hlavní město PRAHA
Znak hlavní město PRAHA

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
úvodní stránkahlavní město PRAHAStrategické dokumenty › Přehled cílů v dokumentech dle témat  

hlavní město PRAHA

tisk
i
.. zobrazit cíle dokumentů dle tématu
téma
Správa věcí veřejných a územní rozvoj
téma
Životní prostředí
téma
Udržitelná spotřeba a výroba
téma
Doprava
téma
Zdraví
téma
Místní ekonomika
téma
Vzdělávání a výchova
téma
Kultura a místní tradice, sport
téma
Sociální prostředí
téma
Zemědělství a venkov
téma
Globální odpovědnost
.. téma - podrobnější členění

Zastřešující strategický dokument

Znak hlavní město PRAHAStrategický plán hl. m. Prahy [akt. 2016]
2.4 Vzdělávání viz dokument »

Strategický dokument

Znak hlavní město PRAHAStřednědobý plán rozvoje sociálních služeb na území hlavního města Prahy 2022-2024 (4. aktualizace) [akt. 2024]
5 Dluhové poradenství viz dokument »
Znak hlavní město PRAHAPlán regionální péče o duševní zdraví v hl. m. Praze 2024-2027
3.1 Nastavení systému kvality --- Je nastaven systém kontroly kvality služeb. viz dokument »
Znak hlavní město PRAHAKrajský akční plán III Praha (2023)
1.1 Systémově rozvíjet pracovníky škol v oblasti podnikavosti a zvýšit jejich motivaci k podpoře podnikavosti žáků ve škole viz dokument »
1.2 Podporovat spolupráci a peer-to-peer sdílení zkušeností mezi žáky různých typů (a stupňů) škol při společných projektech viz dokument »
1.3 Podporovat samostatné aktivity žáků, žákovských projektů a participativních přístupů ve škole viz dokument »
1.4 Rozvíjet centrum podpory podnikavosti (CPP) v Praze viz dokument »
2.1 Připravit, realizovat a hodnotit dlouhodobé komunikační strategie na podporu povědomí veřejnosti a na podporu motivace a zájmu žáků k polytechnickému vzdělávání viz dokument »
2.2 Rozšířit a prohloubit stávající spolupráci mezi školami všech stupňů vč. zapojení školských a poradenských zařízení a dalších sociálních partnerů a pokračovat v aktivitách navazujících na úspěšné projekty (zejm. KAP, IKAP) viz dokument »
2.3 Udržet vysoký standard materiálně-technické vybavenosti škol pro zvýšení uplatnitelnosti absolventů viz dokument »
2.4 Zvýšit odbornou kvalifikaci PP v klíčových oblastech digitálních a technologických trendů viz dokument »
2.5 Podpořit tvorbu atraktivních a inovativních vzdělávacích materiálů pro polytechnické vzdělávání s důrazem na integraci oblasti konceptu STEM, cirkulární ekonomiky a EVVO a jejich sdílení viz dokument »
3.1 Podpořit odborný a osobnostní rozvoj PP pražských SŠ a VOŠ tak, aby byli připraveni na změny, které probíhají v oblasti odborného vzdělávání viz dokument »
3.2 Podpořit spolupráci škol se zaměstnavateli a vytvářet dlouhodobá partnerství tak, aby se zlepšila kvalita vzdělávání a zvýšila se uplatnitelnost absolventů viz dokument »
3.3 Využívat školu jako centrum excelence (podporovat rozvoj center excelence a jejich využití v celoživotním učení) viz dokument »
3.4 Udržovat a rozvíjet funkční systém předvídatelné podpory budování infrastruktury odborného vzdělávání s ohledem na inovace viz dokument »
3.5 Podporovat povědomí o možnostech a nezbytnosti celoživotního profesního vzdělávání viz dokument »
4.1 Rozvíjet klíčové kompetence žáků viz dokument »
4.2 Zvýšit profesionalitu a motivaci PP v oblasti kariérového rozvoje žáků viz dokument »
4.3 Rozvíjet školní poradenská pracoviště v oblasti KP viz dokument »
4.4 Zabezpečit spolupráci školy se sociálním okolím (zaměstnavateli a rodiči) viz dokument »
5.1 Zvýšit kompetence PP v oblasti rozvoje čtenářské gramotnosti žáků viz dokument »
5.2 Zvyšovat kompetence PP v oblasti mediální gramotnosti viz dokument »
5.3 Zvyšovat kompetence PP v oblasti čtenářské gramotnosti s důrazem na oblast odborné literatury a technické dokumentace viz dokument »
6.1 Rozšířit učební materiály pro výuku matematiky na SŠ zohledňující aktuální vývoj IT technologií a šíření příkladů dobré praxe viz dokument »
6.2 Podpořit sjednocení úrovně matematické gramotnosti žáků 1. a 4. ročníků SŠ viz dokument »
6.3 Podporovat zapojení PP a žáků do aktivit rozvíjejících matematickou gramotnost viz dokument »
6.4 Zjistit úroveň FG na jednotlivých školách jako východiska pro identifikaci a realizaci opatření vedoucích k dosažení žádoucí úrovně FG {standardu obyvatele ČR) viz dokument »
6.5 Snižovat nerovnosti prostřednictvím přístupu ke kvalitnímu vzděláváni v oblasti FG {zvýšení kvality výuky FG) viz dokument »
6.6 Zvýšit kvalitu FG s důrazem na komplexní přistup a propojení didaktiky souběžným rozvojem vice gramotností viz dokument »
7.1 Podpořit rozvoj kompetenci PP / pracovníků v zájmovém a neformálním vzdělávání vedoucích k rozvoji potenciálu každého žáka a účastníka zájmového a neformálního vzděláváni viz dokument »
7.2 Podpořit školní úspěch žáků z rodin s nízkým SES ze strany školy (důraz na aktivní práci školy, materiální podporu, podporu efektivního trávení volného času) viz dokument »
7.3 Zlepšit podmínky k realizaci jazykové přípravy pro vícejazyčné žáky a žáky s OMJ viz dokument »
7.4 Podpořit profesionální přistup k rozvoji nadaných i mimořádně nadaných žáků (dětí) a účastníků neformálního vzdělávání viz dokument »
7.5 Podpořit PP při zohledňování wellbeingu žáků jako předpokladu úspěchu ve vzdělávání viz dokument »
7.6 Rozvíjet demokratickou kulturu školy a participaci žáků na životě školy a komunity viz dokument »
7.7 Propojovat formální a neformální vzděláváni viz dokument »
8.1 Realizovat pedagogickou diagnostiku na středních školách a pracovat s jejími závěry viz dokument »
8.2 Podporovat formativní přístupy k hodnocení (na výkon žáků nahlížet jako na proces, v němž může uspět každý žák) viz dokument »
8.3 Individualizovat a diferencovat výuku, tvořit individuální plány s gradovanými úlohami a vyhodnocováním důkazů o učení všech žáků viz dokument »
8.4 Realizovat manažerské vzděláváni (leadership) pro vedeni škol a profesionální supervize PP (vedené certifikovanými supervizory, členy supervizních asociací ČR) viz dokument »
9.1 Rozvíjet digitální kompetenci/gramotnost PP v kontextu vývoje IT viz dokument »
9.2 Podpořit kvalitní materiální vybavení pro ICT v SŠ viz dokument »
9.3 Rozvíjet pedagogické digitální kompetence viz dokument »
Znak hlavní město PRAHARegionální inovační strategie hl. m. Prahy (revize 2023) [akt. 2023]
Rozvíjet prostředí stimulující inovace a fungující partnerství viz dokument »
Podporovat snazší vznik a rozvoj znalostně intenzívních firem viz dokument »
Rozvíjet místní lidské zdroje pro potřeby znalostní ekonomiky viz dokument »
Zvyšovat intenzitu internacionalizace v oblasti výzkumu a inovací viz dokument »
Znak hlavní město PRAHAPlán regionální péče pro oblast duševního zdraví v Praze 2020-2030
3A.8 VOLNÝ ČAS/REKREACE
Praha podporuje využívání běžných programů v komunitě lidmi s duševním onemocněním, cíleně podporuje programy umožňující jejich sebeuplatnění a seberealizaci (např. formou výtvarných aktivit).
viz dokument »
3B.4 ŠKOLY
Pracovníci ve školách mají dostatečné personální kapacity, odborné znalosti a dovednosti pro vzdělávání dětí s potížemi v oblasti duševního zdraví
viz dokument »
4.2 Všichni odborní pracovníci ve službách pro duševní zdraví jsou vzdělávání v tématech jako je multidisciplinární přístup, recovery přístup, v měkkých dovednostech (práce se vztahem, respektující komunikace apod.), ve znalosti lidských práv a jejich uplatňování v praxi, ve znalosti konceptu patient-centered care, ve znalosti komunitní péče. viz dokument »
4.3 Pracovníci spolupracujících služeb (praktičtí lékaři, pracovníci IZS, škol, úřadů veřejné správy, ad. Jsou vzděláváni v základních znalostech a přístupech v oblasti péče o duševní zdraví. viz dokument »
5.3 Existují a jsou podporovány destigmatizační programy a programy prevence v oblasti duševního zdraví pro děti a mládež. viz dokument »
5.4 Každoročně probíhají destigmatizační a edukační aktivity pro jednotlivé cílové skupiny - pracovníci veřejné správy včetně IZS, pracovníci zdravotních a sociálních služeb, školství, lidé s duševním onemocněním a jejich rodinní příslušníci, novináři a pracovníci médií, místní komunity. viz dokument »
7.1 Přeměna systému existujících sociálních a zdravotních služeb na služby, které umožní na území Prahy naplňovat potřeby osob s duševním onemocněním (s ohledem na rozdílné diagnózy, věk apod.) v souladu s Úmluvou o právech osob se zdravotním postižením. viz dokument »
7.2 Nastavení systému hodnocení úrovně naplňování Úmluvy o právech osob se zdravotním postižením ve zdravotnických a sociálních službách na území Hl.m.Prahy a v organizacích, které MHMP zřizuje (např.s využitím standardů WHO Quality Rights Tool Kit). viz dokument »
Znak hlavní město PRAHAKoncepce politiky hl. m. Prahy ve vztahu k národnostním menšinám 2021-2025
zapojit vědecké instituce i odbornou veřejnost ke spolupráci viz dokument »
spolupracovat na tvorbě vzdělávacích programů o multikulturním prostředí HMP obecně a o jednotlivých menšinových ve spolupráci DNM a zástupců národnostních menšin viz dokument »
realizovat přednáškové a výukové programy v prostorách knihovny a vzdělávacího centra DNM viz dokument »
oslovit ZŠ a SŠ na území HMP ve spolupráci s odborem SML MHMP k vytvoření vzdělávacích programů dle individuálních požadavků a potřeb škol a vzdělávacích zařízení viz dokument »
vytvořit pracovní listy k tématu národnostních menšin, které by byly využity jako podpůrné informačně-vzdělávací materiály při akcích pro širokou veřejnost, kterých se účastní děti a mládež viz dokument »
v rámci vzdělávacího centra DNM nabídnout lektorské programy mapující historii a současnost života národnostních menšin na území HMP viz dokument »
zpracovat návrh vzdělávacího programu pro dospělé (v rámci programů celoživotního vzdělávání) k tématu národnostních menšin, který by se ucházel o akreditaci příslušného resortu (přednostně určeného akreditovaného školení pro úředníky, pedagogy apod.) viz dokument »
zajistit účast prostřednictvím vlastního stánku na výstavě pražského středního školství Schola Pragensis pro možnost navázání spolupráce se SŠ a současně za účelem zvýšení informovanosti pedagogů, mládeže a veřejnosti viz dokument »
Znak hlavní město PRAHAKulturní politika hl. m. Prahy 22+ (2022)
Spoluprací nejdál dojdeš: spolupracovat napříč kulturní obcí, budovat partnerství napříč veřejné správy, rozvíjet tvůrčí potenciál dětí od školního věku... viz dokument »
Znak hlavní město PRAHAPlán rozvoje sportu a sportovních zařízení v hl. m. Praze 2021-2032
2.2 Podpora vyšší informovanosti široké veřejnosti viz dokument »
3.2 Využití potenciálu školních sportovišť viz dokument »
6.1 Oblast rekreačně-výkonostního sportu viz dokument »
Znak hlavní město PRAHAKoncepce primární prevence rizikového chování dětí a mládeže na území hl. m. Prahy 2022-2027
Cíl 2: Zvýšení podílu zapojených škol do systému SEPA, zvýšení počtu škol zapojených do systémové podpory rozvoje kvality PPRCH viz dokument »
Cíl 3: Vzdělávání pedagogů, pracovníků školských poradenských pracovišť, rodičů apod. s akcentem na definovaná prioritní témata. Navyšování kompetencí pedagogů v oblasti PPRCH tak, aby se zvyšoval počet pedagogů, kteří si uvědomují svoji nezastupitelnou roli v realizaci všeobecné PPRCH, vědomě pracují na vytváření bezpečného prostředí ve škole i v kolektivu, působí na děti preventivně a jsou vnímaví při každodenním kontaktu s nimi. viz dokument »
Znak hlavní město PRAHAStrategie Hlavního města Prahy pro oblast závislostního chování 2022-2027
2 Podpořit kompetence žáků pomáhající zamezit výskytu rizikové chování včetně závislostí viz dokument »
3 Podpořit budování bezpečného klima a zdravých vztahů ve školách viz dokument »
Znak hlavní město PRAHAKoncepce hl. m. Prahy pro oblast integrace cizinců 2022–2027 [akt. 2022]
4.A.21 Zajištění jazykové přípravy a podpory viz dokument »
4.B.25 Systémové a kontinuální vzdělávání dospělých viz dokument »
4.B.26 Posílení informovanosti v oblasti vzdělávání dospělých cizinců viz dokument »
Znak hlavní město PRAHACirkulární Praha 2030: Strategie hl. m. Prahy pro přechod na cirkulární ekonomiku (2022)
SC3/V Podpora inovací v produkci jídla (vertikální farmy, hydroponie, aquaponie, šetrnější zpracování; poskytnutí prostoru, logistika) viz dokument »
SC6/I Podpora sdílené ekonomiky, občanských iniciativ a podnikatelských subjektů v CE viz dokument »
SC6/II Podpora pilotních projektů a inovací, zapojení vědy a výzkumu viz dokument »
SC6/III Komunikace, vzdělávání a osvěta pro CE viz dokument »
Znak hlavní město PRAHAStrategie adaptace hl. m. Prahy na změnu klimatu (2017)
1.F Zlepšit podmínky v oblasti environmentálního vzdělávání, podpořit monitoring a výzkum dopadů klimatické změny v Praze viz dokument »
Znak hlavní město PRAHAStrategie podpory alternativních pohonů v hl. m. Praze do roku 2030
1.3 Mobilita jako služba viz dokument »
Znak hlavní město PRAHADlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy hl. m. Prahy 2020-2024
I.1 Zápis nové MŠ – navýšení kapacity stávající MŠ – zápis nového místa poskytování vzdělávání na území HMP v místech aktuální a dlouhodobé potřeby do rejstříku. viz dokument »
I.2 Navyšování kapacit předškolního vzdělávání v místech aktuální potřeby a snižování počtu dětí ve třídách. viz dokument »
I.3 Podpora výuky jazyků a rozvoj polytechnické výchovy v předškolním vzdělávání. viz dokument »
I.4 Podpora nabídky logopedické péče. viz dokument »
I.5 Podpora integrace dětí s odlišným mateřským jazykem (OMJ). viz dokument »
I.6 Podpora výuky základních tělovýchovných návyků a sportovních činností a prevence proti úrazům a zraněním dětí předškolního věku. viz dokument »
I.7 Podpora spoluúčasti rodičů na činnosti školy a zapojování do společných aktivit. viz dokument »
II.1 Zápis nové ZŠ – navýšení kapacity stávající ZŠ – zápis nového místa poskytování vzdělávání na území HMP v místech aktuální a dlouhodobé potřeby do rejstříku. viz dokument »
II.2 Pravidelná aktualizace školních vzdělávacích programů. viz dokument »
II.3 Podpora žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ). viz dokument »
II.4 Podpora výuky cizích jazyků. viz dokument »
II.5 Podpora polytechnické výchovy, matematické, finanční, čtenářské a přírodovědné gramotnosti na základních školách a podpora výchovy ke kreativitě. viz dokument »
II.6 Zvyšování a prohlubování odborné kvalifikace pedagogických pracovníků a zvyšování jejich prestiže. viz dokument »
II.7 Podpora investičních akcí a podpora vybavenosti základních škol. viz dokument »
II.8 Podpora školních poradenských služeb a školních psychologů a odstraňování vnější diferenciace na základním stupni vzdělávání. viz dokument »
II.9 Podpora kreativity, podnikavosti a spoluúčasti žáků na činnosti školy, včetně spoluúčasti žáků na výuce. viz dokument »
II.10 Podpora výuky základních tělovýchovných návyků a sportovních činností a prevence proti úrazům a zraněním žáků. viz dokument »
III.1 Zápis nové ZUŠ – navýšení kapacity stávající ZUŠ – zápis nového místa poskytování vzdělávání na území HMP v místech aktuální a dlouhodobé potřeby do rejstříku. viz dokument »
III.2 Zahraniční prezentace žáků ZUŠ, mobilita a podpora projektů ZUŠ. viz dokument »
III.3 Podpora a rozvoj vzdělávání seniorů na ZUŠ prostřednictvím Akademie umění a kultury pro seniory HMP. viz dokument »
IV.1 Zápisy nových středních škol, nových míst poskytování vzdělávání nebo navyšování kapacit středních škol. viz dokument »
IV.2 Podpora technických oborů, matematické a přírodovědné gramotnosti. viz dokument »
IV.3 Podpora výuky cizích jazyků. viz dokument »
IV.4 Podpora inovace školních vzdělávacích programů. viz dokument »
IV.5 Podpora integrace žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ). viz dokument »
IV.6 Podpora spolupráce se zaměstnavateli, sociálními partnery a spolupráce s partnery z oblasti kulturních a kreativních průmyslů. viz dokument »
IV.7 Podpora zvyšování a prohlubování kvalifikace pedagogů a posilování jejich prestiže. viz dokument »
IV.8 Podpora investičních akcí, vybavení škol a školských zařízení, digitalizace a inovace výukových pomůcek. viz dokument »
IV.9 Podpora školních poradenských služeb a školních psychologů. viz dokument »
IV.10 Podpora kreativity, podnikavosti a spoluúčasti žáků na činnosti školy, včetně spoluúčasti žáků na výuce. viz dokument »
IV.11 Podpora výuky základních tělovýchovných návyků a sportovních činností a prevence proti úrazům a zraněním žáků. viz dokument »
V.1 Zápisy nových vyšších odborných škol, nových míst poskytování vzdělávání nebo navyšování kapacit vyšších odborných škol (VOŠ). viz dokument »
V.2 Podpora vyššího odborného vzdělávání při realizaci opatření vedoucích k funkčnímu a inovativnímu systému vyššího odborného vzdělávání. viz dokument »
V.3 Podpora vzdělávání v konzervatořích při realizaci opatření vedoucích inovativním vzdělávacím metodám a mobilitě účastníků vzdělávání v konzervatořích. viz dokument »
VI.1 Zápisy nových základních škol speciálních, nových míst poskytování vzdělávání nebo navyšování kapacit základních škol speciálních, zápis nových oborů vzdělání Základní škola speciální. viz dokument »
VI.2 Zápisy nových subjektů školských poradenských zařízení, nových míst poskytování školských služeb. viz dokument »
VI.3 Zachování sítě školských poradenských zařízení na území HMP (PPP, SPC). viz dokument »
VI.4 Podpora a zachování sítě škol poskytujících vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami zřizovaných HMP. viz dokument »
VI.5 Podpora programů primární prevence v PPP a zefektivnění podpory školských poradenských zařízení. viz dokument »
VI.6 Péče o ohrožené děti na území HMP. viz dokument »
VI.7 Rozšíření nabídky vzdělávacích akcí v oblasti vzdělávání dětí žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. viz dokument »
VII.1 Zápis nových školských zařízení pro zájmové vzdělávání, zvyšování kapacit školních družin a školních klubů. viz dokument »
VII.2 Zkvalitňování mimoškolního života dětí a mládeže. viz dokument »
VII.3 Zkvalitňování mimoškolního života dětí a mládeže. viz dokument »
VIII.1 Zřizování nových škol a rozšiřování kapacit škol s právem státní jazykové zkoušky. viz dokument »
VIII.2 Podpora školských zařízení a služeb. viz dokument »
IX.1 Podpora efektivní péče o ohrožené děti a podpora odborné péče v dětských domovech. viz dokument »
IX.2 Podpora klientů ústavní a ochranné výchovy, vzdělávání pedagogických pracovníků při práci s dětmi které jsou klienty ústavní ochranné výchovy. viz dokument »
X.1 Podpora zkvalitňování výuky cizích jazyků na všech stupních a typech škol. viz dokument »
X.2 Zkvalitňování vybavenosti a modernizace informačních technologií ve vzdělávání. viz dokument »
X.3 Podpora aktivit k posílení prevence rizikového chování a podpora sociálního klimatu ve školách. viz dokument »
X.5 Podpora sítí škol v oblasti EVVO a propojení mezi aktivitami EVVO ve školách a školských zařízeních i v rámci mimoškolní činnosti. viz dokument »
X.6 Zajištění výuky v bezprostředním kontaktu s přírodou, podpora zřizování venkovních učeben a badatelen pro výuku obsahující informace o EVVO. viz dokument »
X.7 Realizace kvalitních vzdělávacích programů EVVO ve školách a školských zařízeních. viz dokument »
X.8 Rozvoj mimoškolní činnosti pro děti a mládež. viz dokument »
X.9 Zkvalitňování výuky nadaných dětí, žáků a studentů. viz dokument »
X.10 Podpora zavedení a udržení systému celoživotního učení na území HMP. viz dokument »
X.11 Zkvalitňování výuky pro žáky se specifickými poruchami učení a chování. viz dokument »
X.12 Podpora zavádění nových opatření směřujících k rovnému přístupu ke vzdělávání. viz dokument »
X.13 Podpora mobilit žáků, studentů a pedagogů a podpora mezinárodní spolupráce škol a školských zařízení. viz dokument »
XI.1 Podpora pedagogických pracovníků, jejich vzdělávání, zvyšování jejich kvalifikace a prestiže. viz dokument »
XI.2 Podpora řídících pracovníků a širšího managementu škol na všech úrovních. viz dokument »
XI.3 Podpora zřizovatelů škol a školských zařízení, snížení přebujelé administrativy ve školách a podpora metodického vedení na všech úrovních. viz dokument »
XII.1 Podpora řízení školského systému na území HMP v souladu se zaváděním nových opatření Strategií 2030+. viz dokument »
Znak hlavní město PRAHAKoncepce prevence kriminality hl. m. Prahy 2017-2021
Zvyšovat odborné kompetence koordinátorů prevence kriminality městských částí hl. m. Prahy a vytvářet podmínky pro realizaci preventivních opatření na místní úrovni viz dokument »
Znak hlavní město PRAHAKrajská koncepce environmentálního vzdělání, výchovy a osvěty hl. m. Prahy 2016-2025
SC1 Cílem prioritní oblasti je do roku 2025 zvýšit kvalitu EVVO na školách, posílit klíčové kompetence EVVO u dětí a mládeže ve školním i mimoškolním prostředí a zlepšit jejich vztah k životnímu prostředí a jednání v jeho prospěch. viz dokument »
SC2 Cílem je do roku 2025 zajistit pozitivní změnu vnímání životního prostředí ze strany veřejnosti a dalších specifických skupin, což povede ke změně chování a aktivnímu zapojování občanů do ochrany životního prostředí a udržitelného rozvoje, zejména v rámci městských částí. Cílem je tedy zajistit systematickou a dlouhodobou podporu klíčových ekovýchovných a ekoporadenských aktivit a projektů v Praze pro veřejnost, rodiny a specifické skupiny zkvalitňováním a rozšiřováním nabídky vzdělávacích programů. Dílčím cílem je vtáhnout podnikatelský sektor do aktivit EVVO a motivovat jeho zástupce k environmentálně odpovědnému jednání. viz dokument »
SC3 Cílem je do roku 2025 posílit již vytvořenou síť infrastruktury a metodickou podporu v oblasti EVVO za účelem zvyšování kvality poskytovaných služeb. Toho bude dosaženo postupným a koncepčním zapojováním městských částí, zajištěním dostatečného množství odborníků a navazováním vzájemné spolupráce a partnerství mezi všemi subjekty
a skupinami. Dalším cílem je nastavení a implementace evaluačních mechanismů za účelem
reflexe, vyhodnocování programů a aktivit.
viz dokument »
SC4 Cílem je do roku 2025 zajistit fungující koordinační systém EVVO založený na stabilní organizační struktuře a rozvinout spolupráci a funkční komunikaci mezi jednotlivými subjekty EVVO. Současně také zvyšovat informovanost veřejnosti prostřednictvím kvalitního informačního systému EVVO a s využitím moderních informačních zdrojů, což zajistí poskytování kvalitních a aktuálních informací o životním prostředí obyvatelům
a návštěvníkům Prahy. Dalším cílem je zabezpečení stabilního financování aktivit EVVO vč. většího zapojení městských částí a dalších zdrojů do systému financování.
viz dokument »

Strategický prováděcí dokument

Znak hlavní město PRAHAStrategie romské integrace v hlavním městě Praze 2022-2030
1.1 Zajistit dětem ze sociálně znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí předškolní přípravu viz dokument »
1.2 Zajistit úspěch dětí ze sociálně znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí v hlavním vzdělávacím proudu na základní škole viz dokument »
1.3 Zajistit kvalitní vzdělávání pro všechny žáky základních škol viz dokument »
1.4 Zajistit pro děti ze sociálně znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí navazující vzdělávání viz dokument »
1.5 Zajistit pro děti a mládež volnočasové a sportovní vyžití a zájmové vzdělávání viz dokument »
5.1 Odstranit stereotypní pohledy na Romy a další menšiny a předcházet útokům na tyto menšiny viz dokument »
6.1 Budovat identitu Romů a podporovat jejich skupinové sebevědomí viz dokument »
Znak hlavní město PRAHAOperační program Praha – pól růstu ČR (2014)
4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let viz dokument »
4.2 Zvýšení kvality vzdělávání prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti viz dokument »
4.3 Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti viz dokument »
TISK
i