Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
Jihlava
Přehled cílů v dokumentech dle témat
.. zobrazit cíle dokumentů dle tématu
Správa věcí veřejných a územní rozvoj
Životní prostředí
Udržitelná spotřeba a výroba
Doprava
Zdraví
Místní ekonomika
Vzdělávání a výchova
Kultura a místní tradice, sport
Sociální prostředí
Zemědělství a venkov
Globální odpovědnost
.. téma - podrobnější členění
Zastřešující strategický dokument
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy 2023-2032
O.1 | Implementace adaptačních opatření je samozřejmostí pro výstavbu a rekonstrukce v rámci všech investic na území města | viz dokument » |
O.7 | Řízení s principy udržitelnosti | viz dokument » |
O.8 | Ekonomicky udržitelné město | viz dokument » |
C.1 | Posílení institucionální a krajské role Jihlavy | viz dokument » |
N.1 | Kompaktní a revitalizované centrum | viz dokument » |
N.2 | Rozvoj přirozených obytných celků mimo jádro města, jejich propojení a spojení s centrem a okolní krajinou | viz dokument » |
D.1 | Úřad má IT koncepci pro rozvoj informatiky úřadu podporující vnitřní procesy, státní a samosprávné digitální služby | viz dokument » |
D.2 | Úřad rozvíjí eGovernment a Portál občana jako součást portálu města s využitím elektronické identity občana | viz dokument » |
D.3 | Geoinformace (GIS) jsou dostupné pracovníkům úřadu a organizacím města a jsou poskytovány jako služba | viz dokument » |
D.4 | Datový portál města publikuje strojově čitelná data o městě z různých zdrojů | viz dokument » |
D.5 | Město sbírá data ze senzorických sítí | viz dokument » |
D.6 | Úřad má funkční, elektronicky vedené a formalizované projektové řízení | viz dokument » |
D.7 | Úřad začleňuje nové pracovní modely a zvyšuje kvalifikaci zaměstnanců | viz dokument » |
Strategický dokument
Integrovaný plán rozvoje území Jihlavské sídelní aglomerace (2021)IPRÚ
3.2 | Rozvíjet technickou infrastrukturu a realizovat protipovodňová opatření | viz dokument » |
3.3 | Zlepšit kvalitu a atraktivitu městského prostředí | viz dokument » |
Koncepce
Adaptační strategie statutárního města Jihlava na změnu klimatu (2022)
A.1 | Vedení města a magistrátu nastaví fungování přípravy projektů a řízení a rozhodování města tak, aby se do přípravy standardně promítala klimatická hlediska | viz dokument » |
A.2 | Vedení města a magistrátu zavede klimatické principy do plánovacích dokumentů stanovujících pravidla pro soukromé investice | viz dokument » |
B.4 | Město bude rozšiřovat a propagovat všechny nástroje pro včasné varování před krizovými situacemi včetně aktualizace potřebných podkladů a vytváření nových komunikačních kanálů | viz dokument » |
B.8 | Město ochrání obyvatele na pobytových veřejných prostranstvích,v rekreačních a turistických cílech, na zastávkách MHD a související infrastruktuře před dopady vln veder a využije přednostně zachycování srážkové vody a aplikaci „modrozelených“ a nízkoemisních řešení | viz dokument » |
Plán rozvoje sportu v Jihlavě 2018-2025
2.1 | Efektivní informovanost obyvatel | viz dokument » |
Aktualizace územní energetické koncepce města Jihlavy 2017-2042
1.1 | Dlouhodobě udržet na území města co největší ekonomicky udržitelný rozsah soustav zásobování teplem | viz dokument » |
8.1 | Napomáhat v zavádění inteligentních sítí na území města | viz dokument » |
Strategie pro kulturu, volný čas a cestovní ruch ve městě Jihlavě 2017-2024
1.1 | Jihlava má živé centrum města, kde tráví čas místní i návštěvníci | viz dokument » |
1.2 | Veřejný prostor vybízí a umožňuje pořádání kulturních aktivit i neformální pobyt a jsou v něm vyvažovány zájmy různých cílových skupin a inovativně a kultivovaně poskytuje informace o atraktivitách a dění ve městě | viz dokument » |
1.3 | Veřejný prostor je aktivně formován a iniciativně využíván mladými lidmi | viz dokument » |
Aalborgské závazky Statutárního města Jihlavy (2015)
1.1 | Formulování společné vize pro udržitelné město | viz dokument » |
1.2 | Zvyšování míry participace a zlepšení možností pro udržitelný rozvoj v místní komunitě a obecní administrativě | viz dokument » |
1.3 | Přizvání všech sektorů místní společnosti k efektivní účasti v rozhodovacím procesu | viz dokument » |
1.4 | Aby naše hnutí byla vždy otevřená, transparentní a zodpovědná | viz dokument » |
1.5 | Efektivní partnerskou spolupráci se sousedními obcemi, ostatními městy a obcemi a dalšími sférami veřejné správy | viz dokument » |
2.1 | Posílení místní Agendy 21 nebo jiných procesů pro místní udžitelnost a jejich nasměrování k samému srdci místní samosprávy | viz dokument » |
2.2 | Zajištění integrovaného managmentu pro udržitelný rozvoj, založeného na principu prevence, s ohledem na přicházející Tematickou strategii EU pro městské životní prostředí | viz dokument » |
2.3 | Stanovení cílů a časových schémat v rámci Aalborgských závazků a zajištění a sledování monitoringu Aalborgských závazků | viz dokument » |
2.4 | Aby témata udržitelného rozvoje byla prioritou v městských rozhodovacích procesech, a aby rozdělení zdrojů bylo založené na jasných všeobecně platných kritériích | viz dokument » |
2.5 | Spolupráce s Evropskou kampaní za udržitelná města a obce a jejími sítěmi na monitoringu a hodnocení pokroku směrem k našemu cíli - udržitelnému rozvoji | viz dokument » |
5.1 | Znovuvyužití a regenerace opuštěných a znevýhodněných území | viz dokument » |
5.2 | Zamezení urban-sprawlu dosahováním přiměřené městské hustoty a upřednostňování brownfields pozemků před rozvojem na zelené louce | viz dokument » |
5.3 | Zajištění smíšeného funkčního využití budov a rozvojových ploch s dobrým vyvážením práce, bydlení a služeb, dávajíce prioritu bydlení v centrech měst | viz dokument » |
10.2 | Posílení mezinárodní spolupráce měst a obcí a vytvoření místní odezvy globálním problémům v partnerství s místními samosprávami, komunitami a ostatními relevantními subjekty | viz dokument » |