Pelhřimov
Znak Pelhřimov

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

Pelhřimov

Názvy hierarchických úrovní
A. "Rozvojová oblast"
A.1 "Priorita"
A.1.1 "Opatření"

Strategický plán rozvoje města Pelhřimov 2021-2027

Strategický plán rozvoje města Pelhřimov 2021-2027
A.Bydlení a občanská vybavenost města
A.1Zkvalitnění občanské vybavenosti pro bydlení, vzdělávání, sociální a zdravotní péči a volný čas
A.1.1Rozvoj bydlení, modernizace a zvyšování kvality bytového a domovního fondu
A.1.2Modernizace školských i mimoškolských zařízení pro formální i neformální vzdělávání
A.1.3Zvyšování kvality a kapacity zařízení sociální a zdravotní péče
A.1.4Zkvalitnění zázemí pro trávení volného času, oddych a sport
zz Sporthotel
A.2Zkvalitnění služeb pro obyvatele
A.2.1Revize městských budov sloužících pro bydlení
A.2.2Modernizace a zefektivnění služeb v oblasti formálního i neformálního vzdělávání (včetně celoživotního)
A.2.3Modernizace a zefektivnění zdravotní a sociální péče včetně prevence
A.2.4Zkvalitnění nabídky pro trávení volného času (kulturní, sportovní a společenské dění)
B.Konkurenceschopná ekonomika města
B.1Podpora konkurenceschopného podnikání
B.1.1Institucionální zabezpečení pro podporu (začínajících) podnikatelů/ek
B.1.2Zkvalitnění podnikatelské infrastruktury
B.1.3Podpora (inovativního) podnikání v odvětvích s vysokou přidanou hodnotou
B.1.4Propagace města jako vhodného místa pro podnikání
B.2Podpora zaměstnanosti obyvatel
B.2.1Reflexe vzdělávacího systému na požadavky trhu práce
B.2.2Zvyšování kvalifikace pracovní síly (měkké kompetence)
B.2.3Řešení problematiky nezaměstnanosti a integrace znevýhodněných skupin obyvatel na trhu práce
C.Cestovní ruch ve městě
C.1Podpora rozvoje služeb cestovního ruchu a propagace města
C.1.1Zkvalitnění propagace města Pelhřimov jako významného turistického cíle s využitím značky "Pelhřimov – město rekordů"
C.1.2Zkvalitňování stávajících a vytváření nových programových „balíčků“ dle cílových skupin návštěvníků města
zz Sporthotel
C.1.3Zkvalitňování stávajících a podpora rozvoje nových služeb v odvětví cestovního ruchu (gastronomické, zábavní, wellness a odlehčovací služby)
C.1.4Zintenzivnění stávajících a navazování nových partnerských vztahů přispívajících k růstu návštěvnosti města
C.2Podpora rozvoje turistické infrastruktury ve městě
C.2.1Údržba stávajících a budování nových cyklistických a pěších tras
C.2.2Zkvalitnění základní a doprovodné infrastruktury cestovního ruchu (ubytovací, kulturní, sportovní a další společenská zařízení)
zz Sporthotel
C.2.3Využití kulturního a historického bohatství města Pelhřimov pro rozvoj cestovního ruchu (rekonstrukce a údržba kulturních památek a lokalit odpovídajících jejich turistickému významu)
C.2.4Vytvoření víceúčelového informačního a rezervačního systému (aplikace) pro návštěvníky města
D.Dopravní a technická infrastruktura města
D.1Podpora rozvoje dopravní infrastruktury
D.1.1Zklidnění a zvýšení bezpečnosti dopravy ve městě
D.1.2Modernizace dopravní infrastruktury pro motorovou i bezmotorovou dopravu a pro pěší
Revitalizace rybníka Stráž
aaazz Cyklo Pavlov
D.1.3Rozvoj inteligentní městské hromadné dopravy
D.2Podpora rozvoje technické infrastruktury
D.2.1Zkvalitnění stávající a budování nové technické infrastruktury města Pelhřimov
zz Sporthotel
D.2.2Údržba stávajících a budování nových zdrojů pitné vody
D.2.3Rozvoj inteligentního hospodaření s energiemi, vodou a odpadem
E.Zdravé, bezpečné a inteligentní město Pelhřimov
E.1Zdravé město Pelhřimov
E.1.1Zajištění péče o přírodu a krajinu, o městskou zeleň i MPR
E.1.2Zajištění ochrany před extrémními přírodními jevy (sucho, povodně) a zvyšování kvality ovzduší
E.1.3Naplňování principů MA21 a propagace Pelhřimova jako „zdravého“ města
E.2Bezpečné město Pelhřimov
E.2.1Zajištění bezpečnosti a ochrany obyvatel města
E.2.2Zajištění eliminace výskytu společensky nežádoucích jevů a kriminality účinnou prevencí
E.3Inteligentní město Pelhřimov
E.3.1Zavádění chytrých technologií do běžného života ve městě
E.3.2Zavádění dalších prvků eGovernmentu do komunikace mezi veřejnou správou, obyvateli a firmami
TISK
i