Prachatice
Znak Prachatice

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

Prachatice

Názvy hierarchických úrovní
1. "Priorita"
1.1 "Strategický cíl"

Strategie cestovního ruchu města Prachatice (2021)

GesceSpolugesceSpolupráce
1. Image Prachatic jako spádové centrum pro aktivní a relaxační turismus
1.1 Vybudovaná jednotná image města Prachatice a okolí
1.2 Silné povědomí o atraktivitě města a okolí
2. Efektivní řízení aktivit v CR, spolupráce a partnerství
2.1 Široké partnerství a koordinace aktivit na území města (a okolí)
2.2 Koncepční přístup k realizaci řešení v oblasti CR
3. Podpora moderních forem cestovního ruchu a jejich integrace do fungujícího celku
3.1 Rozvinuté nabídkové portfolio pro turisty i místní občany vč. doprovodných služeb CR a turistické infrastruktury
3.2 Zavedené moderní formy cestovního ruchu
TISK
i