
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
úvodní stránka › Prostějov ›Rozvojové záměry ›Strategické dokumenty ›Strategické dokumenty ›Strategické dokumenty › Přehled cílů v dokumentech dle témat
Prostějov
Přehled cílů v dokumentech dle témat
.. zobrazit cíle dokumentů dle tématu
Správa věcí veřejných a územní rozvoj
Životní prostředí
Udržitelná spotřeba a výroba
Doprava
Zdraví
Místní ekonomika
Vzdělávání a výchova
Kultura a místní tradice, sport
Sociální prostředí
Zemědělství a venkov
Globální odpovědnost
.. téma - podrobnější členění
Zastřešující strategický dokument
Strategický plán Prostějov 2022-2035
| 3.1 | ZDRAVÁ, AKTIVNÍ A UDRŽITELNÁ MOBILITA | viz dokument » |
| 4.1 | Veřejná infrastruktura a oživení centra města | viz dokument » |
Koncepce
Plán odpadového hospodářství Statutárního města Prostějov 2017-2023
| 2.3 | Zvyšování informovanosti o obecním systému pro nakládání s komunálními odpady. | viz dokument » |
Smart Prostějov - manuál chytrého města (2018)
| 1.1 | implementace a provázanost dokumentu Smart Prostějov se všemi strategickými s oborovými dokumenty města | viz dokument » |
| 1.2 | příprava a formulace zásad pro tvorbu nového strategického plánu | viz dokument » |
| 1.4 | formulace výstupů do územně plánovací dokumentace a podkladů – aktuálně příprava zprávy o uplatňování ÚP, a následné změny, resp. příprava zadání regulačního plánu | viz dokument » |
| 1.5 | implementace řešení Smart Prostějov do nově pořizovaných ÚS a propojení s ÚAP – resp. jejich širší a komplexnější využití | viz dokument » |
| 1.6 | prezentace a propagace nově zpracovávaných a aktualizovaných strategických materiálů veřejnosti a vedení města | viz dokument » |
| 1.7 | průběžná kontrola stanovených cílů – zažití základních pracovních postupů | viz dokument » |
| 1.8 | externí zpracování vs. uvnitř úřadu | viz dokument » |
| 2.1 | získávání zkušeností a častější využití nákladově výnosových analýz | viz dokument » |
| 2.3 | spolupráce a větší zapojení veřejnosti formou vhodných aplikací a on-line formulářů | viz dokument » |
| 2.4 | systém spolupráce s odbornou veřejností | viz dokument » |
| 4.2 | spolupráce s akademickou sférou | viz dokument » |
| 6.1 | využití fotogrammetrie, skenování a využití bezpilotních leteckých systémů pro potřeby města. | viz dokument » |
| 6.2 | využití pocitových map při tvorbě nového regulačního plánu, projektů regenerací případně studií problémových lokalit | viz dokument » |
| 6.3 | využití geoanalýz pro potřeby územního plánování | viz dokument » |
| 8.4 | fond parkování | viz dokument » |
| 9.1 | dotační možnosti | viz dokument » |
| 11.7 | dispečink, dálkový sběr dat – operativa | viz dokument » |
| 11.8 | využití sloupu VO jako přístupových bodů wi-fi | viz dokument » |
| 11.11 | FVE na VO + signalizační systémy + hybridní model | viz dokument » |
| 11.12 | vhodné veřejné osvětlení | viz dokument » |
| 12.5 | zajištění bezpečnosti a funkce VO při vzniku blackoutu | viz dokument » |
| 14.1 | Smart Prostějov - téma | viz dokument » |
| 14.2 | E-Government | viz dokument » |
| 14.3 | poskytování otevřených dat veřejnosti – open data | viz dokument » |
| 14.4 | širší využití a technické zdokonalení systému ohlašování závad a požadavků občanů | viz dokument » |
Územní energetická koncepce Prostějov (2013)
| 1.2 | maximální možná stabilizace ceny tepla z CZT | viz dokument » |
| 1.4 | zvážit zavedení Programu snižování energetické náročnosti, objekty občanské vybavenosti v majetku města zařadit do tohoto programu | viz dokument » |
| 1.9 | zachovat současné soustavy CZT a velikost trhu novým připojováním postupně zvětšovat (nebo alespoň bránit poklesu prodeje), připojovat všechna nová odběratelská místa, která se nacházejí v blízkosti stávajícího CZT (nové bytové domy, obchodní centra, případně převzetí průmyslových výrobců a přivedení vlastní dodávky tepla jako nejtypičtější potenciální zákazníci pro CZT soustavu | viz dokument » |
| 1.10 | odpovědnou a kvalifikovanou informovaností všech dotčených subjektů vytvářet přirozené podmínky omezující snahy o odpojování odběratelů tepla od systémů CZT, blokových a domovních zdrojů tepla | viz dokument » |
| 1.15 | provést analýzu a zmapování subjektů kritické infrastruktury a připravit model pro řízení krizových ostrovních provozů | viz dokument » |
| 1.16 | ve spolupráci s provozovatelem špičkového zdroje a provozovatelem distribuční soustavy elektrické energie zmapovat možnost uplatnění zdroje v systému krizové energetiky | viz dokument » |
| 1.17 | zmapovat možnost vybudování řídicích systémů a propojení zajišťující ostrovní napájení elektřinou | viz dokument » |
| 1.18 | zmapovat schopnost distribuční soustavy, v případě rozpadu přenosové sítě, pracovat střednědobě v ostrovních provozech a zajistit minimální úroveň dodávek elektřiny nezbytnou pro obyvatelstvo a kritickou infrastrukturu | viz dokument » |
Místní program pro zlepšení kvality ovzduší Prostějov (2006)
| 1.3 | Informovat obyvatelstvo Prostějova přiměřeným způsobem o kvalitě ovzduší. | viz dokument » |
| 1.4 | Podat ucelený přehled o problematice kvality ovzduší v Prostějově. | viz dokument » |

