Třebíč
Znak Třebíč

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

Třebíč

Strategický plán rozvoje města Třebíče 2024-2028 [akt. 2023]

A. KVALITA ŽIVOTA

A.1 Vytvářet vhodné podmínky pro bytovou výstavbu

A.1.1 ZAJISTIT POZEMKY PRO INDIVIDUÁLNÍ BYTOVOU VÝSTAVBU
A.1.2 ZAJISTIT POZEMKY PRO HROMADNOU BYTOVOU VÝSTAVBU

A.2 Zajišťovat kvalitní veřejnou službu v oblasti školství, zdravotnictví a sociální oblasti

A.2.1 AKTIVNÍ SLEDOVÁNÍ A PREDIKCE DEMOGRAFICKÉHO VÝVOJE A REALIZACE ADEKVÁTNÍ REAKCE MĚSTA (VEŘEJNÉ SLUŽBY, ŠKOLSTVÍ)
A.2.2 OPRAVY A REKONSTRUKCE INFRASTRUKTURY (ZAŘÍZENÍ) PRO POSKYTOVÁNÍ VEŘEJNÉ SLUŽBY
A.2.3 ZAJISTIT REALIZACI STŘEDNĚDOBÉHO PLÁNU ROZVOJE SOCIÁLNÍCH SLUŽEB A SLUŽEB NAVAZUJÍCÍCH V RÁMCI PRINCIPU KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ
A.2.4 VYBUDOVAT A REKONSTRUOVAT SOCIÁLNÍ BYDLENÍ
A.2.5 VYBUDOVAT CHRÁNĚNÉ BYDLENÍ

A.3 Vytvářet vhodné podmínky občanům pro aktivní trávení volného času

A.3.1 PROHLOUBIT SPOLUPRÁCI MĚSTA S ORGANIZACEMI ZAJIŠŤUJÍCÍ VOLNOČASOVOU ČINNOST PRO DĚTI I DOSPĚLÉ
A.3.2 BUDOVAT NOVOU A REKONSTRUOVAT STÁVAJÍCÍ INFRASTRUKTURU PRO VOLNOČASOVÉ AKTIVITY OBYVATEL MĚSTA
A.3.3 UDRŽET VYSOKOU ÚROVEŇ KULTURNÍCH A SPOLEČENSKÝCH AKCÍ

A.4 Zlepšovat stav veřejných prostranství a životního prostředí

A.4.1 PODPOROVAT EKOLOGICKY ŠETRNOU DOPRAVU
A.4.2 REALIZOVAT KONKRÉTNÍ OPATŘENÍ PLÁNU ODPADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ A TRVALE ZKVALITŇOVAT SYSTÉM NAKLÁDÁNÍ S ODPADY
A.4.3 SYSTEMATICKÁ A DLOUHODOBÁ PÉČE O KRAJINNOU A MĚSTSKOU ZELEŇ A VODOHOSPODÁŘSKÉ STAVBY
A.4.4 REVITALIZACE VEŘEJNÝCH PROSTRANSTVÍ
A.4.5 REGENERACE VEŘEJNÝCH PROSTRANTSVÍ NA SÍDLIŠTÍCH

A.5 Vytvářet podmínky pro zajištění bezpečnosti občanů

A.5.1 REALIZOVAT PREVENCI SOCIÁLNĚPATOLOGICKÝCH JEVŮ
A.5.2 ZAJISTIT TECHNICKÉ A TECHNOLOGICKÉ VYBAVENÍ MĚSTA BEZPEČNOSTNÍMI PRVKY
A.5.3 ZAJISTIT DOPRAVNÍ BEZPEČNOST VE MĚSTĚ

B. PODNIKÁNÍ A ZAMĚSTNANOST

B.1 Zlepšovat podmínky pro rozvoj podnikání a vznik nových pracovních míst

B.1.1 REALIZOVAT INCOMINGOVOU STRATEGII (AKTIVNĚ PODPOROVAT ZAMĚSTNANOST)
B.1.2 REALIZACE PRŮMYSLOVÝCH ZÓN

B.2 Podporovat udržitelný rozvoj cestovního ruchu a zajistit koordinované řízení rozvoje cestovního ruchu

B.2.1 ZAJISTIT KONCEPČNÍ ŘÍZENÍ CESTOVNÍHO RUCHU A JEHO MARKETING
B.2.2 PÉČE O STÁVAJÍCÍ A VZNIK NOVÝCH ATRAKTIVIT A PRODUKTŮ CR
B.2.3 POSILOVAT KULTURNĚHISTORICKÝ POTENCIÁL MĚSTA

C. VEŘEJNÁ INFRASTRUKTURA

C.1 Zajišťovat efektivní péči o majetek města a rozvoj technické infrastruktury (sítě)

C.1.1 BUDOVAT A MODERNIZOVAT TECHNICKOU INFRASTRUKTURU
C.1.2 NAPLŇOVÁNÍ ENERGETICKÉ KONCEPCE
C.1.3 PÉČE O PAMÁTKY NA ÚZEMÍ MĚSTA

C.2 Rozvíjet dopravní infrastrukturu

C.2.1 AKTIVNĚ PODPOROVAT ZKLIDNĚNÍ DOPRAVY VE MĚSTĚ
C.2.2 ZAJISTIT EFEKTIVNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST A OBSLUŽNOST V SOULADU S KONCEPCÍ „DOPRAVA V KLIDU“
C.2.3 AKTIVNĚ OVLIVŇOVAT PROJEKTY, KTERÉ NEJSOU V REŽII MĚSTA, ALE PRO MĚSTO JSOU DŮLEŽITÉ
C.2.4 REALIZOVAT VÝSTAVBU A OPRAVY DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY

D. MANAGEMENT, MARKETING A PR

D.1 Posilovat principy moderního řízení, zapojení občanů do správy (Good Governance)

D.1.1 PODPOROVAT PRINCIPY OTEVŘENOSTI A ZAPOJENÍ OBČANŮ DO PROCESŮ ŘÍZENÍ MĚSTA
D.1.2 AKTIVNĚ PODPOROVAT SPOLUPRÁCI (MIKROREGION, DESTINAČNÍ KANCELÁŘ, PARTNERSKÁ MĚSTA)
D.1.3 UDRŽITELNÝ ROZVOJ MĚSTA
D.1.4 STRATEGIE ROZVOJE MĚSTSKÉHO ÚŘADU TŘEBÍČ

D.2 Rozvíjet marketing a PR města

D.2.1 BUDOVÁNÍ IMAGE MĚSTA
D.2.2 KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE (AGENDA MĚSTA)
TISK
i