Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
Turnov
Strategie rozvoje cestovního ruchu ve městě Turnov 2024-2030
1. Rozvoj produktové nabídky postavené na spolupráci
1.1 Vytvořit pro domácí i zahraniční návštěvníky celoroční konkurenceschopnou turistickou nabídku, která prezentuje Turnov jako srdce Českého ráje. Nabídka je vytvářena na principu partnerství a spolupráce mezi veřejným, soukromým a neziskovým sektorem.
Deskriptory:
XIV. Cestovní ruch
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
1.2 Vytvořit z Turnova celoročně vyhledávané centrum s ideálními podmínkami pro aktivní dovolenou. Profilovat Turnovsko jako místo se skvělými podmínkami pro pěší turistiku, cykloturistiku, vodní turistiku, koloběžky, tradici horolezectví atd. Touto nabídkou oslovit vedle stávajících návštěvníků i nové cílové skupiny návštěvníků. Zajistit tak prodloužení turistické sezóny.
Deskriptory:
XIV. Cestovní ruch
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
1.3 Maximálně využit tradici kamenářství a šperkařství při vytváření produktové nabídky zaměřené na zahraničního i domácího návštěvníka. Profilace Turnova jako města drahých kamenů a šperků.
Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
2. Zkvalitnění a rozšíření základní a doplňkové infrastruktury a služeb cestovního ruchu.
2.1 Vytvořit a zkvalitnit služby a infrastrukturu jednotlivých produktových nabídek.
Deskriptory:
III. Podnikání a zahraniční obchod
XIV. Cestovní ruch
2.2 Zlepšit dopravní infrastrukturu (parkoviště, cyklodoprava atd.).
Deskriptory:
XI.k nemotorová doprava
XI.a silniční doprava
3. Zajištění efektivní propagace a prezentace Turnova a Turnovska
3.1 Spoluvytvářet značku Český ráj - přilákání zahraničních i domácích turistů do území.
Deskriptory:
XIV. Cestovní ruch
3.2 Turnov i nadále propagovat jako srdce Českého ráje, jako ideální východisko pro výlety do Českého ráje. Akcentovat propagaci Turnova jako ideálního místa pro trávení aktivní dovolené. Součástí propagace i nadále zůstává slogan Turnov - město drahých kamenů a šperků. Prostřednictvím cílené propagace oslovit stávající i nové návštěvníky.
Deskriptory:
XIV. Cestovní ruch
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
4. Rozvoj partnerství a spolupráce a zajištění řízení cestovního ruchu v území
Fungující spolupráce mezi provozovateli turistických cílů, provozovateli služeb cestovního ruchu, RTIC (Města Turnov) a veřejné správy při vytváření turistické nabídky Turnovska včetně její propagace.
Deskriptory:
XIV. Cestovní ruch