Liberec
Znak Liberec

Web provozuje NSZM ČR

Liberec

Názvy hierarchických úrovní
1. "Oblast"
1.1 "Cíl"

Střednědobé cíle kvality vzdělávání v základních školách zřizovaných statutárním městem Liberec (2016)

Střednědobé cíle kvality vzdělávání v základních školách zřizovaných statutárním městem Liberec (2016)
1.KOMUNIKACE A PARTICIPACE AKTÉRŮ
1.1Zintenzivnit obousměrnou komunikaci mezi školou a podstatnými aktéry vzdělávací politiky (zkráceně Intenzivní komunikace škol a dalších aktérů)
1.2Zlepšovat vnitřní prostředí a klima školy (zkráceně Vhodné klima školy)
1.3Zlepšovat vnější prezentaci školy v médiích, na sociálních sítích a ve veřejném prostoru (zkráceně Budování image školy)
2.STRATEGIE ROZVOJE A VZDĚLÁVÁNÍ
2.1Aktualizovat a pravidelně vyhodnocovat strategii (koncepci) rozvoje školy a vzdělávání při zapojení široké škály aktérů - sbor, předmětové komise, rodiče, školské rady, žáci, experti, zřizovatel, trh práce, neziskové organizace, školská poradenská zařízení aj. (zkráceně Strategie školy jako dokument)
2.2Realizovat strategii školy a dílčí koncepce v praxi (zkráceně Strategie školy v praxi)
3.PROSTUPNOST VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY A TRHU PRÁCE
3.1Zvýšit a zkvalitnit systém prostupnosti předškolního vzdělávání a 1. stupně ZŠ, 1. a 2. stupně ZŠ, 2. stupně ZŠ a SOU/SŠ s ohledem na ulehčení adaptace, úspěšný a všestranný rozvoj žáků, začleňování žáků s potřebou podpory a budoucí kariérové uplatnění (zkráceně Prostupnost vzdělávání)
4.ROZVOJ JAZYKOVÉHO VZDĚLÁVÁNÍ A JEHO FOREM
4.1Rozvíjet vzdělávání cizím jazykům a diverzitu jeho forem (zkráceně Jazykové vzdělávání)
5.ROZVOJ TECHNICKÉHO A PŘÍRODOVĚDNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ A JEHO FOREM
5.1Rozvíjet technické a přírodovědné vzdělávání a diverzitu jeho forem (zkráceně Odborné vzdělávání)
6.ZAPOJOVÁNÍ ŽÁKŮ DO CHODU ŠKOLY
6.1Zavést a rozvíjet prvky participace žáků na chodu školy (zkráceně Žákovská participace)
7.STRAVOVÁNÍ A ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL
7.1Usilovat o účast v projektech na zlepšování stravování v prostoru školy a jídelny (zkráceně Zdravé stravování)
8.PRIMÁRNÍ PREVENCE A MONITORING RIZIKOVÝCH JEVŮ
8.1Realizovat v praxi a pravidelně vyhodnocovat koncepci primární prevence rizikových jevů (zkráceně Primární prevence)
8.2Monitorovat výskyt rizikových jevů v prostředí školy
TISK
i