
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
        Jihlava
Přehled cílů v dokumentech dle témat
.. zobrazit cíle dokumentů dle tématu
     
            Správa věcí veřejných a územní rozvoj
 
            Životní prostředí
 
            Udržitelná spotřeba a výroba
 
            Doprava
 
            Zdraví
 
            Místní ekonomika
 
            Vzdělávání a výchova
 
            Kultura a místní tradice, sport
 
            Sociální prostředí
 
            Zemědělství a venkov
 
            Globální odpovědnost
 .. téma - podrobnější členění
     
  Zastřešující strategický dokument
 Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy 2023-2032
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy 2023-2032
| O.1 | Implementace adaptačních opatření je samozřejmostí pro výstavbu a rekonstrukce v rámci všech investic na území města | viz dokument » | 
| O.7 | Řízení s principy udržitelnosti | viz dokument » | 
| O.8 | Ekonomicky udržitelné město | viz dokument » | 
| C.1 | Posílení institucionální a krajské role Jihlavy | viz dokument » | 
| N.1 | Kompaktní a revitalizované centrum | viz dokument » | 
| N.2 | Rozvoj přirozených obytných celků mimo jádro města, jejich propojení a spojení s centrem a okolní krajinou | viz dokument » | 
| D.1 | Úřad má IT koncepci pro rozvoj informatiky úřadu podporující vnitřní procesy, státní a samosprávné digitální služby | viz dokument » | 
| D.2 | Úřad rozvíjí eGovernment a Portál občana jako součást portálu města s využitím elektronické identity občana | viz dokument » | 
| D.3 | Geoinformace (GIS) jsou dostupné pracovníkům úřadu a organizacím města a jsou poskytovány jako služba | viz dokument » | 
| D.4 | Datový portál města publikuje strojově čitelná data o městě z různých zdrojů | viz dokument » | 
| D.5 | Město sbírá data ze senzorických sítí | viz dokument » | 
| D.6 | Úřad má funkční, elektronicky vedené a formalizované projektové řízení | viz dokument » | 
| D.7 | Úřad začleňuje nové pracovní modely a zvyšuje kvalifikaci zaměstnanců | viz dokument » | 
Strategický dokument
 Integrovaný plán rozvoje území Jihlavské sídelní aglomerace (2021)IPRÚ
Integrovaný plán rozvoje území Jihlavské sídelní aglomerace (2021)IPRÚ
| 3.2 | Rozvíjet technickou infrastrukturu a realizovat protipovodňová opatření | viz dokument » | 
| 3.3 | Zlepšit kvalitu a atraktivitu městského prostředí | viz dokument » | 
Koncepce
 Adaptační strategie statutárního města Jihlava na změnu klimatu (2022)
Adaptační strategie statutárního města Jihlava na změnu klimatu (2022)
| A.1 | Vedení města a magistrátu nastaví fungování přípravy projektů a řízení a rozhodování města tak, aby se do přípravy standardně promítala klimatická hlediska | viz dokument » | 
| A.2 | Vedení města a magistrátu zavede klimatické principy do plánovacích dokumentů stanovujících pravidla pro soukromé investice | viz dokument » | 
| B.4 | Město bude rozšiřovat a propagovat všechny nástroje pro včasné varování před krizovými situacemi včetně aktualizace potřebných podkladů a vytváření nových komunikačních kanálů | viz dokument » | 
| B.8 | Město ochrání obyvatele na pobytových veřejných prostranstvích,v rekreačních a turistických cílech, na zastávkách MHD a související infrastruktuře před dopady vln veder a využije přednostně zachycování srážkové vody a aplikaci „modrozelených“ a nízkoemisních řešení | viz dokument » | 
 Plán rozvoje sportu v Jihlavě 2018-2025
Plán rozvoje sportu v Jihlavě 2018-2025
| 2.1 | Efektivní informovanost obyvatel | viz dokument » | 
 Aktualizace územní energetické koncepce města Jihlavy 2017-2042
Aktualizace územní energetické koncepce města Jihlavy 2017-2042
| 1.1 | Dlouhodobě udržet na území města co největší ekonomicky udržitelný rozsah soustav zásobování teplem | viz dokument » | 
| 8.1 | Napomáhat v zavádění inteligentních sítí na území města | viz dokument » | 
 Strategie pro kulturu, volný čas a cestovní ruch ve městě Jihlavě 2017-2024
Strategie pro kulturu, volný čas a cestovní ruch ve městě Jihlavě 2017-2024
| 1.1 | Jihlava má živé centrum města, kde tráví čas místní i návštěvníci | viz dokument » | 
| 1.2 | Veřejný prostor vybízí a umožňuje pořádání kulturních aktivit i neformální pobyt a jsou v něm vyvažovány zájmy různých cílových skupin a inovativně a kultivovaně poskytuje informace o atraktivitách a dění ve městě | viz dokument » | 
| 1.3 | Veřejný prostor je aktivně formován a iniciativně využíván mladými lidmi | viz dokument » | 
 Aalborgské závazky Statutárního města Jihlavy (2015)
Aalborgské závazky Statutárního města Jihlavy (2015) 
| 1.1 | Formulování společné vize pro udržitelné město | viz dokument » | 
| 1.2 | Zvyšování míry participace a zlepšení možností pro udržitelný rozvoj v místní komunitě a obecní administrativě | viz dokument » | 
| 1.3 | Přizvání všech sektorů místní společnosti k efektivní účasti v rozhodovacím procesu | viz dokument » | 
| 1.4 | Aby naše hnutí byla vždy otevřená, transparentní a zodpovědná | viz dokument » | 
| 1.5 | Efektivní partnerskou spolupráci se sousedními obcemi, ostatními městy a obcemi a dalšími sférami veřejné správy | viz dokument » | 
| 2.1 | Posílení místní Agendy 21 nebo jiných procesů pro místní udžitelnost a jejich nasměrování k samému srdci místní samosprávy | viz dokument » | 
| 2.2 | Zajištění integrovaného managmentu pro udržitelný rozvoj, založeného na principu prevence, s ohledem na přicházející Tematickou strategii EU pro městské životní prostředí | viz dokument » | 
| 2.3 | Stanovení cílů a časových schémat v rámci Aalborgských závazků a zajištění a sledování monitoringu Aalborgských závazků | viz dokument » | 
| 2.4 | Aby témata udržitelného rozvoje byla prioritou v městských rozhodovacích procesech, a aby rozdělení zdrojů bylo založené na jasných všeobecně platných kritériích | viz dokument » | 
| 2.5 | Spolupráce s Evropskou kampaní za udržitelná města a obce a jejími sítěmi na monitoringu a hodnocení pokroku směrem k našemu cíli - udržitelnému rozvoji | viz dokument » | 
| 5.1 | Znovuvyužití a regenerace opuštěných a znevýhodněných území | viz dokument » | 
| 5.2 | Zamezení urban-sprawlu dosahováním přiměřené městské hustoty a upřednostňování brownfields pozemků před rozvojem na zelené louce | viz dokument » | 
| 5.3 | Zajištění smíšeného funkčního využití budov a rozvojových ploch s dobrým vyvážením práce, bydlení a služeb, dávajíce prioritu bydlení v centrech měst | viz dokument » | 
| 10.2 | Posílení mezinárodní spolupráce měst a obcí a vytvoření místní odezvy globálním problémům v partnerství s místními samosprávami, komunitami a ostatními relevantními subjekty | viz dokument » | 


