
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
úvodní stránka › Chrudim ›Rozvojové záměry ›Strategické dokumenty ›Strategické dokumenty ›Strategické dokumenty › Přehled cílů v dokumentech dle témat
Chrudim
Přehled cílů v dokumentech dle témat
.. zobrazit cíle dokumentů dle tématu

Správa věcí veřejných a územní rozvoj

Životní prostředí

Udržitelná spotřeba a výroba

Doprava

Zdraví

Místní ekonomika

Vzdělávání a výchova

Kultura a místní tradice, sport

Sociální prostředí

Zemědělství a venkov

Globální odpovědnost
.. téma - podrobnější členění
Koncepce
EMAS - Systém environmentálního řízení a auditu města Chrudimi (2009)
A.1 | Environmentální politika | viz dokument » |
A.2 | Úvodní školení - noví pracovníci | viz dokument » |
A.3 | Všichni pracovníci | viz dokument » |
B.1 | Podávání zpráv o fungování EMAS v průběhu roku | viz dokument » |
C.1 | Manuál EMAS | viz dokument » |
C.2 | Obsah manuálu | viz dokument » |
C.3 | Aktualizace manuálu | viz dokument » |
D.1 | informovanost dodavatelů o zapojení MěÚ do EMAS | viz dokument » |
D.2 | zvyšování informovanosti dodavatelů | viz dokument » |
D.3 | smluvní požadavky | viz dokument » |
E.1 | získání údajů pro každou činnost s významným environ. aspektem | viz dokument » |
E.2 | prezentace výsledků sledovaných indikátorů | viz dokument » |
F.1 | identifikace neshody | viz dokument » |
F.2 | řešení neshod | viz dokument » |
Aalborgské závazky města Chrudim (2009)
4.1 | snížení množství odpadu a zvýšení znovuvyužití a recyklace | viz dokument » |
5.1 | znovuvyužití a regeneraci opuštěných a znevýhodněných území | viz dokument » |
Akční plán udržitelné energetiky města Chrudim (2017)
1.1 | Sektor obecních budov, vybavení a zařízení | viz dokument » |
1.2 | Sektor veřejného osvětlení | viz dokument » |
1.3 | Sektor doprava | viz dokument » |
1.4 | Terciérní sektor | viz dokument » |
1.5 | Sektor obytných budov | viz dokument » |
Adaptační strategie města Chrudim na klimatickou změnu (2017)
2.3 | Novou výstavbu budov provádět včetně adaptačních opatření | viz dokument » |
Plán odpadového hospodářství města Chrudim (2015)
1.1 | Koordinovaným a jednotným přístupem vytvořit podmínky k nižší spotřebě primárních zdrojů a postupnému snižování produkce odpadů | viz dokument » |
2.1 | Do roku 2015 zavést tříděný sběr minimálně pro odpady z papíru, plastů, skla a kovů | viz dokument » |
2.2 | Do roku 2020 zvýšit nejméně na 50% hmotnosti celkovou úroveň přípravy k opětovnému použití a recyklaci alespoň u odpadů z materiálů jako je papír, plast, kov, sklo, pocházejících z domácností, a případně odpady jiného původu, pokud jsou tyto toky odpadů podobné odpadům z domácností | viz dokument » |
3.1 | Směsný komunální odpad (po vytřídění materiálově využitelných složek, nebezpečných složek a biologicky rozložitelných odpadů) zejména energeticky využívat v zařízeních k tomu určených v souladu s platnou legislativou | viz dokument » |
4.1 | Snížit maximální množství biologicky rozložitelných komunálních odpadů ukládaných na skládky tak, aby podíl této složky činil v roce 2020 nejvíce 35% hmotnostních z celkového množství biologicky rozložitelných komunálních odpadů vyprodukovaných v roce 1995 | viz dokument » |
5.1 | Zvýšit do roku 2020 nejméně na 70% hmotnosti míru přípravy k opětovnému použití a míru recyklace stavebních a demoličních odpadů a jiných druhů jejich materiálového využití, včetně zásypů, při nichž jsou materiály nahrazeny v souladu s platnou legislativou stavebním a demoličním odpadem kategorie ostatní s výjimkou v přírodě se vyskytujících materiálů uvedených v Katalogu odpadů7 pod katalogovým číslem 17 05 04 (zemina a kamení) | viz dokument » |
6.1 | Snižovat měrnou produkci nebezpečných odpadů | viz dokument » |
6.2 | Zvyšovat podíl materiálově využitých nebezpečných odpadů | viz dokument » |
6.3 | Minimalizovat negativní účinky při nakládání s nebezpečnými odpady na lidské zdraví a životní prostředí | viz dokument » |
6.4 | Odstranit staré zátěže, kde se nacházejí nebezpečné odpady | viz dokument » |
7.1 | Podpořit zvýšení celkové recyklace obalů na úroveň 70% do roku 2020 | viz dokument » |
7.2 | Podpořit zvýšení celkového využití odpadů z obalů na úroveň 80% do roku 2020 | viz dokument » |
7.3 | Podpořit zvýšení recyklace plastových obalů na úroveň 50% do roku 2020 | viz dokument » |
7.4 | Podpořit zvýšení recyklace kovových obalů na úroveň 55% do roku 2020 | viz dokument » |
7.5 | Podpořit dosažení 55% celkového využití prodejních obalů určených spotřebiteli do roku 2020 | viz dokument » |
7.6 | Podpořit dosažení 50% recyklace prodejních obalů určených spotřebiteli do roku 2020 | viz dokument » |
8.1 | Do 31. prosince 2015 dosáhnout úrovně tříděného sběru odpadních EEZ na jednoho občana za kalendářní rok > 5,5 kg/obyv./rok | viz dokument » |
8.2 | V letech 2016 – 2021 dosáhnout minimálních úrovní sběru odpadních EEZ | viz dokument » |
9.1 | Zvýšit úroveň tříděného sběru odpadních přenosných baterií a akumulátorů: V letech 2015 – 2016 dosáhnout požadovaných úrovní tříděného sběru odpadních přenosných baterií a akumulátorů | viz dokument » |
10.1 | Podpořit zvýšení úrovně tříděného sběru odpadních pneumatik: Podpořit dosažení požadované úrovně sběru pneumatik | viz dokument » |
11.1 | Podporovat technologie využívání kalů z čistíren komunálních odpadních vod | viz dokument » |
12.1 | Zvyšovat materiálové a energetické využití odpadních olejů | viz dokument » |
13.1 | Předat veškerá zařízení a odpady s obsahem polychlorovaných bifenylů do konce roku 2025 oprávněným osobám, nebo zařízení, a odpady s obsahem polychlorovaných bifenylů do této doby dekontaminovat | viz dokument » |
14.1 | Zvýšit povědomí o perzistentních organických znečišťujících látkách a jejich účincích na lidské zdraví a životní prostředí | viz dokument » |
15.1 | Minimalizovat možné negativní účinky při nakládání s odpady s obsahem azbestu na lidské zdraví a životní prostředí | viz dokument » |
16.1 | Snižovat množství biologicky rozložitelných odpadů z kuchyní a stravoven a vedlejších produktů živočišného původu ve směsném komunálním odpadu, které jsou původem z veřejných stravovacích zařízení (restaurace, občerstvení) a centrálních kuchyní (nemocnice, školy a další obdobná zařízení) | viz dokument » |
17.1 | Zpracovávat kovové odpady a výrobky s ukončenou životností na materiály za účelem náhrady primárních surovin | viz dokument » |
18.1 | Udržovat a rozvíjet komplexní, přiměřenou a efektivní síť zařízení k nakládání s odpady na území města | viz dokument » |
19.1 | Omezit odkládání odpadů mimo místa k tomu určená | viz dokument » |
19.2 | Zajistit správné nakládání s odpady odloženými mimo místa k tomu určená a s odpady, jejichž vlastník není znám nebo zanikl | viz dokument » |
Energetická politika města Chrudim (2014)
1.1 | Snížení spotřeby energie v rámci vybraného souboru budov a zařízení v majetku města v letech 2015-2024 alespoň o 10% | viz dokument » |