Jihlava
Znak Jihlava

Web provozuje NSZM ČR
úvodní stránkaJihlavaStrategické dokumenty › Přehled cílů v dokumentech dle témat  

Jihlava

tisk
i
.. zobrazit cíle dokumentů dle tématu
téma
Správa věcí veřejných a územní rozvoj
téma
Životní prostředí
téma
Udržitelná spotřeba a výroba
téma
Doprava
téma
Zdraví
téma
Místní ekonomika
téma
Vzdělávání a výchova
téma
Kultura a místní tradice, sport
téma
Sociální prostředí
téma
Zemědělství a venkov
téma
Globální odpovědnost
.. téma - podrobnější členění

Zastřešující strategický dokument

Znak JihlavaStrategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy 2023-2032
O.1 Implementace adaptačních opatření je samozřejmostí pro výstavbu a rekonstrukce v rámci všech investic na území města viz dokument »
O.7 Řízení s principy udržitelnosti viz dokument »
O.8 Ekonomicky udržitelné město viz dokument »
C.1 Posílení institucionální a krajské role Jihlavy viz dokument »
N.1 Kompaktní a revitalizované centrum viz dokument »
N.2 Rozvoj přirozených obytných celků mimo jádro města, jejich propojení a spojení s centrem a okolní krajinou viz dokument »
D.1 Úřad má IT koncepci pro rozvoj informatiky úřadu podporující vnitřní procesy, státní a samosprávné digitální služby viz dokument »
D.2 Úřad rozvíjí eGovernment a Portál občana jako součást portálu města s využitím elektronické identity občana viz dokument »
D.3 Geoinformace (GIS) jsou dostupné pracovníkům úřadu a organizacím města a jsou poskytovány jako služba viz dokument »
D.4 Datový portál města publikuje strojově čitelná data o městě z různých zdrojů viz dokument »
D.5 Město sbírá data ze senzorických sítí viz dokument »
D.6 Úřad má funkční, elektronicky vedené a formalizované projektové řízení viz dokument »
D.7 Úřad začleňuje nové pracovní modely a zvyšuje kvalifikaci zaměstnanců viz dokument »

Strategický dokument

Znak Území JihlavaIntegrovaný plán rozvoje území Jihlavské sídelní aglomerace (2021)IPRÚ
3.2 Rozvíjet technickou infrastrukturu a realizovat protipovodňová opatření viz dokument »
3.3 Zlepšit kvalitu a atraktivitu městského prostředí viz dokument »

Koncepce

Znak JihlavaAdaptační strategie statutárního města Jihlava na změnu klimatu (2022)
A.1 Vedení města a magistrátu nastaví fungování přípravy projektů a řízení a rozhodování města tak, aby se do přípravy standardně promítala klimatická hlediska viz dokument »
A.2 Vedení města a magistrátu zavede klimatické principy do plánovacích dokumentů stanovujících pravidla pro soukromé investice viz dokument »
B.4 Město bude rozšiřovat a propagovat všechny nástroje pro včasné varování před krizovými situacemi včetně aktualizace potřebných podkladů a vytváření nových komunikačních kanálů viz dokument »
B.8 Město ochrání obyvatele na pobytových veřejných prostranstvích,v rekreačních a turistických cílech, na zastávkách MHD a související infrastruktuře před dopady vln veder a využije přednostně zachycování srážkové vody a aplikaci „modrozelených“ a nízkoemisních řešení viz dokument »
Znak JihlavaPlán rozvoje sportu v Jihlavě 2018-2025
2.1 Efektivní informovanost obyvatel viz dokument »
Znak JihlavaAktualizace územní energetické koncepce města Jihlavy 2017-2042
1.1 Dlouhodobě udržet na území města co největší ekonomicky udržitelný rozsah soustav zásobování teplem viz dokument »
8.1 Napomáhat v zavádění inteligentních sítí na území města viz dokument »
Znak JihlavaStrategie pro kulturu, volný čas a cestovní ruch ve městě Jihlavě 2017-2024
1.1 Jihlava má živé centrum města, kde tráví čas místní i návštěvníci viz dokument »
1.2 Veřejný prostor vybízí a umožňuje pořádání kulturních aktivit i neformální pobyt a jsou v něm vyvažovány zájmy různých cílových skupin a inovativně a kultivovaně poskytuje informace o atraktivitách a dění ve městě viz dokument »
1.3 Veřejný prostor je aktivně formován a iniciativně využíván mladými lidmi viz dokument »
Znak JihlavaAalborgské závazky Statutárního města Jihlavy (2015)
1.1 Formulování společné vize pro udržitelné město viz dokument »
1.2 Zvyšování míry participace a zlepšení možností pro udržitelný rozvoj v místní komunitě a obecní administrativě viz dokument »
1.3 Přizvání všech sektorů místní společnosti k efektivní účasti v rozhodovacím procesu viz dokument »
1.4 Aby naše hnutí byla vždy otevřená, transparentní a zodpovědná viz dokument »
1.5 Efektivní partnerskou spolupráci se sousedními obcemi, ostatními městy a obcemi a dalšími sférami veřejné správy viz dokument »
2.1 Posílení místní Agendy 21 nebo jiných procesů pro místní udžitelnost a jejich nasměrování k samému srdci místní samosprávy viz dokument »
2.2 Zajištění integrovaného managmentu pro udržitelný rozvoj, založeného na principu prevence, s ohledem na přicházející Tematickou strategii EU pro městské životní prostředí viz dokument »
2.3 Stanovení cílů a časových schémat v rámci Aalborgských závazků a zajištění a sledování monitoringu Aalborgských závazků viz dokument »
2.4 Aby témata udržitelného rozvoje byla prioritou v městských rozhodovacích procesech, a aby rozdělení zdrojů bylo založené na jasných všeobecně platných kritériích viz dokument »
2.5 Spolupráce s Evropskou kampaní za udržitelná města a obce a jejími sítěmi na monitoringu a hodnocení pokroku směrem k našemu cíli - udržitelnému rozvoji viz dokument »
5.1 Znovuvyužití a regenerace opuštěných a znevýhodněných území viz dokument »
5.2 Zamezení urban-sprawlu dosahováním přiměřené městské hustoty a upřednostňování brownfields pozemků před rozvojem na zelené louce viz dokument »
5.3 Zajištění smíšeného funkčního využití budov a rozvojových ploch s dobrým vyvážením práce, bydlení a služeb, dávajíce prioritu bydlení v centrech měst viz dokument »
10.2 Posílení mezinárodní spolupráce měst a obcí a vytvoření místní odezvy globálním problémům v partnerství s místními samosprávami, komunitami a ostatními relevantními subjekty viz dokument »
TISK
i