
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
úvodní stránka › KRAJ ÚSTECKÝ ›Rozvojové záměry ›Strategické dokumenty ›Strategické dokumenty ›Strategické dokumenty › Přehled cílů v dokumentech dle témat
KRAJ ÚSTECKÝ
Přehled cílů v dokumentech dle témat
.. zobrazit cíle dokumentů dle tématu

Správa věcí veřejných a územní rozvoj

Životní prostředí

Udržitelná spotřeba a výroba

Doprava

Zdraví

Místní ekonomika

Vzdělávání a výchova

Kultura a místní tradice, sport

Sociální prostředí

Zemědělství a venkov

Globální odpovědnost
.. téma - podrobnější členění
Zastřešující strategický dokument
Aktualizovaná Strategie udržitelného rozvoje Ústeckého kraje (2010)
1.5 | Zvýšit vzdělanost, kvalifikaci a konkurenceschopnost obyvatelstva Ústeckého kraje na trhu práce | viz dokument » |
2.2 | Zlepšit stav měst a obcí | viz dokument » |
3.3 | Zajištění rovných příležitostí pro občany kraje při vstupu do vzdělávání a na trh práce | viz dokument » |
4.4 | Rozvoj environmentálního vzdělávání výchovy a osvěty (EVVO) v Ústeckém kraji | viz dokument » |
Program rozvoje Ústeckého kraje 2014-2020
1.2 | Význam a efektivita výzkumu a vývoje | viz dokument » |
1.3 | Efektivita regionálního trhu práce | viz dokument » |
2.2 | Zefektivnění vzdělávacího systému | viz dokument » |
Strategický dokument
Strategie podpory zdraví a rozvoje zdravotních služeb v Ústeckém kraji 2023–2033
6.1 | Vytvořit program dlouhodobé podpory rezidenčních míst pro vzdělávání v akreditovaných ordinacích VPL a PLDD v Ústeckém kraji (vzdělávání v základním kmeni nebo celé specializační vzdělávání) | viz dokument » |
14.4 | Rozvoj adekvátních kapacit a struktury vzdělávání zdravotnických pracovníků, podpora výzkumu | viz dokument » |
Strategie prevence kriminality na území Ústeckého kraje 2023-2028
3.1 | Sběr dat relevantních pro efektivní plánování a realizaci preventivních aktivit na území kraje a jejich aktualizace | viz dokument » |
Krajská koncepce environmentální výchovy, vzdělávání a osvěty v Ústeckém kraji 2022-2030
2.1 | Zvýšit podíl EVVO v rámci formálního vzdělávání | viz dokument » |
2.2 | Zvýšit objem a kvalitu neformálního EVVO vzdělávání | viz dokument » |
2.3 | Zvýšit EVVO uvědomění ve veřejné správě | viz dokument » |
2.4 | Zvýšit EVVO uvědomění u veřejnosti | viz dokument » |
Strategie rozvoje kultury a kulturního dědictví Ústeckého kraje 2021-2030
2.2 | Zachování, obnova a využití kulturního dědictví na území Ústeckého kraje | viz dokument » |
3.2 | Spolupráce | viz dokument » |
Ústecký krajský plán vyrovnání příležitostí 2021-2025
8.1 | Kvalitní práce školských poradenských zařízení, včetně zkrácení dodržování zákonné lhůty na provedení vyšetření. | viz dokument » |
8.2 | Kvalitní příprava a podpora všech pedagogických profesí při výuce dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením. | viz dokument » |
8.3 | Kvalitní vzdělávání dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením s respektem vůči individuálním potřebám | viz dokument » |
10.1 | Vyšší počet zaměstnaných osob se zdravotním postižením ve veřejném sektoru. | viz dokument » |
Regionální inovační strategie Ústeckého kraje (2020)
A.1 | - Práce s talenty | viz dokument » |
A.2 | Vzdělávání propojené s praxí | viz dokument » |
A.3 | Získávání talentovaných lidí | viz dokument » |
B.1 | Podpora startupů | viz dokument » |
B.2 | Služby pro růst a rozvoj malých a středních firem | viz dokument » |
B.3 | Moderní technologie pro inovativní malé a střední firmy | viz dokument » |
B.4 | Propojení firem a výzkumných organizací | viz dokument » |
B.5 | Podpora spolupráce firem | viz dokument » |
C.1 | Kapacity a kompetence výzkumných organizací | viz dokument » |
C.2 | Podpora přípravy projektů | viz dokument » |
C.3 | Komercializace výsledků výzkumných organizací | viz dokument » |
E.1 | Data o inovačním ekosystému | viz dokument » |
E.2 | Rozvoj národní a mezinárodní spolupráce | viz dokument » |
E.3 | Marketing inovačního ekosystému | viz dokument » |
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy v Ústeckém kraji 2020-2024
1 | Zvýšení kvality předškolního vzdělávání se zaměřením na podporu vedení škol a vybrané gramotnosti - matematická, digitální a polytechnická | viz dokument » |
2 | Zlepšit kvalitu a výsledky v základním vzdělávání | viz dokument » |
3 | Zvýšení kvality a úspěšnosti ve vzdělávání na SŠ | viz dokument » |
1 | Snižovat nerovnosti a podporovat rovné příležitosti v předškolním vzdělávání | viz dokument » |
2 | Snižovat nerovnosti a podporovat rovné příležitosti v základním vzdělávání | viz dokument » |
1 | Snížit podíl žáků základních škol, kteří předčasně ukončí vzdělávání | viz dokument » |
2 | Snížit podíl žáků středních škol, kteří předčasně ukončí vzdělávání | viz dokument » |
3 | Zvýšení podílu žáků vzdělávajících se v podporovaných oborech středního vzdělání, zejména pak - oborech kategorie dosaženého vzdělání L/0 a M skupiny oborů 23 Strojírenství a strojírenská výroba, 26 Elektrotechnika, telekomunikační a výpočetní technika, 28 Technická chemie a chemie silikátů a 53 Zdravotnictví - oborech kategorie dosaženého vzdělání H, L/0 a M skupiny oborů 36Stavebnictví, geodézie a kartografie | viz dokument » |
Strategie prevence závislostí Ústeckého kraje 2020-2023
1 | Zajištění realizace kvalitních programů primární prevence v Ústeckém kraji | viz dokument » |
2 | Efektivnější koordinace a spolupráce v oblasti primární prevence v Ústeckém kraji | viz dokument » |
3 | Zvýšení informovanosti veřejnosti o významu nízkoprahových služeb | viz dokument » |