Kopřivnice
Znak Kopřivnice

Web provozuje NSZM ČR

Kopřivnice

Strategie rozvoje cestovního ruchu v Kopřivnici 2006-2010

GesceSpolugesceSpolupráce
A. NABÍDKA PRODUKTŮ A PROGRAMŮ
A.1 Trvalé posilování atraktivity současných turistických produktů
A.2 Propojování produktů a dalších služeb a vznik produktových balíčků
A.3 Monitorování návštěvnosti atraktivit a zájmu o produktové balíčky
A.4 Podpora akcí a doprovodných programů k zatraktivnění turistických produktů a oživení centra města, a to především během letních prázdnin
B. INFRASTRUKTURA
B.1 Podpora zlepšení dopravní dostupnosti a vzájemné propojení s okolními atraktivitami, včetně speciálních forem dopravy
B.2 Zajištění dostatečné kapacity parkovacích ploch u turistických atraktivit
B.3 Podpora budování městských cyklostezek včetně mobiliáře a jejich napojení na stávající cyklotrasy a cykloturistické trasy
B.4 Zkvalitnění a rozšíření doprovodných služeb pro cykloturistiku
B.5 Údržba a rozšiřování lyžařských běžeckých tras v Kopřivnici a okolí
B.6 Podpora vzniku nových certifikovaných ubytovacích zařízení, především s větší kapacitou a vyššího standardu, vhodných pro ubytování rodin s dětmi
B.7 Iniciovat certifikaci stávajících ubytovacích zařízení
B.8 Podpora zvyšování úrovně stravovacích zařízení a vzniku nových stylových zařízení s místními specialitami
B.9 Zkvalitnění turisticky využívaných vodních ploch a souvisejících služeb
B.10 Zajištění fungování a dlouhodobého využití lyžařského areálu
C. MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE
C.1 Zlepšení image města jako turistické destinace pomocí kampaní v mediích, dopravních prostředcích apod.
C.2 Propagace města jako turistické destinace pomocí výstav, prezentací a prostředků přímého marketingu
C.3 Komplexní naplnění a aktualizace turistického webu Lašské brány a jeho zviditelnění na internetu
C.4 Propagace a aktualizace informací na cizích turistických serverech
C.5 Pravidelná aktualizace a rozšiřování databáze kontaktů IC na podnikatelské subjekty
C.6 Pravidelný dotisk stávajících a tvorba nových propagačních materiálů dle aktuální potřeby
C.7 Rozmístění propagačních materiálů na turistické atrakce, do ubytovacích a stravovacích zařízení ve městě a okolí a další frekventovaná místa jako jsou čerpací stanice při vjezdech do města
C.8 Důraznější propagace kulturních a společenských akcí konaných ve městě, a to jak v samotném městě, tak v regionu
C.9 Zlepšení a rekonstrukce vnitřního a vnějšího orientačního a informačního systému ve městě, zvlášť s důrazem na expozice RMK
C.10 Zlepšení situace v souvislosti s prodejem suvenýrů a upomínkových předmětů s kopřivnickou tématikou
D. SPOLUPRÁCE S OBCEMI A PODNIKATELI
D.1 Prohloubení spolupráce obcí Lašské brány, zřízení a pravidelné jednání pracovní skupiny
D.2 Využití členství v jednotlivých sdruženích cestovního ruchu a spolupráce s Valašským královstvím, Destinačním managementem Moravsko-Slezským a podobnými subjekty
D.3 Prohloubení spolupráce s podnikateli v cestovním ruchu
D.4 Informovat podnikatele o možnostech certifikace v oblasti cestovního ruchu
D.5 Informovat podnikatele v cestovním ruchu o možnostech získání dotací z různých veřejných zdrojů
D.6 Školení a vzdělávání pracovníků v cestovním ruchu směřující ke zvýšení jejich profesionality
D.7 Pravidelný sběr a vyhodnocování statistik návštěvnosti turistických atraktivit, využívání turistických atraktivit apod.
D.8 Při vytváření akčních plánů úzce komunikovat s veřejností k zajištění jejich podpory
TISK
i