Břeclav
Znak Břeclav

Web provozuje NSZM ČR

Břeclav

Rozbalit detaily

Strategie rozvoje úřadu Břeclav (2015)

1. procesy

1.1 Zavedení principů projektového řízení do praxe MěÚ (vytvoření a zavedení základních zásad a pravidel pro řízení projektů)

Deskriptory:
XVII.b optimalizace procesů ve veřejné správě

1.2 Analýza, aktualizace a optimalizace procesů, včetně stanovení KPI, pravomocí a odpovědností, ve vazbě na hodnocení a odměňování; vč. vazby na organizační strukturu MěÚ

Deskriptory:
XVII.b optimalizace procesů ve veřejné správě

1.3 Zlepšit úroveň (automatizace) a kvalitu (včasnost, podrobnost, srozumitelnost, jednoznačnost, zacílení) vnitřní komunikace („papírová i elektronická“)

Deskriptory:
XVII.b optimalizace procesů ve veřejné správě

1.4 Zavedení systému komunikace a koordinace MěÚ a městských organizací (založených i zřízených)

Deskriptory:
XVII.h participace občanů na veřejné správě

2. finance

2.1 Posílit princip osobní odpovědnosti vedoucích odborů za účelné využití svěřeného rozpočtu; dodržování výdajových stropů a rozpočtové odpovědnosti

Deskriptory:
XVII. Veřejná správa
XIX.b rozpočtování a makroekonomika
XVII.b optimalizace procesů ve veřejné správě

2.2 Zavést manažerské řízení financí města a PO a jeho automatizace

Deskriptory:
XVII. Veřejná správa
XIX.b rozpočtování a makroekonomika
XVII.b optimalizace procesů ve veřejné správě

2.3 Zajistit koncepční vyhledávání dotačních titulů a dalších zdrojů externího financování

Deskriptory:
XVII. Veřejná správa
XIX.b rozpočtování a makroekonomika

3. zaměstnanci

3.1 Redefinovat pravomoci a odpovědnosti v rozložení na všechny úrovně řízení (řízení dle pracovních míst); respektovat odpovědnost jedince (osobní) i celku (společná)

Deskriptory:
XVII.b optimalizace procesů ve veřejné správě

3.2 Optimalizovat systém vzdělávání zaměstnanců (plánování „na míru“ dle pracovních míst)

Deskriptory:
XVII.b optimalizace procesů ve veřejné správě

3.3 Zajistit kvalitní pracovní podmínky, moderní pracovní prostředí, pomůcky, prostředky a vybavení

Deskriptory:
XVII.b optimalizace procesů ve veřejné správě

3.4 Zefektivnit systém a postupy hodnocení zaměstnanců (provázat se vzdělávacím plánem, KPI procesů)

Deskriptory:
XVII.b optimalizace procesů ve veřejné správě

3.5 Prohloubit úroveň motivace zaměstnanců, uspokojení z dobře odvedené práce a posílit sounáležitost s organizací

Deskriptory:
XVII.b optimalizace procesů ve veřejné správě

4. občané (klienti)

4.1 Zlepšit orientaci a kvalitu webu, vytvořit „Portál úředníka a občana“

Deskriptory:
V.d eSlužby, aplikace a produkty ICT
XVII.h participace občanů na veřejné správě

4.2 Modernizace prostředí na úřadě, zlepšení orientace a dostupnosti, včetně zvýšení komfortu klientů a úspory jejich času (zastupitelnost zaměstnanců, zřízení recepce, eliminace opakovaných osobních návštěv, atp.)

Deskriptory:
V.d eSlužby, aplikace a produkty ICT
XVII.h participace občanů na veřejné správě

4.3 Zkvalitnit korporátní identitu úřadu a vytvořit Komunikační strategii, včetně prohloubení spolupráce s cílovými skupinami (např. školy – technické obory)

Deskriptory:
XVII.h participace občanů na veřejné správě
XVII.b optimalizace procesů ve veřejné správě

4.4 Zajistit „spokojenost“ klienta klient je „ztotožněný“ s výsledkem (úkonem) úřadu

Deskriptory:
XVII.b optimalizace procesů ve veřejné správě
TISK
i