
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
úvodní stránka › Nový Jičín ›Strategické dokumenty ›Strategické dokumenty ›Strategické dokumenty ›Strategické dokumenty › Přehled cílů v dokumentech dle témat
Nový Jičín
Přehled cílů v dokumentech dle témat
.. zobrazit cíle dokumentů dle tématu

Správa věcí veřejných a územní rozvoj

Životní prostředí

Udržitelná spotřeba a výroba

Doprava

Zdraví

Místní ekonomika

Vzdělávání a výchova

Kultura a místní tradice, sport

Sociální prostředí

Zemědělství a venkov

Globální odpovědnost
.. téma - podrobnější členění
Zastřešující strategický dokument
Aktualizace strategického plánu rozvoje města Nový Jičín 2014-2020
1.3 | Spolupracovat na projektech zvyšování zaměstnanosti na území města Nový Jičín | viz dokument » |
2.1 | Podporovat aktivity vedoucí ke zvyšování kvality a efektivity vzdělávání na území města Nový Jičín | viz dokument » |
Koncepce
Plán rozvoje sportu Nový Jičín 2018-2025
3.1 | Sport ve škole | viz dokument » |
Místní akční plán rozvoje vzdělávání Novojičínska (2017)
1.1 | Podpora vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich začlenění do kolektivů dětí bez SVP - zaměření na děti předškolního věku | viz dokument » |
1.2 | Podpora vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich začlenění do kolektivů dětí bez SVP - zaměření na žáky v základní škole | viz dokument » |
1.3 | Podpora pedagogů zabývajících se inkluzí - podpora hlavně výměny zkušenosti | viz dokument » |
1.4 | Podpora nadaných dětí a práce pedagogů s nimi - stanovení forem možné výuky, způsoby vyhledávání těchto dětí jak v MS tak v ZŠ | viz dokument » |
1.5 | Podpora implementace legislativních změn a výkladů – podpoření orientace pedagogů v legislativních změnách a jejich výklad, výklad metodických pokynů | viz dokument » |
2.1 | Podpora základních gramotností dětí a žáků v oblastech čtenářské a jazykové gramotnosti | viz dokument » |
2.2 | Rozvoj kompetencí dětí a žáků pro aktivní používání cizího jazyka | viz dokument » |
3.1 | Podpora základních gramotností dětí a žáků v oblastech matematické, finanční a polytechnické gramotnosti | viz dokument » |
3.2 | Rozvoj finanční gramotnosti Záků prostřednictvím neformálního vzdělávání | viz dokument » |
3.3 | Rozvoj polytechnické gramotnosti žáků prostřednictvím neformálního vzdělávání | viz dokument » |
4.1 | Rozvoj osobnosti, kompetencí, zájmu a nadání každého dítěte a žáka a to prostřednictvím zapracování průřezových a volitelných témat do nabídky mimoškolního vzdělání a jejich realizace | viz dokument » |
4.2 | Rozvoj jednotlivých kompetencí žáků prostřednictvím neformálního vzdělávání | viz dokument » |
4.3 | Podpora nadaných dětí prostřednictvím neformálního vzdělávání | viz dokument » |
5.1 | Náplní tohoto cíle je zejména dosažení vzájemného vzdělávání, přenos zkušeností a informací a odborně vedená diskuze o problematice nastavení rovných příležitosti a selektivnosti vzdělávacího systému a uvnitř škol | viz dokument » |
5.2 | Řešení přechodů ve vzdělávání (například: MŠ/ZŠ: první a druhý stupeň ZŠ, ZŠ/SŠ, ZŠ/víceletá gymnázia) | viz dokument » |
6.1 | Cíle budou stanoveny dle zvolených ostatních prioritních oblastí, které vyplynou ze zpracování MAP Il a z potřeb daného území | viz dokument » |
7.1 | Potvrzení potřebnosti a využitelnosti plánovaných investic do školství v území ORP a jejich soulad se záměry výše uvedených priorit, se záměry zřizovatelů. Investiční priority jsou zjišťovány přímo od ředitelů škol, aktualizovány minimálně 1x za 6 měsíců, je vyžadován souhlas zřizovatele a hodnocena potřebnost investice její soulad s dlouhodobými záměry | viz dokument » |