hlavní město PRAHA
Znak hlavní město PRAHA

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

hlavní město PRAHA

Názvy hierarchických úrovní
1. "klíčová oblast"
1.1 "strategický cíl"

Strategie řízení a rozvoje Magistrátu hl. m. Prahy do roku 2035

1. ICT MHMP

1 Vybudovat MHMP jako moderní digitální úřad

2 Vytvořit a provozovat prostředí pro poskytování komplexních celoměstských ICT služeb

3 Zajistit informační a komunikační bezpečnost

4 Zajistit soulad s cíli Informační koncepce ČR týkající se digitálně přívětivé legislativy

5 Zajistit provozní stabilitu a integraci informačních systémů v prostředí cílové architektury MHMP, tj. centralizaci dílčích IT řešení, řízení a prosazování dodržování pravidel cílové architektury.

2. Personalistika MHMP

1 Zajistit a udržet konkurenceschopnost MHMP na trhu práce, stabilní zaměstnanecký fond s vysokou mírou profesionality a pokrytím potřebných profesí/míst.

2 Zajistit profesionální růst a rozvoj zaměstnanců

3 Vytvářet a udržovat firemní kulturu akcentující spolupráci, vzájemnou informovanost, týmovou spolupráci, mezigenerační dialog a dobré vztahy v kolektivu

3. Materiálně-technické zabezpečení MHMP

1 Stabilizovat prostory pro všechna pracoviště MHMP

2 Zajistit maximální efektivitu v rámci technologického vybavení objektů MHMP

3 Standardizovat vybavení prostor úřadu

4 Zajistit ekologický provoz úřadu

4. Řízení MHMP

1 Zajistit vysokou kvalitu řízení úřadu

2 Zajistit systematické strategické řízení MHMP vč. implementace Strategie MHMP 2035, tj. realizace, monitoringu indikátorů, jejich vyhodnocování a přiměřené aktualizace Strategie

5. PR a marketing MHMP

1 Zlepšit obousměrnou komunikaci s veřejností, zvýšit informovanost veřejnosti o činnosti úřadu

2 Zajistit pozitivní mediální obraz úřadu

3 Zjednodušit a zlepšit vnitřní komunikaci

6. Legislativa MHMP

1 Spolupracovat na optimalizaci fungování HMP

2 Posílit poskytování interních právních služeb a optimalizovat externí právní služby

3 Zkultivovat právní prostředí na MHMP

7. Vnější vztahy a služby MHMP

1 Zajistit pro klienty úřadu vysoce kvalitní, efektivní a dostupné služby využívající nejmodernější technologie

2 Zajistit efektivní a pružnou kooperaci a srozumitelnou komunikaci s úřady MČ a dalšími externími úřady, organizacemi a subjekty

TISK
i