
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
úvodní stránka › Mladá Boleslav ›Rozvojové záměry ›Strategické dokumenty ›Strategické dokumenty › Přehled cílů v dokumentech dle témat
Mladá Boleslav
Přehled cílů v dokumentech dle témat
.. zobrazit cíle dokumentů dle tématu

Správa věcí veřejných a územní rozvoj

Životní prostředí

Udržitelná spotřeba a výroba

Doprava

Zdraví

Místní ekonomika

Vzdělávání a výchova

Kultura a místní tradice, sport

Sociální prostředí

Zemědělství a venkov

Globální odpovědnost
.. téma - podrobnější členění
Zastřešující strategický dokument
Strategický plán rozvoje města Mladá Boleslav (2011) [akt. 2018]
3.3 | Studentský život a vysoké školství | viz dokument » |
Koncepce
Strategický rámec MAP v ORP Mladá Boleslav (2019)
1.1 | Otevřenost vzdělání změnám | viz dokument » |
1.2 | Zvýšení a prohloubení úrovně dovedností předčíselných představ a kvality čtenářské pregramotnosti a logopedické prevence | viz dokument » |
1.3 | Zvýšení a prohloubení úrovně a kvality čtenářské, a matematické gramotnosti modernizací výuky | viz dokument » |
1.4 | Větší pestrost forem a metod vzdělávání na školách a dalších institucích | viz dokument » |
1.5 | Zvýšení úrovně počítačové gramotnosti modernizací výuky | viz dokument » |
1.6 | Úspěch pro každého žáka | viz dokument » |
1.7 | Zkvalitňovat nabídku různorodých mimoškolních zájmových aktivit pro děti a žáky navazujících na vyučovací proces | viz dokument » |
2.1 | Funkční model komunikace a spolupráce všech aktérů v oblasti řízení a spolupráce škol v obci s rozšířenou působností | viz dokument » |
2.2 | Dostatek prostoru a forem pro vzájemné setkávání,výměnu zkušeností | viz dokument » |
2.3 | Funkční a efektivní spolupráce zřizovatelů, škol, rodičů, školských poradenských zařízení a nestátních neziskových organizací | viz dokument » |
2.4 | Funkční spolupráce v oblasti odborné pedagogické činnosti | viz dokument » |
2.5 | Lepší spolupráce státních a nestátních vzdělávacích zařízení | viz dokument » |
3.1 | Organizace výuky v souladu s přiznanými podpůrnými opatřeními a legislativou | viz dokument » |
3.2 | Individuální přístup k žákům | viz dokument » |
3.3 | Nižší počet dětí ve třídách | viz dokument » |
3.4 | Práce s nadanými dětmi - žáky, dětmi cizinců a dětmi - žáky SVP (Školní vzdělávací program) | viz dokument » |
3.5 | Dostupnost potřebných profesí ve školství | viz dokument » |
4.1 | Rozvíjení kompetencí a přijetí odpovědnosti | viz dokument » |
4.2 | Větší účast mužů ve všech formách vzdělávání | viz dokument » |
4.3 | Zvyšování kvality vzdělávání a rozvoj týmové spolupráce ve školách | viz dokument » |
4.4 | Vzdělávání uskutečňují připravení, schopní a aktivní pedagogové | viz dokument » |
4.5 | Vytvoření konzultačního centra jako podporu a pomoc pedagogům | viz dokument » |
4.6 | Vytvoření právní poradny pro podporu pedagogů | viz dokument » |
5.1 | Dostatečné kapacity vč. doprovodné infrastruktury (družiny, kuchyně a jídelny) | viz dokument » |
5.2 | Bezbariérové prostředí | viz dokument » |
5.3 | Tvůrčí zázemí pro mimoškolní vzdělávání a výchovu | viz dokument » |
5.4 | Modernizace budov škol s důrazem na budování odborných učeben a technologických celků | viz dokument » |
5.5 | Zvýšení podílu žáků a rodičů na vytváření pozitivního a přátelského prostředí školy | viz dokument » |
5.6 | Vybudování vhodných sportovišť pro výuku tělesné výchovy | viz dokument » |
5.7 | Vybudování venkovních učeben | viz dokument » |
Místní akční plán v ORP Mladá Boleslav (2018)
1.1 | Otevřenost vzdělání změnám | viz dokument » |
1.2 | Zvýšení a prohloubení úrovně dovedností předčíselných představ a kvality čtenářské pregramotnosti a logopedické prevence | viz dokument » |
1.3 | Zvýšení a prohloubení úrovně a kvality čtenářské a matematické gramotnosti modernizací výuky | viz dokument » |
1.4 | Větší pestrost forem a metod vzdělávání na školách a dalších institucích | viz dokument » |
1.5 | Zvýšení úrovně počítačové gramotnosti výuky | viz dokument » |
1.6 | Úspěch pro každého žáka | viz dokument » |
1.7 | Zkvalitnění nabídky různorodých mimoškolních zájmových aktivit pro děti a žáky navazujících na vyučovací proces | viz dokument » |
2.1 | Funkční model komunikace a spolupráce všech aktérů v oblasti řízení a spolupráce škol v ORP | viz dokument » |
2.2 | Dostatek prostoru a forem pro vzájemné setkávání, výměnu zkušeností | viz dokument » |
2.3 | Funkční a efektivní spolupráce zřizovatelů, škol, rodičů, školských poradenských zařízení a nestátních neziskových organizací | viz dokument » |
2.4 | Funkční spolupráce v oblasti odborné pedagogické činnosti | viz dokument » |
2.5 | Lepší spolupráce státních a nestátních vzdělávacích zařízení | viz dokument » |
3.1 | Organizace výuky v souladu s přiznanými podpůrnými opatřeními a legislativou | viz dokument » |
3.2 | Individuální přístup k žákům | viz dokument » |
3.3 | Nižší počet dětí ve třídách | viz dokument » |
3.4 | Práce s nadanými dětmi-žáky, dětmi cizinců a dětmi-žáky SVP (Školní vzdělávací program) | viz dokument » |
3.5 | Dostupnost potřebných profesí ve školství | viz dokument » |
4.1 | Rozvíjení kompetencí a přijetí odpovědnosti | viz dokument » |
4.2 | Větší účast mužů ve všech formách vzdělávání | viz dokument » |
4.3 | Zvyšovat kvalitu vzdělávání a rozvoj týmové spolupráce ve školách | viz dokument » |
4.4 | Vzdělávání uskutečňují připravení, schopní a aktivní pedagogové | viz dokument » |
4.5 | Vytvoření konzultačního centra jako podporu a pomoc pedagogům | viz dokument » |
4.6 | Vytvoření právní poradny pro podporu pedagogů | viz dokument » |
5.1 | Dostatečné kapacity vč. doprovodné infrastruktury (družiny, kuchyně a jídelny) | viz dokument » |
5.2 | Bezbariérové prostředí | viz dokument » |
5.3 | Tvůrčí zázemí pro mimoškolní vzdělávání a výchovu | viz dokument » |
5.4 | Modernizace budov škol s důrazem na budování odborných učeben a technologických celků | viz dokument » |
5.5 | Zvýšení podílu žáků a rodičů na vytváření pozitivního a přátelského prostředí školy | viz dokument » |
5.6 | Vybudování vhodných sportovišť pro výuku TV | viz dokument » |
5.7 | Vybudování venkovních učeben | viz dokument » |