hlavní město PRAHA
Znak hlavní město PRAHA

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

hlavní město PRAHA

Názvy hierarchických úrovní
SC1. "Strategický cíl"
SC1.1 "Aktivity"

Strategie řízení a rozvoje Magistrátu hl. m. Prahy do roku 2020

SC1. – Legislativní návrhy a  právní změny vedoucí k  lepšímu fungování státní správy a samosprávy a efektivnější funkčnosti úřadu

SC1.1 Spolupráce s Radou hlavního města Prahy a s městskými částmi hlavního města Prahy na přehodnocení a případné novelizaci právních předpisů týkajících se hlavního města Prahy


SC1.2 Účast na tvorbě a novelizací dalších právních předpisů spojených s agendami MHMP


SC1.3 Aktivní vyhledávání, shromažďování a implementace změn zákonů a právních předpisů do výkonu agend MHMP


SC1.4 Aktivní vyhledávání, shromažďování a implementace nové judikatury do výkonu agend MHMP


SC1.5 Zajištění potřebné právně-metodické podpory úřadu


SC1.6 Kontrola platnosti právních předpisů a validace stávající agendy s nimi


SC2. – Využití prvků procesního řízení, optimalizace procesů a zavedení standardů vybraných agend

SC2.1 Inventarizace agend, činností a úkolů MHMP v samostatné i přenesené působnosti


SC2.2 Sestavení procesního schématu MHMP


SC2.3 Analýza a zhodnocení přínosů a nákladů optimalizace procesů a zavedení standardů agend MHMP


SC2.4 Výběr agend, u kterých dojde ke změně procesů za účelem vyšší efektivity procesu dané agendy


SC2.5 Optimalizace vybraných agend


SC2.6 Výběr agend, u kterých dojde k zavedení standardů


SC2.7 Standardizace vybraných agend


SC3. – Odstranění byrokratické zátěže a přebujelé administrativy

SC3.1 Zmapování nadměrné administrativní zátěže agend MHMP


SC3.2 Zavedení jednotné metodiky pro používání informací, které se shromažďují v základních registrech a databázích veřejné správy


SC3.3 Sjednocení dokumentace používané v prostředí MHMP


SC3.4 Zajištění využití elektronických nástrojů spisové služby k odstranění přebujelé administrativní zátěže


SC3.5 Využití on-line komunikace s klienty úřadu


SC4. – Udržování efektivně fungujícího protikorupčního systému a transparentního jednání úřadu

SC4.1 Validace procesů MHMP s Protikorupční strategií hl. m. Prah


SC4.2 Vzájemné propojení již přijatých opatření protikorupčního systému úřadu a jejich rozšíření na další subjekty


SC4.3 Tvorba jednotného standardního postupu vedoucího k efektivnímu a průhlednému zadávání veřejných zakázek úřadu


SC4.4 Zveřejňování smluv a informací v souladu s platnou legislativou k zajištění transparentního výkonu veřejné správy


SC4.5 Udržitelnost transparentního chování a jednání úřadu


SC5. – Zvyšování poskytované kvality služeb zavedením systému hodnocení veřejné správy a systému řízení vztahů s klienty úřadu

SC5.1 Výběr nástroje a metody hodnocení veřejné správy


SC5.2 Stanovení politiky a cílů kvality MHMP


SC5.3 Stanovení pravomoci a odpovědnosti v oblasti řízení vztahů s klienty úřadu


SC5.4 Zavedení systému řízení vztahů s klienty úřadu, díky němuž bude zjišťována klientská spokojenost a realizována konkrétní opatření směřující k zvýšení klientské spokojenosti a zlepšování vztahů s klienty úřadu


SC5.5 Systematizace přístupu k problematice Public Relations a péče o image MHMP


SC5.6 Příprava integrovaného systému managementu kvality v prostředí MHMP


SC6. – Zavedení systému řízení rizik

SC6.1 Analýza rizik a jejich hodnocení


SC6.2 Výběr metodiky, podle které bude Systém řízení rizik vykonáván


SC6.3 Využití metodiky COSO ERM při řízení finančního dopadu rizika


SC6.4 Implementace systému řízení rizik do činností vedoucích zaměstnanců MHMP


SC6.5 Vyhodnocování systému řízení rizik a jeho využití k efektivnějšímu řízení úřadu


SC7. – Koordinace činností při implementaci a rozvoji eGovernmentu a zajištění funkční podpory ICT do úřadu

SC7.1 Definování kompetencí odboru INF, jejich procesů a výstupů směrem k uživatelům informačních a telekomunikačních technologií v prostředí MHMP


SC7.2 Seznámení se s architekturou eGovernmentu (koordinuje odbor RED)


SC7.3 Včasná reakce na dobudovávání informačních a komunikačních systémů veřejné správy


SC7.4 Sledování novinek, trendů a záměrů gestorů eGovernmentu (koordinuje odbor RED)


SC7.5 Včasná implementace rozšiřování, propojování a konsolidaci datového fondu veřejné správy a jeho efektivní a bezpečné využívání dle jednotlivých agend na principu „opendata“


SC7.6 Zajištění efektivního a funkčního využití (tedy i modernizace) informačních a komunikačních systémů v prostředí MHMP


SC7.7 Zajištění funkční podpory pro fungování nástrojů eGovernmentu a ICT aplikací zaměstnanců MHMP


SC7.8 Zajištění realizace projektů ICT a realizace IS/ICT strategie hl. m. Prahy


SC8. – Moderní řízení a rozvoj lidských zdrojů, zvyšování spokojenosti zaměstnanců a jejich loajality

SC8.1 Analýza personální politiky úřadu


SC8.2 Analýza potřeb úřadu směrem k lidským zdrojům a jejich uspokojení


SC8.3 Strategie rozvoje lidských zdrojů v prostředí MHMP


SC8.4 Příprava a implementace funkčního systému hodnocení zaměstnanců


SC8.5 Využití moderních metod řízení lidských zdrojů (zejména ve vztahu k získávání nových zaměstnanců, k jejich adaptaci a rozvoji)


SC9. – Otevřená interní komunikace

SC9.1 Zmapování slabých míst interní komunikace úřadu


SC9.2 Vytipování a následná implementace nejvhodnějších kanálů interní komunikace, aby v prostředí MHMP docházelo k efektivnímu předávání validních informací


SC9.3 Validace a optimalizace systému organizování a vedení porad v prostředí MHMP


SC10. – Příjemné prostředí pro výkon práce i obsluhu klientů úřadu

SC10.1 Validace akčních plánů získaných z projektu Úřad v pohybu – Praha lidem otevřená a orientace na maximální synergii v implementaci opatření vedoucích k lepšímu vybavení prostor, ve kterých probíhá styk s veřejností a pracovní výkon úřadu


SC10.2 Zavedení funkčního orientačního systému v budovách MHMP i jejich blízkém okolí


SC10.3 Udržení orientačního systému a informací o agendách a pracovištích ve validní podobě


SC10.4 Nastavení bezpečnostních opatření pro zvýšení fyzické bezpečnosti zaměstnanců a klientů úřadu v budovách MHMP i jejich blízkém okolí


SC10.5 Zavedení a udržení funkčního systému oprav, údržby a instalace technické podpory a systému technickohospodářské podpory


TISK
i