Chrudim
Znak Chrudim

Web provozuje NSZM ČR

Chrudim

Názvy hierarchických úrovní
1. "Oblast"
1.1 "Cíl"
1.1.1 "Opatření"

Rozbalit detaily

Koncepce kultury města Chrudim 2023-2030

1. BUDOUCÍ GENERACE

1.1 Mladá generace je aktivní v návštěvě i utváření kulturního programu ve městě

Deskriptory:
XV.b kulturní památky a umění
XV.c propagace a marketing kultury
1.1.1 Rozvíjet kulturní a vzdělávací projekty ve spolupráci škol, města, Kulturních a jiných institucí
1.1.2 Zapojit mladou generaci do utváření programu kulturních organizací i stěžejních akcí ve městě
1.1.3 Vytvářet podmínky pro vlastní seberealizaci mladé generace

2. ZNAČKA A INOVACE

2.1 Značka Chrudimi navenek je silně spojená s kulturním dědictvím i inovacemi a živým děním

Deskriptory:
XV.a kulturní dědictví
XV.b kulturní památky a umění
XV.c propagace a marketing kultury
2.1.1 Rozvíjet projekt Chrudimského kulturního léta s ohledem na všechny cílové skupiny místních i návštěvníků
2.1.2 Posílit prezentaci inovativních žánrů současného vizuálního umění a architektury ve městě
2.1.3 Propojit kulturu, přírodu a krajinu v katastru města
2.1.4 Posilovat spolupráci aktérů v kultuře, cestovním ruchu, podnikatelském sektoru a volnočasových aktivitách na utváření značky města

3. KULTURNÍ INFRASTRUKTURA A VEŘEJNÝ PROSTOR

3.1 Kulturní infrastruktura města je dostupná pro aktéry kulturního a komunitního života, veřejná prostranství v centru města žijí čilým kulturní a společenským životem a jsou propojena do okolní krajiny

Deskriptory:
XV.b kulturní památky a umění
3.1.1 Průběžné investovat do objektů kulturní infrastruktury tak, aby byla infrastruktura jako celek dlouhodobě udržitelná
3.1.2 Posílit dostupnost kulturně komunitního a volnočasového vyžití v lokalitách vzdálenějších od centra
3.1.3 Zpracovat Integrovanou strategii urbanistického rozvoje centra města
3.1.4 Realizovat infrastrukturu pro kulturní a komunitní život na Resselově náměstí
3.1.5 Využít potenciál Chrudimky a náhonu a jejich integrace do systému veřejných prostranství
TISK
i