
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
Hodonín
Přehled cílů v dokumentech dle témat
.. zobrazit cíle dokumentů dle tématu
Správa věcí veřejných a územní rozvoj
Životní prostředí
Udržitelná spotřeba a výroba
Doprava
Zdraví
Místní ekonomika
Vzdělávání a výchova
Kultura a místní tradice, sport
Sociální prostředí
Zemědělství a venkov
Globální odpovědnost
.. téma - podrobnější členění
Zastřešující strategický dokument
Strategický plán rozvoje města Hodonín 2017-2022
| 2.1 | Budování a rekonstrukce dopravní infrastruktury | viz dokument » |
| 2.2 | Rozvoj dopravy v klidu a optimalizace veřejné dopravy | viz dokument » |
| 2.3 | Rozvoj nemotorové dopravy | viz dokument » |
Koncepce
Adaptační strategie města Hodonína na dopady změny klimatu (2025)
| D.1 | Vybudování příjemných bezpečných cyklotras | viz dokument » |
| D.2 | Podpora příjemné veřejné dopravy | viz dokument » |
| D.3 | Zavedení carsharingu a podpora bikesharingu | viz dokument » |
| D.4 | Ozelenění parkovišť | viz dokument » |
| D.5 | Efektivní parkování | viz dokument » |
| E.5 | Odstínění města od dálnice | viz dokument » |
Strategie cestovního ruchu města Hodonín 2020-2025
| A.1 | Infrastruktura CR | viz dokument » |
Strategie podpory podnikání města Hodonín 2020-2025
| 1.2 | Prostupnost města | viz dokument » |
| 1.4 | Dopravní infrastruktura | viz dokument » |
Koncepce využití moderních technologických řešení ve vazbě na výzvy 21.století v podmínkách města Hodonína (2021)
| 1.1 | Organizace a zlepšení dopravy a parkování rezidentů a návštěvníků města | viz dokument » |
| 1.2 | Zvýšení atraktivity MHD a alternativních způsobů dopravy | viz dokument » |
| 6.2 | Snížení ekologické stopy městských aktivit | viz dokument » |
Zdravotní plán města Hodonín 2022-2026
| 1.3 | Podpora prevence úrazů a rozvoje pohybové zdatnosti dětí a mládeže | viz dokument » |
| 5.2 | Čisté a kvalitní životní prostředí ve městě | viz dokument » |
Koncepce bezbariérových tras města Hodonín (2016)
| 1.3 | Zlepšení a vytvoření bezbariérových tras ve městě Hodonín | viz dokument » |
Koncepce dopravy města Hodonín (2013)
| 1.1 | Posílení podmínek pro vyšší využití ekologicky šetrných forem dopravy pro každodenní vnitroměstské přepravní vztahy - podpora a zkvalitnění prostorově provázané sítě pěších a cyklistických stezek v koordinaci s vnitroměstskými zdroji a cíli a s vazbou na okolní obce - nové investice s cílem zvýšení bezpečnosti, komfortu a vyšší využitelnosti pro každodenní cesty | viz dokument » |
| 1.2 | Integrace připravované přeložky silnice I/51 s obchvatem města do městských relací a racionalizace jeho stavby vhodnou etapizací s návazností na radiální vnitroměstské osy | viz dokument » |
| 1.3 | Postupné částečné zklidnění centra města od zbytné průjezdné automobilové dopravy a její přesun do okrajových prostorů města; přerozdělení dopravní zátěže, modifikace současného diametrálního systému s malým polookruhem kolem centra na tvar více se blížící okružně radiálnímu systému | viz dokument » |
| 1.4 | Humanizaci průtahových komunikací v centrální části města - zkvalitnění podmínek pro chodce a cyklisty, posílení městské obchodně - společenské a pobytové funkce ulice s doplněním potřebné vybavenosti, mobiliáře a zeleně | viz dokument » |
| 1.5 | Zkvalitnění přístupu, vnitřní obsluhy a provázanosti obytného území sídliště Jihovýchod pro automobilovou a cyklistickou dopravu | viz dokument » |
| 1.6 | Postupná přestavba vybraných místních komunikací v obytných územích na obytné zóny, případně zónu 30 s využitím stavebně architektonických prvků a opatření, odpovídající dané funkční skupině (C, D1) - uplatňování novodobých prvků pro usměrnění a zklidnění dopravy | viz dokument » |
| 1.7 | Vytvoření dopravně organizačních podmínek pro usměrnění dopravy na vjezdech a výjezdech v prostoru OC Cukrovar | viz dokument » |
| 1.8 | Důraz na vhodnou koncepci dopravní sítě pro napojení a obsluhu navrhované volnočasové lokality Východ a rozvojové lokality pro bydlení Na Pískách motorovou a nemotorovou dopravou | viz dokument » |
| 1.9 | Koncepční řešení systému parkování ve městě včetně nových vhodných ploch a intenzifikace stávajících ploch parkování po obvodě vnitřního města; podpora systému P+R, P+G, K+G s vhodným zapojením do komunikačního systému města | viz dokument » |


