GesceSpolugesceSpolupráce
O. ODOLNÁ JIHLAVA
 
  O.1 Implementace adaptačních opatření je samozřejmostí pro výstavbu a rekonstrukce v rámci všech investic na území města
 
  O.1.1 Realizace adaptačních opatření na investicích/infrastruktuře
 
  O.2 Udržitelné hospodaření v lesích a volné krajině
 
  O.2.1 Realizace adaptačních opatření v krajině
 
  O.3 Město s oběhovým hospodářstvím
 
  O.3.1 Systematický rozvoj a přizpůsobení městské infrastruktury k větší míře uplatnění oběhového hospodářství a sdílené ekonomiky
 
  O.3.2 Minimalizace vzniku odpadu, maximalizace jeho recyklace či opětovné využití
 
  O.4 Udržitelné hospodaření s modrošedou infrastrukturou
 
  O.4.1 Zajištění dostatečného množství pitné vody pro obyvatele a efektivního čištění vod
 
  O.5 Úřad a všechny jeho společnosti a organizace směřují k uhlíkové neutralitě
 
  O.5.1 Realizace kroků snižujících uhlíkovou stopu (navrženo vyřazení měření uhlíkové stopy)
 
  O.6 Dopravně udržitelné město
 
  O.6.1 Podpora šetrných forem dopravy
 
  O.7 Řízení s principy udržitelnosti
 
  O.7.1 Zavedení principů udržitelnosti do řízení úřadu
 
  O.8 Ekonomicky udržitelné město
 
  O.8.1 Udržitelné hospodaření s majetkem města
 
  O.8.2 Efektivní nakládání s rozpočtovanými prostředky
 
  C. JIHLAVA CENTREM VYSOČINY
 
  C.1 Posílení institucionální a krajské role Jihlavy
 
  C.1.1 Nastavení spolupráce s VŠPJ, obcemi v kraji, zaměstnavateli a investory, mezinárodními platformami 
 
  C.2 Vyšší nabídka sportovního, kulturního a volnočasového vyžití s (nad)regionálním dopadem
 
  C.2.1 Podpora sportovní a volnočasové nabídky
 
  C.2.2 Podpora nadregionálních kulturních aktivit
 
  C.3 Rozvoj infrastruktury a služeb cestovního ruchu
 
  C.3.1 Podpora udržitelného rozvoje cestovního ruchu
 
  C.4 Podpora inovací a rozvoj ekonomiky s přidanou hodnotou
 
  C.4.1 Podpora podnikání a inovací
 
  C.5 Podpora získávání a rozvoje kompetencí a snižování nerovností ve vzdělávání
 
  C.5.1 Rozvoj kompetencí s důrazem na digitální gramotnost a udržitelnost
 
  C.5.2 Rozvoj podpůrných sítí v oblasti vzdělávání s primárním zaměřením na snižování nerovnosti ve vzdělávání
 
  C.6 Posílení a rozvoj regionální i nadregionální veřejné dopravy včetně přípravy na VRT
 
  C.6.1 Rozvoj regionální dopravy
 
  C.6.2 Rozvoj nadregionální dopravy a příprava na VRT
 
  N. NAŠE JIHLAVA 
 
  N.1 Kompaktní a revitalizované centrum
 
  N.1.1 Naplňování konceptu rozvoje MPR a revitalizace centra
 
  N.1.2 Oživení centra lákající k pobytu i k bydlení
 
  N.2 Rozvoj přirozených obytných celků mimo jádro města,  jejich propojení a spojení s centrem a okolní krajinou
 
  N.2.1 Vytváření kvalitního pobytového a komunitního prostoru pro setkávání, sport, kulturu nebo volný čas v obytných celcích
 
  N.2.2 Město je prostupné a každý obytný celek dostupný rychle a bezpečně pro každého občana pěšky, na kole a veřejnou dopravou
 
  N.2.3 Ochrana a rozvíjení zelených koridorů pro pohyb a pobyt
 
  N.3 Bydlení ve městě je dostupné
 
  N.3.1 Rozvoj bytového fondu města
 
  N.3.2 Zajištění podpory bydlení pro specifické skupiny obyvatel
 
  N.4 Město cíleně podporuje jednotlivce a developery a participuje na realizaci developerských projektů s cílem navyšování počtu různých forem kvalitního bydlení
 
  N.4.1 Vytvoření podmínek pro různorodé a kvalitní bydlení
 
  N.5 Rozvoj jihlavského dědictví (místní akce, tradice, osobnosti)
 
  N.5.1 Rozvoj koordinované spolupráce odborníků nad mapováním tradic a historie
 
  N.5.2 Rozšíření programu historicko - kulturních aktivit prostřednictvím systematické podpory motivující místní aktéry ke zvyšování počtu a kvality projektů
 
  N.5.3 Propojení komunitního života s místními službami, obchody a historií, uměním
 
  N.6 Soudržné komunity odolné vůči dynamice společenských a ekonomických změn
 
  N.6.1 Koordinace prevence a propojení sociálních a zdravotních služeb
 
  N.6.2 Podpora dobrovolnictví a spolkového života
 
  N.6.3 Zapojení veřejnosti do plánování a rozhodování
 
  D. DIGITÁLNÍ A MODERNÍ JIHLAVA
 
  D.1 Úřad má IT koncepci pro rozvoj informatiky úřadu podporující vnitřní procesy, státní a samosprávné digitální služby
 
  D.1.1 Koncepční řešení IT podpory úřadu a samosprávných služeb občanům
 
  D.2 Úřad rozvíjí eGovernment a Portál občana jako součást portálu města s využitím elektronické identity občana
 
  D.2.1 Město integruje samosprávné služby do Portálu občana
 
  D.3 Geoinformace (GIS) jsou dostupné pracovníkům úřadu a organizacím města a jsou poskytovány jako služba
 
  D.3.1 Město poskytuje data skrze mapové nástroje pro vnitřní potřeby, ale i partnerům či veřejnosti
 
  D.4 Datový portál města publikuje strojově čitelná data o městě z různých zdrojů
 
  D.4.1 Vznik a rozšíření datového portálu a podpora otevřených dat 
 
  D.5 Město sbírá data ze senzorických sítí
 
  D.5.1 Sběr a využití celoplošných dat
 
  D.6 Úřad má funkční, elektronicky vedené a formalizované projektové řízení
 
  D.6.1 Zavedení projektového řízení
 
  D.7 Úřad začleňuje nové pracovní modely a zvyšuje kvalifikaci zaměstnanců
 
  D.7.1 Zavádění nových pracovních modelů a zvyšování kvalifikace zaměstnanců
 
  


