Nový Jičín
Znak Nový Jičín

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

Nový Jičín

Názvy hierarchických úrovní
1. "Oblast"
1.1 "Cíl"

Místní akční plán rozvoje vzdělávání Novojičínska (2017)

1. Speciální vzdělávací potřeby

1.1 Podpora vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich začlenění do kolektivů dětí bez SVP - zaměření na děti předškolního věku


1.2 Podpora vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich začlenění do kolektivů dětí bez SVP - zaměření na žáky v základní škole


1.3 Podpora pedagogů zabývajících se inkluzí - podpora hlavně výměny zkušenosti


1.4 Podpora nadaných dětí a práce pedagogů s nimi - stanovení forem možné výuky, způsoby vyhledávání těchto dětí jak v MS tak v ZŠ


1.5 Podpora implementace legislativních změn a výkladů – podpoření orientace pedagogů v legislativních změnách a jejich výklad, výklad metodických pokynů


2. Čtenářská a jazyková gramotnost

2.1 Podpora základních gramotností dětí a žáků v oblastech čtenářské a jazykové gramotnosti


2.2 Rozvoj kompetencí dětí a žáků pro aktivní používání cizího jazyka


3. Matematická, finanční a polytechnická gramotnost

3.1 Podpora základních gramotností dětí a žáků v oblastech matematické, finanční a polytechnické gramotnosti


3.2 Rozvoj finanční gramotnosti Záků prostřednictvím neformálního vzdělávání


3.3 Rozvoj polytechnické gramotnosti žáků prostřednictvím neformálního vzdělávání


4. Neformální vzdělávání

4.1 Rozvoj osobnosti, kompetencí, zájmu a nadání každého dítěte a žáka a to prostřednictvím zapracování průřezových a volitelných témat do nabídky mimoškolního vzdělání a jejich realizace


4.2 Rozvoj jednotlivých kompetencí žáků prostřednictvím neformálního vzdělávání


4.3 Podpora nadaných dětí prostřednictvím neformálního vzdělávání


5. Rovné příležitosti

5.1 Náplní tohoto cíle je zejména dosažení vzájemného vzdělávání, přenos zkušeností a informací a odborně vedená diskuze o problematice nastavení rovných příležitosti a selektivnosti vzdělávacího systému a uvnitř škol


5.2 Řešení přechodů ve vzdělávání (například: MŠ/ZŠ: první a druhý stupeň ZŠ, ZŠ/SŠ, ZŠ/víceletá gymnázia)


6. Ostatní - volitelné

6.1 Cíle budou stanoveny dle zvolených ostatních prioritních oblastí, které vyplynou ze zpracování MAP Il a z potřeb daného území


7. Investiční priority

7.1 Potvrzení potřebnosti a využitelnosti plánovaných investic do školství v území ORP a jejich soulad se záměry výše uvedených priorit, se záměry zřizovatelů. Investiční priority jsou zjišťovány přímo od ředitelů škol, aktualizovány minimálně 1x za 6 měsíců, je vyžadován souhlas zřizovatele a hodnocena potřebnost investice její soulad s dlouhodobými záměry


TISK
i