KRAJ JIHOMORAVSKÝ
Znak KRAJ JIHOMORAVSKÝ

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

KRAJ JIHOMORAVSKÝ

Názvy hierarchických úrovní
1. "Priorita"
1.1 "Opatření"
1.1.1 "Aktivita"

Program rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje 2014-2020

Program rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje 2014-2020
1.Fungující systém řízení a koordinace cestovního ruchu v Jihomoravském kraji a jeho turistických oblastech
1.1Podpora a koordinace činnosti krajské organizace cestovního ruchu – Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava (CCR JM)
1.1.1Tvorba a realizace střednědobých marketingových strategií CCR JM
1.1.2Zajištění dlouhodobého a stabilního fungování CCR JM
1.2Zavádění destinačních managementů ve všech turistických oblastech Jihomoravského kraje
1.2.1Zavádění destinačních managementů ve všech turistických oblastech kraje a rozvoj příslušných aktivit s tím spojených
1.2.2Podpora rozvoje lidských zdrojů v cestovním ruchu
1.3Legislativní úpravy vybraných aspektů v cestovním ruchu
1.3.1Iniciace legislativních změn ve vybraných segmentech cestovního ruchu
1.3.2Spolupráce při aplikaci současných a zavádění nových legislativních opatření v oblasti cestovního ruchu
2.Kvalitní turistická infrastruktura a služby
2.1Zkvalitňování základní infrastruktury cestovního ruchu
2.1.1Zvyšování standardu ubytovacích zařízení
2.1.2Zvyšování kvality gastronomie, podpora regionálních produktů
2.2Budování a modernizace doprovodné infrastruktury cestovního ruchu
2.2.1Dovybavení středisek cestovního ruchu vybranou doprovodnou turistickou infrastrukturou
2.2.2Zlepšování liniové dopravní infrastruktury pro cestovní ruch
2.3Postupný rozvoj a zkvalitňování služeb cestovního ruchu včetně jejich vzájemného provazování
2.3.1Zlepšování služeb TIC pro návštěvníky, posílení a koordinace spolupráce TIC
2.3.2Podpora turistických služeb v oblasti dopravy zejména v hůře přístupných, ale atraktivních místech kraje
2.3.3Podpora a rozvoj moderních informačních systémů
2.3.4Pravidelný monitoring a hodnocení služeb
3.Efektivní systém marketingu a realizace produktů cestovního ruchu
3.1Marketingové aktivity na podporu návštěvnosti Jihomoravského kraje
3.1.1Vytváření image/značky kraje a jeho turistických oblastí
3.1.2Realizace marketingové strategie kraje a jeho turistických oblastí
3.1.3Marketing kraje a jeho dílčích oblastí s důrazem na propagaci
3.1.4Pravidelný monitoring marketingových aktivit včetně monitoringu návštěvnosti
3.2Tvorba regionálních a oblastních produktů cestovního ruchu
3.2.1Vytváření konkurenceschopných produktů CR včetně jejich efektivního marketingu
3.2.2Podpora spolupráce subjektů při tvorbě produktů CR
4.Synergické aktivity regionálního rozvoje s vazbou na cestovní ruch
4.1Udržitelné životní prostředí
4.1.1Cílená nabídka brownfields vhodných pro cestovní ruch
4.1.2Výsadba původních rostlinných druhů a tvorba interakčních prvků v krajině
4.1.3Spolupráce při tvorbě aktivit udržitelného cestovního ruchu s důrazem na přírodní dědictví kraje
4.1.4Monitoring a šetření udržitelného rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje
4.2Zlepšování dopravní dostupnosti kraje s ohledem na potřeby cestovního ruchu
4.2.1Prosazení státních investic do dopravy se synergickým efektem pro rozvoj cestovního ruchu Jihomoravského kraje
4.2.2Zvýšení počtu linek na brněnském letišti s ohledem na cestovní ruch
4.2.3Dobudování dopravní infrastruktury v obcích a městech podporující zvýšení návštěvnosti atraktivit
4.3Rozvoj kultury a památek
4.3.1Zvyšování povědomí o méně známých turistických atraktivitách kraje a vytvoření jejich souborné turistické nabídky dle jednotlivých oblastí kraje
4.3.2Podpora rekonstrukce a úprav památek a historických objektů a jejich další zpřístupňování návštěvníkům
4.3.3Podpora konání akcí společensko-kulturního charakteru
4.4Efektivnější monitoring realizovaných aktivit a užší spolupráce zainteresovaných subjektů
4.4.1Monitoring výstupů a dopadů rozvojových koncepcí a aktivit ovlivňujících cestovní ruch
4.4.2Studie vybraných aspektů rozvoje cestovního ruchu
TISK
i