KRAJ ÚSTECKÝ
Znak KRAJ ÚSTECKÝ

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

KRAJ ÚSTECKÝ

Názvy hierarchických úrovní
1. "Priorita"
1.1 "Specifický cíl priority"
1.1.1 "Opatření"

Strategie rozvoje cestovního ruchu v Ústeckém kraji 2015-2020

Strategie rozvoje cestovního ruchu v Ústeckém kraji 2015-2020
1.Organizační zabezpečení rozvoje cestovního ruchu
1.1Rozvinout systém destinačního řízení a organizačně a personálně zabezpečit rozvoj cestovního ruchu v Ústeckém kraji
1.1.1Další rozvoj a stabilizace destinačního řízení
1.1.2Rozšíření okruhu subjektů zapojených do řízení rozvoje cestovního ruchu
1.1.3Monitoring a sběr dat na podporu
řízení rozvoje cestovního ruchu
1.1.4Zvýšení kvalifikovanosti a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu
1.1.5Finanční podpora rozvoje cestovního ruchu
2.Efektivní marketing cestovního ruchu
2.1Zkoordinovat marketingovou činnost jednotlivých subjektů v kraji a zacílit ji na rozvoj nosných témat a produktů cestovního ruchu
2.1.1Rozvoj marketingové značky „Brána do Čech“
2.1.2Koordinace marketingové činnosti
2.1.3Realizace celokrajských produktů
cestovního ruchu
2.1.4Realizace regionálních produktů
cestovního ruchu
3.Rozvoj infrastruktury cestovního ruchu
3.1Zajistit potřebnou infrastrukturu pro rozvoj cestovního ruchu, zvýšit kvalitu infrastruktury a služeb v jednotlivých turistických lokalitách
3.1.1Rozvoj páteřních cyklotras
3.1.2Realizace dalších infrastrukturních priorit kraje
3.1.3Podpora rozvoje turistických tras
TISK
i