Uherský Brod
Znak Uherský Brod

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

Uherský Brod

Názvy hierarchických úrovní
1. "Prioritní oblast"
1.1 "Opatření"

Strategie rozvoje cestovního ruchu pro město Uherský Brod (2019)

Strategie rozvoje cestovního ruchu pro město Uherský Brod (2019)
1.Zkvalitňování nabídky cestovního ruchu
1.1Vytvoření podmínek pro rozvoj infrastruktury, atraktivit a služeb cestovního ruchu
1.2Podpora zpřístupnění turistických cílů a mobility návštěvníků
2.Vytváření podmínek pro řízení destinace
2.1Posílení destinační spolupráce ve městě a jeho okolí
2.2Podpora činnosti Městského informačního centra
3.Marketingová a komunikační strategie
3.1Tvorba produktů cestovního ruchu
3.2Komunikační strategie cestovního ruchu
TISK
i