
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
úvodní stránka › Vítkov ›Rozvojové záměry ›Strategické dokumenty ›Strategické dokumenty ›Strategické dokumenty › Přehled cílů v dokumentech dle témat
Vítkov
Přehled cílů v dokumentech dle témat
.. zobrazit cíle dokumentů dle tématu

Správa věcí veřejných a územní rozvoj

Životní prostředí

Udržitelná spotřeba a výroba

Doprava

Zdraví

Místní ekonomika

Vzdělávání a výchova

Kultura a místní tradice, sport

Sociální prostředí

Zemědělství a venkov

Globální odpovědnost
.. téma - podrobnější členění
Zastřešující strategický dokument
Strategický plán rozvoje města Vítkov 2022-2031
A.1 | Vzdělávání: Podporovat kvalitní a dostupné školství a další vzdělávání | viz dokument » |
Akční plán města Vítkov 2019-2022
1.3 | Školství a sport | viz dokument » |
1.4 | Lidské zdroje | viz dokument » |
Koncepce
Místní plán inkluze Vítkov, Budišov nad Budišovkou, Čermná ve Slezsku 2021-2023
1.1 | Rozvoj klíčových kompetencí dětí předškolního věku ve formálním i neformálním vzdělávání | viz dokument » |
1.2 | Navázání spolupráce všech aktérů v oblasti předškolního vzdělávání s důrazem na spolupráci s rodiči či jinými pečujícími osobami | viz dokument » |
2.1 | Poskytnout dětem vybavenost v oblasti základních gramotností a dalších dovedností pro lepší připravenost k přechodu na SŠ nebo do zaměstnání | viz dokument » |
2.2 | Vytvořit komplexní systém podpory péče o všechny žáky na Vítkovsku | viz dokument » |
Strategický rámec MAP Opavsko do roku 2023
1.1 | Pro úspěšnější vstup 6 letých dětí do základních škol dochází k efektivnější a systematičtější spolupráci pedagogů mateřských škol, základních škol, rodičů a pracovníků poradenských zařízení s cílem usnadnit a připravit dítě na povinné vzdělávání. Mateřské školy budou vybaveny moderními didaktickými pomůckami včetně informačních technologií | viz dokument » |
1.2 | Vytvoření systému péče o nadané děti včetně investiční podpory mateřských škol | viz dokument » |
1.3 | Mateřské školy na Opavsku jsou formou investic do úprav objektů a pořízením odpovídajícího zařízení připraveny na přijímání dvouletých dětí a nabídnou bezpečné prostředí pro kvalitní výchovně vzdělávací proces | viz dokument » |
2.1 | Prostřednictvím pořízení vhodného vybavení a investic do úprav objektů nabízí základní školy na Opavsku důstojné a bezpečné prostředí pro kvalitní vzdělávací proces | viz dokument » |
2.2 | Pro úspěšný vzdělávací proces žáků na Opavsku existují dostatečné odborné kapacity, lidé zainteresovaní v tomto procesu si udržují přehled o nových poznatcích a metodách, spolupráce mezi rodiči, školou a zřizovateli se prohlubuje | viz dokument » |
2.3 | Žáci základních škol na Opavsku efektivně, kontinuálně a systematicky rozvíjejí svůj individuální potenciál a potřebné kompetence v preferovaných oblastech vzdělávání | viz dokument » |
3.1 | Prostřednictvím cílené podpory bezproblémového přechodu dětí z mateřských na základní školy dochází k podstatnému snížení odkladů školní docházky na území Opavska | viz dokument » |
3.2 | Posílením inkluzivní role základních škol a organizací působících ve vzdělávání na Opavsku se snižuje počet žáků ohrožených školním neúspěchem | viz dokument » |
3.3 | Prostřednictvím společných aktivit školek, škol, dalších aktérů a rodičů dochází k vytvoření prostředí pro vzájemnou komunikaci, motivaci, spolupráci a sdílení zkušeností | viz dokument » |
4.1 | Děti a žáci na Opavsku jsou podnikaví a iniciativní | viz dokument » |
4.2 | Rozvojem kompetencí dětí a žáků v polytechnickém vzdělávání se zvyšuje zájem o další studium technických oborů na Opavsku | viz dokument » |
4.3 | Na Opavsku je zaveden kvalitní jednotný systém kariérního poradenství | viz dokument » |
4.4 | Rozvojem digitálních kompetencí dětí a žáků disponují žáci ZŠ v roce 2023 kvalitním znalostním potenciálem v této oblasti | viz dokument » |
Strategický rámec MAP Vítkovsko do roku 2023
1.1 | Rozvoj klíčových kompetencí dětí předškolního věku ve formálním i neformálním vzdělávání | viz dokument » |
1.2 | Zvýšení kvality a zajištění dostupnosti formálního i neformálního vzdělávání a péče v regionu | viz dokument » |
1.3 | Zlepšení a zefektivnění spolupráce všech aktérů v oblasti přeškolního vzdělávání | viz dokument » |
2.1 | Zlepšit podmínky pro rozvoj základních gramotností žáků, které jsou nezbytnou podmínkou k získání klíčových kompetencí pro úspěšný profesní i osobní život | viz dokument » |
2.2 | V návaznosti na kariérové poradenství podpořit na Vítkovsku systém péče o nadané žáky | viz dokument » |
2.3 | Vytvořit účinný systém prevence a péče o žáky s rizikovým chováním včetně investiční podpory | viz dokument » |
3.1 | Snížení počtu odkladů školní docházky (zejména u dětí ze sociálně vyloučeného prostředí) | viz dokument » |
3.2 | Společné vzdělávání žáků a prevence školního neúspěchu selhávajících žáků | viz dokument » |
3.3 | Prevence vzniku segregovaných škol | viz dokument » |
4.1 | Rozvoj a spolupráce v praktickém vzdělávání na Vítkovsku | viz dokument » |
4.2 | Zefektivnění medializace a PR dobrých aktivit subjektů v oblasti praktického vzdělávání na Vítkovsku | viz dokument » |
4.3 | Zvýšit počet aktivit vedoucích k budování hrdosti na řemeslo a dobré praxe v kariérovém poradenství | viz dokument » |
4.4 | Investice do profesního a osobnostního rozvoje zaměstnanců a žáků | viz dokument » |