Týnec nad Sázavou
Znak Týnec nad Sázavou

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

Týnec nad Sázavou

Rozbalit detaily

Koncepce rozvoje sportu města Týnec nad Sázavou 2018-2028 - Analýza

1. Okruhy analýzy

1.1 ZÁKLADNÍ CHARAKTERISTIKA MĚSTA A JEHO OBYVATELSTVA

1.2 AKTUÁLNÍ STAV SPORTU VE MĚSTĚ

1.4 ANALÝZA STRATEGICKÝCH DOKUMENTŮ

Číslo Název Jednotka Plánováno 2024 Skutečnost 2024 Stav Garant
Strategické ukazatele
Počet strategických cílů
Strategické dokumenty zabývající se sportem a pohybem

1.5 ANALÝZA POTŘEB A PREFERENCÍ OBČANŮ

Číslo Název Jednotka Plánováno 2024 Skutečnost 2024 Stav Garant
Strategické ukazatele
Počet respondentů, kteří realizují aktivitu – plavecký bazén
Počet respondentů, kteří realizují aktivitu - fitness
Počet respondentů, kteří realizují aktivitu - kluziště
Počet respondentů, kteří realizují aktivitu – venkovní hřiště
Počet respondentů, kteří realizují aktivitu – in-line trasa
Počet respondentů, kteří realizují aktivitu – horolezeckou stěnu
Počet respondentů, kteří následujících aktivitu vnímají jako nejzajímavější- dny pohybu a zdraví
Počet respondentů, kteří následujících aktivitu vnímají jako nejzajímavější- fotbalové zápasy
Počet respondentů, kteří následujících aktivitu vnímají jako nejzajímavější- turistické pochody
Počet respondentů, kteří následujících aktivitu vnímají jako nejzajímavější- odemykaní řeky
Počet respondentů, kteří následujících aktivitu vnímají jako nejzajímavější- tenisové turnaje
Počet respondentů, kteří následujících aktivitu vnímají jako nejzajímavější- dětský den
Počet respondentů, kteří následujících aktivitu vnímají jako nejzajímavější- volejbalové turnaje
Respondenti - Počet sportovních aktivit realizovaných v oblasti pěší túry
Počet respondentů, kteří získávají informace o využití sportovního zařízení z následujícího zdroje: Jiné
Počet respondentů, kteří získávají informace o využití sportovního zařízení z následujícího zdroje: Žádné jsem nevyužil
Počet respondentů, kteří získávají informace o využití sportovního zařízení z následujícího zdroje: Osobní kontakt
Počet respondentů, kteří získávají informace o využití sportovního zařízení z následujícího zdroje: E-mailová korespondence
Počet respondentů, kteří získávají informace o využití sportovního zařízení z následujícího zdroje: Facebook města
Počet respondentů, kteří získávají informace o využití sportovního zařízení z následujícího zdroje: Vývěsní tabule a plakátovací plochy
Počet respondentů, kteří získávají informace o využití sportovního zařízení z následujícího zdroje: Zpravodaj města
Počet respondentů, kteří získávají informace o využití sportovního zařízení z následujícího zdroje: Webové stránky města
Počet respondentů, kteří získávají informace o sportovních akcích z následujícího zdroje: jiné
Počet respondentů, kteří získávají informace o sportovních akcích z následujícího zdroje: Od přátel
Počet respondentů, kteří získávají informace o sportovních akcích z následujícího zdroje: Webové stránky spolků
Počet respondentů, kteří získávají informace o sportovních akcích z následujícího zdroje: Vývěsní tabule a plakátovací plochy
Počet respondentů, kteří získávají informace o sportovních akcích z následujícího zdroje: Webové stránky měst
Počet respondentů, kteří získávají informace o sportovních akcích z následujícího zdroje: Žádné jsem nevyužila
Počet respondentů, kteří získávají informace o sportovních akcích z následujícího zdroje: Zpravodaj města
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní spolky , které přispívají ke zlepšení sportovního využití - Nevím
Počet respondentů, kteří získávají informace o sportovních akcích z následujícího zdroje: Facebook města
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní spolky , které přispívají ke zlepšení sportovního využití -Jiné
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní spolky , které přispívají ke zlepšení sportovního využití - Neuvedeno
Respondenti - Počet sportovních aktivit realizovaných v oblasti fotbalu
Respondenti - Počet sportovních aktivit realizovaných v oblasti in-line
Respondenti - Počet sportovních aktivit realizovaných v oblasti běhu
Respondenti - Počet sportovních aktivit realizovaných v oblasti tenisu
Respondenti - Počet sportovních aktivit realizovaných v oblasti volejbalu
Respondenti - Počet sportovních aktivit realizovaných v oblasti gymnastiky
Respondenti - Počet sportovních aktivit realizovaných v oblasti ostatních
Respondenti - Počet sportovních aktivit realizovaných v oblasti jiných
Počet respondentů, kteří realizují aktivitu – raketové sporty
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní zařízení jako nejlepší -Tenisové kurty
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní zařízení jako nejlepší – Hala u ZŠ
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní zařízení jako nejlepší – Fotbalové hřiště
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní zařízení jako nejlepší – Multifunkční hřiště
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní zařízení jako nejlepší – Volejbalové kurty
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní zařízení jako nejlepší - Bisport
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní zařízení jako nejlepší – Sokolovna
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní zařízení jako nejlepší - Neuvedeno
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní zařízení jako nejlepší - Jiné
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní zařízení jako nejlepší - Nevím
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní zařízení jako nové – koupaliště
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní zařízení jako nové – in-line dráha
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní zařízení jako nové – lezecká stěna
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní zařízení jako nové – dopravní hřiště
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní zařízení jako nové - kluziště
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní zařízení jako nové – workautové hřiště
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní zařízení jako nové -jiné
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní spolky , které přispívají ke zlepšení sportovního využití – fotbalový klub
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní spolky , které přispívají ke zlepšení sportovního využití – tělovýchovná jednota
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní spolky , které přispívají ke zlepšení sportovního využití – tenisový klub
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní spolky , které přispívají ke zlepšení sportovního využití -volejbalový klub
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní spolky , které přispívají ke zlepšení sportovního využití -gymnastika
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní spolky , které přispívají ke zlepšení sportovního využití – MO ČRS
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní spolky , které přispívají ke zlepšení sportovního využití -florbal
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní spolky , které přispívají ke zlepšení sportovního využití -asociace sportů
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní spolky , které přispívají ke zlepšení sportovního využití -klub českých turistů
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní spolky , které přispívají ke zlepšení sportovního využití – mc motýlek
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní spolky , které přispívají ke zlepšení sportovního využití - sdh
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní spolky , které přispívají ke zlepšení sportovního využití - Judo
Respondenti - Počet sportovních aktivit realizovaných v oblasti cyklistiky
Počet respondentů, kteří vnímají následující sportovní zařízení jako nové - fitness
TISK
i