEMENT, MARKETING A PR

4.1 Posilovat principy moderního řízení, zapojení občanů do správy (Good Governance)

4.1.1 PODPOROVAT PRINCIPY OTEVŘENOSTI A ZAPOJENÍ OBČANŮ DO PROCESŮ ŘÍZENÍ MĚSTA
4.1.2 AKTIVNĚ PODPOROVAT SPOLUPRÁCI (MIKROREGION, DESTINAČNÍ KANCELÁŘ, PARTNERSKÁ MĚSTA)
4.1.3 UDRŽITELNÝ ROZVOJ MĚSTA
4.1.4 STRATEGIE ROZVOJE MĚSTSKÉHO ÚŘADU TŘEBÍČ

4.2 Rozvíjet marketing a PR města

4.2.1 MARKETINGOVÁ STRATEGIE (IMAGE MĚSTA)
4.2.2 KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE (AGENDA MĚSTA)
4.2.3 PROJEKT MĚSTO JSME MY
TISK
i